boberek Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 mam zamiar kupic taka polerke do auta może ktos z was taka ma ?? Łukasz prosze o nie wypowiedanie sie na jej temat http://www.allegro.pl/item805529433.html
Krycha Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Na allegro jest od groma takich samych do 200zł różniących się napisami. Sam używam takiej i parę aut już zrobiła. Jak do amatorskiej polerki spokojnie starcza.
zieluch Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Ta polerka ma tylko ruch obrotowy??
boberek Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Opublikowano 4 Listopada 2009 nie wiem nie znam sie przyjedzie to przetestuje i zobacze jak to działa a jak nie to bedzie to polerowania podłogi
Pawlo 2004 Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Oprócz tego, ze to firma "posraj się a nie daj się" to dobry sprzęt bo ma regulacje obrotów a to najważniejsze zeby nie spalić lakieru. Z drugiej strony sprzęty nieznanych firm są nieraz lepsze niz te przereklamowane, sam juz się kilka razy o tym przekonałem.
boberek Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Opublikowano 4 Listopada 2009 zamówiłem i zdam relacje w poniedziałek jak to działa
akjam Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Sam zastanawiałem się nad kupnem jakiegoś sprzętu w tej cenie i nawet już miałem jakąs polerke w koszyku w CASTORAMIE ale zrezygnowałem... Daj znać jak już będziesz po pierwszych próbach co to za sprzęt i jak wyniki. Wg mnie do polerki tylko swojego samochodu to raczej wystarczy. :gwizdanie:
boberek Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Opublikowano 4 Listopada 2009 Sam zastanawiałem się nad kupnem jakiegoś sprzętu w tej cenie i nawet już miałem jakąs polerke w koszyku w CASTORAMIE ale zrezygnowałem... Daj znać jak już będziesz po pierwszych próbach co to za sprzęt i jak wyniki. Wg mnie do polerki tylko swojego samochodu to raczej wystarczy. :gwizdanie: dokładnie z tego załozenia wychodze a jak sie zje.... to sobie kupie wtedy lepszą
malik Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Sam zastanawiałem się nad kupnem jakiegoś sprzętu w tej cenie i nawet już miałem jakąs polerke w koszyku w CASTORAMIE ale zrezygnowałem... Daj znać jak już będziesz po pierwszych próbach co to za sprzęt i jak wyniki. Wg mnie do polerki tylko swojego samochodu to raczej wystarczy. :gwizdanie: dokładnie z tego załozenia wychodze a jak sie zje.... to sobie kupie wtedy lepszą Ty się nie martw, że Ci się zj**ie polerka za 180PLN tylko, że tym sprzętem zjebiesz sobie lakier... za o wiele więcej.
boberek Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Opublikowano 4 Listopada 2009 Sam zastanawiałem się nad kupnem jakiegoś sprzętu w tej cenie i nawet już miałem jakąs polerke w koszyku w CASTORAMIE ale zrezygnowałem... Daj znać jak już będziesz po pierwszych próbach co to za sprzęt i jak wyniki. Wg mnie do polerki tylko swojego samochodu to raczej wystarczy. :gwizdanie: dokładnie z tego załozenia wychodze a jak sie zje.... to sobie kupie wtedy lepszą Ty się nie martw, że Ci się zj**ie polerka za 180PLN tylko, że tym sprzętem zjebiesz sobie lakier... za o wiele więcej. hmm wytłumacz moi dlaczego sobie zj**ie lakier dlatego ze kosztuje 180 zł czy dlatego ze nie umiem polerować ?? bo jakos łukasz mnie nie przekonał swoimi argumentami
