Bastek Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Witam Mam pytanie od kiedy w A4 montowana była skrzynia DSG?
mcm Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 jesień 2003 rok w golfie R32, w audi chyba nie montowana
majkel_majki Opublikowano 31 Października 2009 Opublikowano 31 Października 2009 Montują w najnowszym A4 jako S-tronic i w A3.
OLO_GDA Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 dopiero w A4 B8 i tak jak ktos piasał w A3 wczesniej bo to w sumie golf. czesto na allegro barany pisza DSG a sprzedaja multi. nie wiem czy nie rozumieja roznicy czy naciagaja nieswiadomych. wogle to z tego c widzialem w cenniku to nowe 3.0tdi mozna kupic albo z TIP'em albo z Stronikiem. baardzo jestem ciekaw roznic w jezdzie...
Dev Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 kuzyna ma Passka B6 2.0TDi 103kW z DSG jazda jest przyjemnością, tylko nie wiem po co komu tam łopatki do zmiany biegów :polew: :polew: :polew: :polew:
macieek Opublikowano 2 Maja 2010 Opublikowano 2 Maja 2010 kuzyna ma Passka B6 2.0TDi 103kW z DSG jazda jest przyjemnością, tylko nie wiem po co komu tam łopatki do zmiany biegów :polew: :polew: :polew: :polew: Sorry za odgrzewanie kotleta ale mialem okazje wlasnie jezdzic A3 po alpach i serpentynach i sporo autobachnem i mimo ze do tej pory bylem zawzietym fanem manuali i gardzilem automatem - musze stwierdzic ze ta skrzynia jest rewelacyjna. W alpach jezdzilem takimi drogami ze zakrety o 180 stopni i w o duzym nachyleniu byly czyms powszechnim. Przy kazdym takim zakrecie trzeba by manualem redukowac do 1 zeby to jakos poszlo. i tak caly czas co 50-100m a tutaj skrzynia DSG pieknie idzie - biegi wskakuja tak plynnie ze auto praktycznie caly czas ciagnie do przodu z takim samym natezeniem i mozna sie w 100% skoncentrowac na trzymaniu toru jazdy - kierownicy. A co do twojego polewu z lopatek tez uwazam ze sa swietne np w sytuacji gdy: Jedziemy sobie autostrada w trybie Drive (nie S) i jest wzniesienie - autko wtedy oszczednie i mozolnie na ostatnim biegu wjezdza sobie pod te wzniesienie z zauzymy predkoscia 120km/h przy zaledwie 1500-1800 obrotow (skrzynia nie redukuje jeszcze biegu) i chcemy dynamicznie cos wyprzedzic to zamiast robienia brutalnego buta i kickdowna to przelaczamy lopatka na nizszy bieg i wtedy but. Wg mnie przebiega to bardziej plynnie i daje nam praktycznie nieograniczona mozliwosc plynnego manipulowania biegami i momentem obrotowym o jakim manualne skrzynie moga tylko pomarzyc. pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się