yatkha Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Przyłączam się do grona ludzi bardzo zadowolonych z wirusa u Witka. Przez trzy dni testowałem auto w trasie, baaaardzo miło. Spalanie zmieniło się delikatnie, prędkość ok 140km/h - 8,7 l/100km. W mieście jeszcze nie jeździłem, w najbliższym czasie zrobię update. Załączam wykres: http://yfrog.com/16a4brdyatkhatlenplj Legenda do RUN2, RUN3 jest w wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_brd_utrata_mocy_i_kompetencji_w_aso-t93401.0.html
Jarol Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Spalanie zmieniło się delikatnie, prędkość ok 140km/h - 8,7 l/100km. W mieście jeszcze nie jeździłem, w najbliższym czasie zrobię update. Średnie 8,7l przy 140km/h to pali jak smok. Mój przy tej predkosci max 6,5l łyknie.
yatkha Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 Z tego co widzę, Twój silnik jest 'trochę' inny, więc porównywanie jest niecelowe. Moje auto zawsze paliło w tych granicach, nie spodziewałem się, że wirus zmniejszy spalanie o 2l, liczyłem się raczej z tym, że będzie więcej.
GRazny Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 wykres OK... legendy nie widzę IC fabryczny?
yatkha Opublikowano 27 Października 2009 Autor Opublikowano 27 Października 2009 wykres OK... legendy nie widzę IC fabryczny? Legendą jest podlinkowany wątek, tam jest historia moich zmagań z utratą mocy. IC fabryczny, z tego co się orientuje, są dwa.
turdzi Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Wykres piekny a 418Nm robi wrazenie niestety faktycznie spalanie troszke wysokie.Mnie teaz w drodze do domu zaladowanym autem ( mysle ze waga jak 5 osob + bagaz ) przy sredniej predkosci autostradowej ok 150 Kmh a czasem i wiecje wyszlo 7,5L , ale w sumie najwazniejsze ze auto zaczelo jechac.
AndyN Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Uczepiliście się spalania. Co to ma wspólnego z tematem? Skąd wiecie jak kierownik nim powozi? Może się cieszył z chipa? Jeżeli 140 km/h to średnia z tych 700 km wzięta z FISa to chylę czoła i chcę się dowiedzieć na jakiej trasie ją zrobiono by jej unikać żeby na szalonego kierownika się nie natknąć
Aydaho Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Spalanie zmieniło się delikatnie, prędkość ok 140km/h - 8,7 l/100km. W mieście jeszcze nie jeździłem, w najbliższym czasie zrobię update. Średnie 8,7l przy 140km/h to pali jak smok. Mój przy tej predkosci max 6,5l łyknie. Jarek - nasze PD to zupełnie inny silnik. BTW: Jak na AWX to Tobie dużo Ci pali - ja z trasy przy V=140 mam max 5,6 Michał - przy tych parametrach programu nie ma co marudzić na spalanie - mamy zime, pewnie opona już zimowa, obciazenie silnika ogrzewaniem szyb, siedzen i posoftowe pompowanie pedałem gazu robi swoje... fajnie że wszystko wkońcu hula w Twojej a4
fotograf87 Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 super wykresik.... i jak turbinka wczesnie wstaje... ekstra
Jarol Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 No turbo naprawde pieknie wstaje, mało który BRD jak równiez inne silniki z tą turbiną maja taki dół. Co do modyfikacji to szału dla mnie nie ma, tylko 25km po programie wiecej niż podaje producent.
Norbi Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 No chłopie o Tobie i Twoim aucie to film kiedyś zrobią, a ten wykres poleci w końcowych napisach
turdzi Opublikowano 27 Października 2009 Opublikowano 27 Października 2009 Co do modyfikacji to szału dla mnie nie ma, tylko 25km po programie wiecej niż podaje producent. Czy ja wiem nie patrz na moc tylko na moment. 418 Nm to najlepij ze wszystkich tu zamieszczanych 2.0 z turbo BRD.Zreszta biorac pod uwage ze auto ma DPF jak dla mnie rewelka
siemian Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Przyłączam się do grona ludzi bardzo zadowolonych z wirusa u Witka. Przez trzy dni testowałem auto w trasie, baaaardzo miło. Spalanie zmieniło się delikatnie, prędkość ok 140km/h - 8,7 l/100km. W mieście jeszcze nie jeździłem, w najbliższym czasie zrobię update. Załączam wykres: http://yfrog.com/16a4brdyatkhatlenplj Legenda do RUN2, RUN3 jest w wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/b7_brd_utrata_mocy_i_kompetencji_w_aso-t93401.0.html Dziwne.Moc mam podobną,a takie spalanie mam przy jezdzie autostradowej przy prędkości 160-170 a mam krótszą skrzynie...