krzysiek23 Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 http://www.biltema.no/Archive%5CProduct_images%5C17%5CLarge%5C17-080_l.jpg Polermaskin 1200 W For polering av bil, båt eller campingvogn. Venstre- eller høyremontert sidehåndtak. For tilkobling til 230 V. Motoreffekt: 1200 W. Turtall (ubelastet): 600–3000 rpm. Spindelgjenger: M14. Polerhettens diameter: Ø 180 mm, borrelåsfeste. Spindellås. Spindeldeksel i metall og motorhus i slagfast plast. 1,8 m kabel med støpsel. Lengde: 425 mm. Vekt: 3,3 kg. Polish Machine 1200 W Do polerowania samochodów, łodzi i przyczep kempingowych. Lewej lub prawej stronie zamontowany uchwyt. Do podłączenia do 230 V. Silnik: 1200 W. RPM (bez obciążenia): 600-3000 obr. / min. Gjenger wrzeciona: M14. Polerhettens o średnicy Ø 180 mm, rzepy mocowania. Spindellås. Wrzeciono pokrycie metalu i motorhus na uderzenia plastiku. 1,8 m kabel z wtyczką. Długość: 425 mm. Waga: 3.3 kg. ja mam cos takiego i jestem zadowolony zrobilem juz nia 3 auta ,chodzi troche glosno ale jest git
sk baton Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 Ja kupiłem zwykłą polerke z wibrujaca głowicą w castoramie 3 lata temu za 60zł. i jestem zadowolony ,a te po wyzej wyglądaj a na szlifierko polerkę dwa w jednym dla mnie to narzędzie to szlifierka [br]Dopisany: 04 Listopad 2009, 17:09_________________________________________________Nadaje się również do polerowania stali np.nierdzewki itp. a nie lakieru to jest moje zdanie
krzysiek23 Opublikowano 4 Listopada 2009 Opublikowano 4 Listopada 2009 to sa normalne polerki do lakieru tylko z innym uchwytem do trzymania w kszyalcie szlifierki,zalezy jak komu wygodniej......powiem ze spelnia swoja role i tyle
zieluch Opublikowano 5 Listopada 2009 Opublikowano 5 Listopada 2009 chodiz o to że ruch oscylacyjny redukuje prawie dominimum mozliwośc spalenia lakieru. W wątku o meguiars ktoś odebrał samochód z firmy gdzie napewno mieli polerke którą ma tylko ruch obrotowy i wyszła niezła kicha. Oczywiście jak się będzie mocno uważac to może nic sie nie stanie. Ja osobiście raczej kupie coś z ruchem oscylacyjnym aby nie udało mi się zepsuć lakieru i tym samym lakierowac auta
DeeJay_Kill Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Cena polerki nie ma w przypadku amatorskich prac znaczenia - ważne, żeby polerować cały czas wilgotną gąbką, używać pasty takiej, jakiej potrzebujemy - G3 do głębokich rys, a np. G6 lub tempo do mniejszych - na sucho faktycznie można spalić lakier, ale to trzeba być naprawdę idiotą.
Pawlo 2004 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Farecla G3 ma najgrubsze ziarno polerskie i uzywa się jej tylko do wybicia połysku po szlifowaniu papierem lub na głębsze ryski. Najlepiej używać pasty Farecla G6 lub mleczka G10 to wtedy nie ma opcji ze się spali lakier jeśli ma się odrobine szarych komurek Po wtarciu juz pasty/mleczka na niskich obrotach podkręcamy juz obroty i z dużą ilością wody polerujemy do połysku, najlepiej jak jakiś kolo polewa na polerowany element wodą na bierząco i z rozsądkiem.
grzes1150 Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Co do polerowania to taka moja uwaga: Im bliżej końca tym wyrzsze obroty i więcej wody (najlepiej użyrać zraszacza)
akjam Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Co tam Piotrek? Kupiłeś ten sprzęcik?
boberek Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Opublikowano 10 Listopada 2009 tak kupiłem wygląda solidnie nie polerowałem jeszcze bo nie mam padów ale myśle ze za 180 zł nic lepszego kupic sie nei dało
akjam Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Jakbyś już był po pierwszej akcji polerowania to wrzuć fotki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się