Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Multitronic - obiektywne dane ?


Katastrofa

Rekomendowane odpowiedzi

nieustannym, ledwo słyszalnym i odczuwalnym pomruku /mikrowibracji/ w zakresie 1200-1400 obrotów, pochodzącym prawdopodobnie z układu napędowego /czyżby dyferencjał?/ do czego się już przyzwyczaiłem :gwizdanie:

Ja mam takie wibracje między 900-1200...

Czy próbowałeś szukać przyczyny ich powstawania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da sie dokad odpala silnik normalnie i nie halasuje za bardzo,przy czym trzeba pamietac ze zwiekszone wibracje wplywaja na skrzynie,a dokladnie na sterownik ktory moze to wytrzymac ale nie musi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak :>

Wyobraźcie sobie że luz w kole był taki że czasami po zgaszeniu auta dwumasa zostawała w takim położeniu, które utrudniało rozrusznikowi prawidłowy rozruch( tryby od koła i rozrusznika nie zachodziły na siebie!!!!!!)

To jest moment, w którym wymieniać dwumasa bez zastanoweinia[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 15:27_________________________________________________ Dzieje się tak ponieważ wielu nieświadomych użytkowników nie zdaje sobie sprawy z awarii dwumasy. Dwumas w multi wytrzymuje zwykle 200 tys a potem wykańcza sterownik. Sprawa jasna wszystko jest ze sobą powiązane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję kolegom za wyczerpującą odpowiedź. Tak jak wspomniałem, oprócz lekko wyczuwalnych "mikrowibracji", żadne inne niepokojące objawy nie występują. Póki co pomykam, a co będzie dalej czas pokaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4B6 1.9TDI AVF 04/2004

Obecny przebieg 150tys km

Awarii: 1

ATF wymieniany przy 59tys w aso w Niemczech. W moim posiadaniu od roku. Chwile po kupnie remont skrzyni na 7 lamel u nieszczęsnego Sopy. Objawy: falowanie obrotów, szarpanie. Puki co jest wszystko ok i oby tak dalej. Przy przyśpieszaniu bez zredukowania odczuwalne delikatne wibracje, mam nadzieje że to nic co miało by wpływ na skrzynie, .

Po zimie wymiana ATF - dla świętego spokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2003r . 2.5 tdi

przebieg : 152 000

Szczerze powiedziawszy to jazda z tą skrzynią to sama przyjemność . Wiadomo wymiana oleju co 40-50 tyś . Mi akurat teraz pojawiły się szarpnięcia przy zmianie biegów i nie wiem co robić . Ale nie mam opinii negatywnej o skrzyni .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdą usterkę dwumasu od razu weryfikujcie i usuwajcie. Luz sieje spustoszenie w skrzyni i to nie tylko w kontekście sterownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak w mojej Barti:)

U Ciebie jest gitara - szybka reakcja i skrzynia nie ucierpiała (poza łożyskiem). Teraz tylko jeszcze upgrade hydrauliki i na 150 000km masz spokój (oczywiście poza obowiązkową, regularną wymianą ATF).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...