mamci Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2010 zmien znajomych :polew: :polew: wporzo przemyślę... eot
PABLO Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 No to się temat rozkręcił ja też coś dodam od siebie, 2.6 V6 to jest troszkę muł jak na swoją pojemność, kilka osób jak usłyszało że ma tylko 150KM to się trochę zdziwiło bo myśleli: "taka pojemność no to musi być ze 200KM" Ale i tak go kocham za elastyczność (ładnie ciągnie od dołu) i ten dźwięk ale często brakuje tych 30-50KM Gdybym się najpierw zarejestrował na forum to pewnie bym kupił 2.8 30V Q wystarczająco "jedzie" AJL jest za***isty jeśli zamierzasz później rezać silnik i mieć zbliżone osiągi do S4
lukasz Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 mam 2.8q jest ok ale bez rewelacji, wiadomo masa i Q osłabia osiagi, ale kultura pracy, nagrzewanie jest rewelacyjne, poza tym ciagnie od samedo dolu a spalanie w miescie okolo 12-13 litrow wiec jak na ta pojemnosc plua Q to rewelacja. 1.8t jest super do modzenia, mały naklad i jest okolo 250 i to juz dosc przyjemnie jezdzi
Siwy981 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 zdecydowanie bierz 1.8T. też jestem za 1,8T tylko w Q. Z 1,8T polecam z oznaczeniami AEB są wytrzymalsze a co do modernizacji to bez kucia można 250-280 KM śmiało kręcić i to wytrzyma a teraz mała podpowiedź 1. ECU w MTM można kupić za 250 - 400 zł plus hamownia z kompem aby dostroić ok 200zł razem max 600zł i mamy 180kucyków jest już czym jechać 2. wydech robiony pod zamówienie kat, środkowy i końcowy około 800zł i mamy 210 kucy a kolejną obowiązkową rzeczą którą musisz od razu zrobić po tych modernizacjach to są hamulce ja w tej chwili poprzestałem na MTM-ie, dlaczego ktoś zapyta???? bo niestety mam ośkę a ogumienie idzie jak szalone 225/17/45 wytrzyma może 1,5 sezonu. A wydech leży i czeka
szogun0 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Jaaaasne, 30 KM z wydechu. Może w Gallardo.
Pucek Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Jaaaasne, 30 KM z wydechu. Może w Gallardo. Mają ludzie fantazję :gwizdanie: cóż, ktoś tam wyżej napisał że małym nakładem kasy można mieć 250 koni... ciekawe jaką kwotę ta osoba miała na myśli :gwizdanie:
Pucek Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Ta mały nakład, jakieś 8 - 10 tysięcy dołóż jeszcze 5 tyś a i 250 koni to taki super max z K04, za te same pieniądze można założyć większe turbo i iść w 300KM
Rafal_ Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 a za te 15tys. coś można wyskrobać z 2.6?
Buba Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 a za te 15tys. coś można wyskrobać z 2.6? mozna kompresor wsadzic i chyba sie zmiescisz w tej kwocie Ta mały nakład, jakieś 8 - 10 tysięcy dołóż jeszcze 5 tyś a i 250 koni to taki super max z K04, za te same pieniądze można założyć większe turbo i iść w 300KM dokladnie, roznica 1-3tys zl ale ile wiecej frajdy
Rafal_ Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 a za te 15tys. coś można wyskrobać z 2.6? mozna kompresor wsadzic i chyba sie zmiescisz w tej kwocie i wtedy teoretycznie ile może wyjść KM?
Buba Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 a za te 15tys. coś można wyskrobać z 2.6? mozna kompresor wsadzic i chyba sie zmiescisz w tej kwocie i wtedy teoretycznie ile może wyjść KM? nawet nie wiem, nie ma chyba nikogo na forum kto by mial wsadzony kompresor do 2.6
Zaleczeq Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Na mobile.de kiedys był 2.6 z kompresorem i miał 230-240 kucy
Rafal_ Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Na mobile.de kiedys był 2.6 z kompresorem i miał 230-240 kucy w takim razie jak ktoś kupuje 1.8T do modzenia i wykłada jakieś 15tysi może się równie dobrze pokusić o 2.6 i wychodzi podobnie
eMeM Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Na mobile.de kiedys był 2.6 z kompresorem i miał 230-240 kucy w takim razie jak ktoś kupuje 1.8T do modzenia i wykłada jakieś 15tysi może się równie dobrze pokusić o 2.6 i wychodzi podobnie jeszcze taniej wyjdzie nazwyczajniej w swiecie kupic S4, gdzie po samym programie masz 300KM
Zaleczeq Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Na mobile.de kiedys był 2.6 z kompresorem i miał 230-240 kucy w takim razie jak ktoś kupuje 1.8T do modzenia i wykłada jakieś 15tysi może się równie dobrze pokusić o 2.6 i wychodzi podobnie Tylko droga w modzeniu 1.8T jest już przetarta a 2.6 z kompresorem niezbyt :> albo zrobic tak jak napisał eMeM => s4
lukasz Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 maly to okolo 7.000-10.000zł za 100-130 kucy
Rafal_ Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Na mobile.de kiedys był 2.6 z kompresorem i miał 230-240 kucy w takim razie jak ktoś kupuje 1.8T do modzenia i wykłada jakieś 15tysi może się równie dobrze pokusić o 2.6 i wychodzi podobnie Tylko droga w modzeniu 1.8T jest już przetarta a 2.6 z kompresorem niezbyt :> albo zrobic tak jak napisał eMeM => s4 to była czysta teoria z mojej strony - w życiu nigdy bym nikogo do tego nie zachęcał ani sam bym się za to nie wziął
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się