Thom4s Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Opublikowano 5 Lutego 2010 Tak jak w profilu czyli Irlandia (raczej nie polska, bo tam kupa śniegu :>). Trzy lata jeździłem tutaj na irlandzkich blachach A3 1.8T, ale z racji, że niedługo zjeżdżam do PL przyjechałem A4 na polskich blachach, żeby zabrać trochę rzeczy samemu - tych cenniejszych. A propos A3 jest na sprzedaż, jeśli ktoś mieszka w Irlandii to oferuję dobry samochód z nowiutkim sprzęgłem.
Denis Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 a jak wygląda sprawa kierownicy od TT z łopatkami?
Thom4s Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Opublikowano 23 Marca 2010 a jak wygląda sprawa kierownicy od TT z łopatkami? Jeśli chodzi o ten mod, to jest jeden problem, mianowicie moja A4 ma jasną tapicerkę w środku, a bardzo ciężko trafić kierę TT w takim kolorze wnętrza. Druga rzecz to zakładałbym ją jak przyjadę do PL i zrobię za jednym zamachem RNS-e. Priorytetem dla mnie jednak jest zewnętrzny S-line.
Denis Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 a jaka jest szansa na to że te "łopatki" faktycznie będą działać z tiptronic-iem? :gwizdanie:
Thom4s Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 a jaka jest szansa na to że te "łopatki" faktycznie będą działać z tiptronic-iem? :gwizdanie: Moja kierownica ma również manetki do zmiany biegów manualnie tyle, że z przodu więc nie powinno być z tym problemu. Jak nie znajdę kiery w kolorze to i tak nie ma problemu, bo moja jest w bardzo dobrym stanie. Narazie zewnętrzny S-line i chyba będę zmieniał tylną klapę na europejską.
udy Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 a jaka jest szansa na to że te "łopatki" faktycznie będą działać z tiptronic-iem? :gwizdanie: Moja kierownica ma również manetki do zmiany biegów manualnie tyle, że z przodu więc nie powinno być z tym problemu. Jak nie znajdę kiery w kolorze to i tak nie ma problemu, bo moja jest w bardzo dobrym stanie. Narazie zewnętrzny S-line i chyba będę zmieniał tylną klapę na europejską. ee tam taka klapa jest dla mnie ładniejsza a co do kiery to szukam już od dawna ale jasnej nie da się chyba znaleźć, a denerwuje mnie obecna ponieważ ostatnio mam problemy ze wspomaganiem i przez 3 miesiące doprowadziłem ją do takiego stanu wytarcia jakby auto miało z 500 tys przebiegu, a była idealna jakbyś znalazł to chętnie przygarnę twoją obecną a furka ogólnie planujesz jakieś mody silnika ??
Dev Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 zmien hamulce na mocniejsze min 320/30mm bo w amerykanach jest "padaczka" pod tym względem
Thom4s Opublikowano 28 Marca 2010 Autor Opublikowano 28 Marca 2010 Ale pod względem hamowania nie mam powodów do narzekań. Hamulce, które mam na razie mi wystarczają. Co do kiery udy to jak będę zmieniał, to będę o tobie pamiętał. Jeśli chodzi o mody silnika to myślę nad programem lub K04+program, ale nie wiem jeszcze jak to się ma do skrzyni. Jeden gość w północnej irl miał do sprzedania kompletny silnik RS4 2.7BiT 380KM ze skrzynią wiązką i kompem za £3,5tys, ale poczytałem trochę o swapach i nie wiem czy ktoś by to ogarnął żeby to miało "ręce i nogi". Plany jakie narazie mam to - zderzaki S-line - czarne progi drzwiowe - bi-xenon - tylna klapa europejska + spojler - cały czarny grill z chromowym znaczkiem CCCO - ściema szyb - zmiana końcówek wydechu -grafitowe lub czarne 18" felgi wzór nowe RS6.
udy Opublikowano 28 Marca 2010 Opublikowano 28 Marca 2010 zmien hamulce na mocniejsze min 320/30mm bo w amerykanach jest "padaczka" pod tym względem a jaka jest różnica w amerykanach w porównaniu do europy ?? bo z tego co wiem to w europie jest tak samo jak u mnie 288mm tarcze ?? jedynie z tylnymi tarczami jest problem są jakieś inne jarzma, kupiłem nowe tarcze na tył 245mm i nie pasują, tylko nie wiem dokładnie czemu bo mechanik próbował je wymienić i stwierdził że nie da rady, ale dokładnie mi nie wytłumaczył o co chodzi ale będę musiał się do niego przejechać i dopytać o co tam chodziło bo obecne tarcze już się nie nadają. pozdro[br]Dopisany: 28 Marzec 2010, 23:35_________________________________________________ Co do kiery udy to jak będę zmieniał, to będę o tobie pamiętał. dzięki, chyba że do tego czasu sam znajdę od b7 multifunkcję ale nie szukam zbyt intensywnie
andr3i Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 sluszny kolor paniei tapicerka tez fajnie pasuje
Thom4s Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 I już niedługo więcej mocy.....dużo więcej :gwizdanie:
Thom4s Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 Mógł byś coś zdradzić, czyżby 2.7 Nie, idę w 1.8T. Nowa większa suszara już leży w domu. Teraz zbieram resztę gratów.
udy Opublikowano 13 Maja 2010 Opublikowano 13 Maja 2010 No to powodzenia życzę, ja już wszystko kompletne mam, jeszcze tylko strojenie i już normalnie nie mogę się doczekac
Thom4s Opublikowano 13 Maja 2010 Autor Opublikowano 13 Maja 2010 No to powodzenia życzę, ja już wszystko kompletne mam, jeszcze tylko strojenie i już normalnie nie mogę się doczekac A jakie turbo wkładasz??
Thom4s Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 Garrett GTRS Eliminator + kolektor ATP
Gość dzidoka5 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Opublikowano 21 Czerwca 2010 ladna furka.spoko kolorek-dlatego tez kupilem w tym kolorze bo mi sie podobal,ale koniecznie musisz zalorzyc jej 19"-ten rozmiar idealnie pasuje do a4.pozdr.
Thom4s Opublikowano 21 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2010 Najpierw moc, później wygląd chociaż zderzaki S-line już mam Co do felg to będą 18" RS5 grafitowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się