Grzegorz76 Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Napchali te samochody elektroniką tak, że za cholerę teraz nie wiadomo co autu dolega, trzeba by auto do fabryki, rozebrać na drobiazgi i szukać, komputerami czujnikami i cholera wie czym jeszcze :/ Bardzo się cieszę, że udało Ci się szczęśliwie dojść do ładu z mocą autka, jednakowoż spalanie jak dla mnie mówi, że jeszcze jakiś bies w tym siedzi ale jeżeli masz "grubszy" portfelik niż przeciętny Kowalski to się tym nie przejmuj. A przyczyna tego spalania pewnie sama kiedyś wyjdzie i pewnie okaże się jakąś pierdołą, jak to zwykle bywa. Serdecznie pozdrawiam
Rogalotti Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 Samochód jest 100% sprawny :-) Panowie nowe sterowniki w autach z DPF maja polimitowane termicznie zadane wartosci. To jest wszystko jezeli chodzi o bezpieczny mod programowy. W tym aucie dało sie zrobic jeszcze 5PS mechanicznie ale dół by spadł, a na nim nam najbardziej zależało. BRD to nie stary prosty PDk, do tego Kolega ma naped na 4ry koła !! a Wy nie wiec spalanie bedzie inne Kolejna sprawa to dół obrotów, w żadnym z waszych TDi nie bedzie tak szybko wstawała BRD :-) Mod takze poprawił rzeczy których nie widac na wykresie, poniewaz nie zawsze jezdzi sie od 1000obr z gazem do deski. Mysle ze na tym włascicielowi zależało najbardziej. Pozdrawiam.
Grzegorz76 Opublikowano 28 Października 2009 Opublikowano 28 Października 2009 No jeżeli Witek tak mówisz to pewnie tak jest Są osoby z którymi się w dyskusje nie wchodzi.
yatkha Opublikowano 28 Października 2009 Autor Opublikowano 28 Października 2009 (...) Może się cieszył z chipa? Jeżeli 140 km/h to średnia z tych 700 km wzięta z FISa to chylę czoła i chcę się dowiedzieć na jakiej trasie ją zrobiono by jej unikać żeby na szalonego kierownika się nie natknąć No i znalazł się prześmiewca;) Ale byłem na to przygotowany i celowo nie napisałem, że to średnia prędkość, bo wiedziałem, co się będzie działo - też czasami lubię się czepnąć Fakt, cieszę się z modyfikacji, ale bez przesady, napewno nie tak, jak koty w Twojej stopce;) Michał - przy tych parametrach programu nie ma co marudzić na spalanie - mamy zime, pewnie opona już zimowa, obciazenie silnika ogrzewaniem szyb, siedzen i posoftowe pompowanie pedałem gazu robi swoje... fajnie że wszystko wkońcu hula w Twojej a4 Co prawda jeszcze letnie, ale szerokie kapcie, więc opór równie duży co na zimowych. Nie marudzę na spalanie, bo mój Yaris palił miasto/trasa 7,5(zima 8)/6,5 l/100km, a podobno niektórym spala 5,4... Poza tym, rzeczywiście teraz fajnie się jeździ i narazie radocha przesłania ew koszty. No chłopie o Tobie i Twoim aucie to film kiedyś zrobią, a ten wykres poleci w końcowych napisach No mam nadzieję, że to nie będzie serial;) Napchali te samochody elektroniką tak, że za cholerę teraz nie wiadomo co autu dolega, trzeba by auto do fabryki, rozebrać na drobiazgi i szukać, komputerami czujnikami i cholera wie czym jeszcze :/ Bardzo się cieszę, że udało Ci się szczęśliwie dojść do ładu z mocą autka, jednakowoż spalanie jak dla mnie mówi, że jeszcze jakiś bies w tym siedzi ale jeżeli masz "grubszy" portfelik niż przeciętny Kowalski to się tym nie przejmuj. A przyczyna tego spalania pewnie sama kiedyś wyjdzie i pewnie okaże się jakąś pierdołą, jak to zwykle bywa. Serdecznie pozdrawiam Nie będę już nic rozbierał, nawet na drobiazgi, muszę przecież mieć czas na jazdę super wykresik.... i jak turbinka wczesnie wstaje... ekstra No turbo naprawde pieknie wstaje, mało który BRD jak równiez inne silniki z tą turbiną maja taki dół. Co do modyfikacji to szału dla mnie nie ma, tylko 25km po programie wiecej niż podaje producent. Co do modyfikacji to szału dla mnie nie ma, tylko 25km po programie wiecej niż podaje producent. Czy ja wiem nie patrz na moc tylko na moment. 418 Nm to najlepij ze wszystkich tu zamieszczanych 2.0 z turbo BRD.Zreszta biorac pod uwage ze auto ma DPF jak dla mnie rewelka Mod takze poprawił rzeczy których nie widac na wykresie, poniewaz nie zawsze jezdzi sie od 1000obr z gazem do deski. Mysle ze na tym włascicielowi zależało najbardziej. No właśnie, dokładnie chodziło o fajny dół, nie interesowała mnie góra. Z tego co piszecie, Witek zrobił dokładnie, tak jak chciałem. Poza tym miało być bezpiecznie dla auta i mam nadzieję, że tak jest - uwierzcie, że 25KM wystarczy.
jaro4444 Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 BRD to taki motorek "sprawny inaczej" od drzwi fabryki Fajnie wyszło, teraz wypier... DPF i zacznie jeździc
turdzi Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 BRD to taki motorek "sprawny inaczej" od drzwi fabryki Fajnie wyszło, teraz wypier... DPF i zacznie jeździc troche ci tu nie bylo
jaro4444 Opublikowano 2 Listopada 2009 Opublikowano 2 Listopada 2009 Turdzi do podziemia zszedłem na jakiś czas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się