kali20 Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 mam prosbe jak podkrecic turbine zeby cisla wiecej. w orginale cisnie chyba 1,5 bara chociaz nie jestem pewien. do ilu mozna ja podkrecic zeby bylo do dla niej nie szkodliwe. mam zalozona po regeneracji.pomozcie moze byc jakis link.
krolu Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 mam prosbe jak podkrecic turbine zeby cisla wiecej. w orginale cisnie chyba 1,5 bara chociaz nie jestem pewien. do ilu mozna ja podkrecic zeby bylo do dla niej nie szkodliwe. mam zalozona po regeneracji.pomozcie moze byc jakis link. Było setki razy :szukaj: :szukaj: Pozatym w serii na pewno nie dmucha 1,5 bara.. :gwizdanie:
arek87 Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 1,5 bara to k03 nie da rady. w serii 0,7 max. najlepiej nowy soft zrobic.
Buba Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Kolego duzo nocy przed toba przed kompem. Nie ma takiej "srubki"
domjenick Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 1,5 bara to k03 nie da rady. w serii 0,7 max. najlepiej nowy soft zrobic. zalezy od stanu turbiny-jesli jest w dobrym-dmuchnie 0,8/0,9 bara i bedzie trzymac-mowimy o aucie z chipem,moze sie zdazyc-ze nowa turbina utrzyma bara,natomiast w peaku dmuchnie i 1.3 bara,ale to tylko chwila i spada...180 konne jednostki maja seryjnie 0,8 bara,z tym samym K03 zaloz wskaznik i zobaczysz ile dmucha twoja turbina-potem,najprostrzym sposobem jest zainstalowanie MBC i podniesc doladowanie max o 0,2 bara(dasz wiecej i zacznie przeladowywac i "ciac"co jest bardzo niebezpieczne podczas wyprzedzania-momentalnie tracisz moc,wiec wyobraz sobie ,co moze sie wydazyc) -roznice poczujesz,tylko wtedy tez przydaloby sie pogmerac z paliwem,bo za duzo powietrza w mieszance,moze podniesc EGT i bedzie za gorąco....
Pucek Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 a to ciekawe że K03 w 1.8 T dmucha to co napisaliście, ori seria ma dmuchać DO 0,55/0,6 bara więc jak dmucha więcej to musi coś być kombinowane, wiem bo sam mam, jeszcze ori seria i własnie tyle ma dmuchać, a już nie długo będzie 0,9 do 1 bar takie podwyższanie sobie doładowania na MBC to tylko chwilowe zabawy, to nie jest to co będzie po dobrym programie, więc radzę się zapisać gdzieś na grupowe chipowanie
domjenick Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 a to ciekawe że K03 w 1.8 T dmucha to co napisaliście, ori seria ma dmuchać DO 0,55/0,6 bara więc jak dmucha więcej to musi coś być kombinowane, wiem bo sam mam, jeszcze ori seria i własnie tyle ma dmuchać, a już nie długo będzie 0,9 do 1 bar ori seria tyle dmucha,bo taki byl projekt konstruktorow,co nie oznacza,ze to 100% potencjalu-ma tyle dmuchac,zeby bylo 150 koni-marginesu zostawili okolo 30% i to wlasnie jest wykozystywane podczas chiptuningu jak dmucha więcej to musi coś być kombinowane, przeciez wiemy-pisalem o tym kilka postow wyzej- zalezy od stanu turbiny-jesli jest w dobrym-dmuchnie 0,8/0,9 bara i bedzie trzymac-mowimy o aucie z chipem czytaj uwazniej takie podwyższanie sobie doładowania na MBC to tylko chwilowe zabawy, to nie jest to co będzie po dobrym programie takie podwyzszanie sobie doladowania,to jedna z alternatyw chiptuningu i remappingu,stworzone dla ludzi lubiacych zabawy w podnoszenie mocy od podstaw,chip,czy zmiana map -to juz zadanie dla ludzi ze sprzetem,wiedzą a przede wszystkim doswiadczeniem,pierwsze jest dla pasjonatow-drugie dla kierowcow-ktorzy autem chca szybko jezdzic,niewazne jak to zostalo wykonane...
kali20 Opublikowano 31 Października 2009 Autor Opublikowano 31 Października 2009 ha dzieki a moze przeslecie jakis link z wskaznikiem gdzie kupic i gdzie dokladnie go zalozyc
domjenick Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 ha dzieki a moze przeslecie jakis link z wskaznikiem gdzie kupic i gdzie dokladnie go zalozyc nie no stary-rozwalasz mnie-Ebay-boost gauge,czy allegro-wskaznik cisnienia/doladowania...kilka Ci ich wyrzuci.....gdzie zamontowac-bylo juz na forum......nie jest sztuką zadawac pytania-sztuka,to znajdywac na nie odpowiedzi.... dam podpowiedz- http://www.a4-klub.pl/smf/turbo_chiptuning_i_tuning_mechaniczny-b7.0/ kopalnia wiedzy... milej lekturki do poduszki...
Pucek Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 domjenick, przecież wiem, tak to piszesz choćbym nie miał pojęcia co to chip tuning, ile +/- po "programie" pompuje turbinka, co się zmienia poczas strojenia... jak narazie wciągam wiedzę od Kolegi, a już niedługo powinno 200 kucyków się u mnie pojawić Kolego, odnośnie wskaźnika, kup sobie autogauge i wystarczy, na forum pisze gdzie go najlepiej zamontować ale sam też możesz pomyśleć no i następnym razem[br]Dopisany: 01 Listopad 2009, 01:10_________________________________________________pozatym, jeżeli podepnie VAGa i wejdzie w odpowiedni dział to sprawdzi dokładnie ile dmucha, bo wskaźnik też idealnie nie pokaże
domjenick Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 pozatym, jeżeli podepnie VAGa i wejdzie w odpowiedni dział to sprawdzi dokładnie ile dmucha, bo wskaźnik też idealnie nie pokaże ...nie w B5 w B5 tylko wskaznik...
Pucek Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 oj mylisz się w II lifcie można sprawdzić niedawno kupiłem, kolega Gregory sprawdzał mi właśnie podczas jazdy żeby nie było, przed założeniem wskaźnika :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 no widzisz-i ja sie czegos naucze od Ciebie....
Pucek Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 no widzisz-i ja sie czegos naucze od Ciebie.... no i na tym to polega
gregory Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 Ojjj.... ,ale tu miła atmosferka najprostrzym sposobem jest zainstalowanie MBC i podniesc doladowanie max o 0,2 bara ......................za duzo powietrza w mieszance,moze podniesc EGT i bedzie za gorąco.... A co z błędem 561 :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 : Ojjj.... ,ale tu miła atmosferka :gwizdanie: A co z błędem 561 nic-kasujemy i jezdzimy dalej... wydaje mi sie,ze ECU sm ogarnie taka roznice-sugeruje sie tym,ze ja jezdzac na MBC nie mialem takowego...
gregory Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 Widzisz Pucek to następnym razem jak pojedziesz na strefę to założymy ci MBC i dźwigniemy o jakieś 0,2Bar jakbyś miał z kimś problemy go objechać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się