GRYFI Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Sprawdź na rozgrzanym silniku czy nigdzie nie wydobywa się jakaś mgiełka pary( gdy wyciek jest mały to będzie odparowywać od razu i plam nie znajdziesz. Ostatnim i najgorszym rozwiązaniem jest uszczelka pod głowicą(czy auto nie puszcza więcej pary z rury wydechowej niż zwyke?)
Nosfer Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 No i do tego przy silnikach z LPG dochodzą "trójniki" wpięte w układ chłodzenia.. Często przepuszczają. Dobrze jest je wymienić na midziane, zamiast tych najczęściej montowanych plastikowych.
sajmon8526 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Witam! ja również miałem podobny problem bo w moim zbiorniczku poprstu zniknąl płyn chłodniczy o duza ilaośc ponieważ komputer pokładowy aż zareagował.zalałem do pełna i jakos teraz jest dobrze.Takze z tym korkiem jest bardzo prawdopodobne.Mam pytanie.czy ktoś z was posiada w swojej a4 silnik 2,4 v6? jeżeli tam to napiszcie prosze bo potrzebuje znaleźć czujnik stukowy a nie moge sie dowiedzic gdzie on dokladnie sie znajduje.Pomozecie?
ROBERT Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Witam! Nie podałem oznaczenia silnika bo jeszcze go nie znam. Mam Audi z 99 roku. Silnik 1,6, 74 kW + LPG Na pewno nie jest to [ALZ] (tak jak masz w opisie) który był produkowany od 2000r
GRYFI Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 w samochodach z lpg to norma spowdowana dodatkowym obiegiem płynu. dolewać i jeździć.
Bogumił Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 GRYFI ty to wiesz z doświadczenia czy tak ci się wydaje? Bo mam gaz i ubywał mi płyn chłodniczy i postanowiłem wymienić korek od zbiornika wyrównawczego i jak na razie nie zauważyłem ubytków - czy ubywanie płynu może być spowodowane tym, że korek nie "upuszcza" ciśnienia, które wytwarza się w układzie i przez to na łączeniach rur z króćcami płyn jest "wyrzucany" na zewnątrz?
GRYFI Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 wystarczy ze korek jest nieszczelny a płyn będzie odparowywał (i tak to robi ale wolniej). Tak samo na dodatkowych łączeniach. Wiem z doświadczenia mojego i samochodów, które serwisuję.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się