lupa250178 Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 miałem padnięty ten czujnik silnik był słaby szarpał i strzelał w wydech gdy sie to działo gasł na wolnych obrotach i ciężko było go odpalić
Rytel Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 a wywalało Ci błędy związane z tym czujnikiem?
lupa250178 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 nie podpinałem pod vaga wypiąłem czujnik i tak jeżdziłem2 dni auto było słabe ale przestało szarpać strzelać
Rytel Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 nic sie nie stanie jak bede jezdził dwa dni z odpietym tym czujnikiem? jak go odłączyłeś to auto miało muła?[br]Dopisany: 27 Marzec 2010, 10:41_________________________________________________czy ten czujnik bedzie dobry? http://sklep.intercars.com.pl/pics/030/F0261231040.jpg u mnie jest z zieloną wtyczką, a to niby pokazuje ze do mojego silnika
lupa250178 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 u mnie był taki http://www.moto.allegro.pl/item919778318_czujnik_polozenia_walu_korbowego_vw_passat_b5_b5fl.html silnik 1.6 ahl z 97
Rytel Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 mowa o czujniku spalania stukowego podałeś czujnika położenia wału
lupa250178 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 w temacie był czujnik położenia wału myślałem że o ten chodzi a tak z ciekawości gdzie znajduje sie ten czujnik spalania stukowego?
Rytel Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 panowie pomożecie mi? bedzie pasował ten czujnik? http://sklep.intercars.com.pl/pics/030/F0261231040.jpg u mnie jest zielona wtyczka, moze ktoś juz kupował i wie coś na ten temat
zibizab Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 to skąd te błędy? to nie wina czujnika spalania stukowego? błędy sa wynikiem zlego spalania tzn złej mieszanki paliw-pow. Mieszałeś aż coś podpowiedziałeś A odemnie- lambda-paliwo -wtryski- Przy złym czuj .poł.wał.korb.-nie odpalisz auta.
bartek1605 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 054 905 377 A nr. czujnika spalania stukowego do ADP
Gieniusz Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 W Audi praktycznie zawsze pokazuje błąd czujnika stukowego spalania. Takie mamy paliwo i nic tego nie zmieni. ---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:17 ---------- Jeśli chodzi o czujnik położenia wału (G28) to najczęściej uszkodzenie jego objawia się po nagrzaniu się silnika. W tedy silnik szarpie i często gaśnie. Trzeba czekać aż ostygnie i wszystko wraca do normy. Wymiana jego jest banalnie prosta jakieś 10 min. Ten czujnik jest głównym czujnikiem lecz współpracuje z czujnikiem położenia wałka rozrządu, który jest umieszczony za kołem wałka rozrządu. Jego wymiana nie jest już tak łatwa lecz samochód będzie zapalał i jeździł. W większości warsztatów mają programy kupione na allegro i często podczas diagnostyki pokazuje im błąd wałka rozrządu kiedy jest uszkodzony czujnik położenia wału, z tym komunikatem bardzo często pojawia się błąd przepustnicy oraz sądy lambda. Jak traficie na takiego mechora to macie pusty portfel. Wszyscy mechanicy poszli jak widzę na łatwiznę i nie potrafią zdiagnozować usterki bez komputera. Sam komputer to nie wszystko, nie chodzi tu o to aby z niego zrezygnować bo to fajna rzecz pomaga nakierować mechanika lecz to on powinien dysponować wiedzą i w tym rejonie szukać usterki a nie wymieniać po kolei elementy w naszym samochodzie i narażać nas na wysokie koszty naprawy. Bardzo wiele rzeczy da się sprawdzić zwykłym miernikiem ale wielu mechaników nawet nie wie co to takiego. Wymieni czujnik położenia wałka rozrządu- czujnik jakieś 150-200 plus min pasek rozrządu jakieś 70zł i lipa, trzeba dalej wymieniać. Następnie skalibruje przepustnicę i nic mu to nie da więc pewnie wymieni cały element za 2000zł, dalej lipa więc może sonda - jakieś 200zł dalej lipa, to na pewno G28 - jakieś 120 zł (no chyba że bosch to 220zł"różnią się opornością"). Także podczas diagnozy przez mechanika patrzcie co robi, po tym bardzo łatwo poznać czy wie co robi czy tylko udaje, że wie.
Bitu93 Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 Czy mógłby ktoś opisać krok po kroku jak wymienić czujnik położenia wału KORBOWEGO? bo wydaje mi się że kolega pomylił jednak czujniki. Tutaj jest opisana wymiana czujnika położenia wału ROZRZĄDU : https://naprawto.blogspot.com/2016/08/wymiana-czujnika-walka-rozrzadu.html i rzeczywiście jest prosta - jedno gniazdo, 10 minut roboty i po sprawie. Jednak czujnik położenia wału korbowego z tego co poczytałem na forach to już nie taka prosta sprawa - po pierwsze, bez kanału się nie obejdzie (mam cichą nadzieję że może jednak się obejdzie,bo wszystko wskazuje że własnie też czujnik mi padł :/ )
Bitu93 Opublikowano 10 Września 2017 Opublikowano 10 Września 2017 tutaj fakt faktem nie a4b5, ale b6 i tutaj wymiana czujnika położenia wału korbowego już nie jest taka prosta - zwłaszcza bez kanału :/
Przemo c Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 wczoraj wyskoczył mi błąd EPC padł czujnik położenia wału, auto miało problemy z odpalaniem w dodatku jak odpalił, autem trzęsło, niestety skasowałem błąd przed wymianą czujnika i auta umarło, nie miałem nowego, w dodatku było już za póżno i nie miałem gdzie kupić, dopiero dziś nabyłem czujnik bosha i po wymianie owego czujnika auto wróciło do życia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się