Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Dziwny problem - prawdopodobnie z turbiną


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Zimny Chirurg
Opublikowano

Kolego nie pisk a właśnie gwizdanie (po pewnym czasie będzie gwizdać jak czajnik) szczególnie w zakresie do 2000 obr wiem bo mi też gwiżdże stara 116 też zaczęła gwizdać. Owszem tak AJM jak i AWX mają swój charakterystyczny dźwięk ale jeżeli kolega napisał ze jest to taki przedział obr i tylko na zimnym silniku to nie jest to norma główne regeneracja polega często na wymianie uszczelnień a nie wszystkiego, jak juz napisałem koledze w Fokusie całkiem padła turbinka i koszt regeneracji samej był ok 2200 zł nie da sie za grosze nic zrobić jak może być dobże zregenerowana turbina jak np w kraku koles bierze za regeneracje i wymane 1000 zł dla mnie to bzdura.

W porządnym zakładzie regeneracji turbo zapłacisz 1400 zł, wszystko na ori częsciach

z gwarancja minimum 12 miesięcy

nie wiem skąd bierzesz takie kwoty ale to zwykłe zdzierstwo

Panowie jak czytam to to łapie sie za głowe.

Po 1 nie ma oryginalnych częsci do turbin. Nikt ich nie robi. Z wyj. zamienników z Chin, Turcji i Angli. Jak masz szczęscie to trafisz na części z Angli firmy MELETT Jedyna firma która spełnia normy.

Po 2 Ja mam nową i nie mam kata i gwizda od 1000 obr do maxa i za***rdala az miło i pięknie.

Po3 Jak ktos napisał bo trze o cos tam. Ludzie jak by cos tarło to by po 1 km sie zo......ło w drobny mak.

Po4 Przestancie wypisywac farmazony. Bo gdzies tam dzwoni ale nie wiecie w którym kościele.

Pozdro

ZC

musisz Kolego mocniej zgłębic temat regeneracji turbin :angry: :angry: :angry:

osobiscie znam firme i człowieka który regeneruje turbiny i wiem gdzie i jakie kupuje do nich części :good: :good:

no chyba że Ty masz inne znajomości :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

No to fajnych masz kolegów.

No ale wiadomo jak nie ma kogo w Ch..ju zrobic to najlepiej znajomego.

Gratuluje znajomych i wiedzy na temat części do turbin.

I na tym to polega. Dobrze ze za niewiedze w tym przypadku nie karają.Ale karze zycie.

Pozdro

ZC

P.S. Zanim co kolwiek napiszesz zastanów sie ile razy bedziesz chiał.

Zycie w niewiedzy musi być straszne.

Haha

Opublikowano

chiał ???????????

a co to jest ???? :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Gość Zimny Chirurg
Opublikowano

No jak widać mało domyślny jesteś. Zapytaj swojego kolegi.

hehe.

Pozdro

ZC

Opublikowano

Nie znam się aż tak na regeneracji ale dla mnie cudów nie ma tak jak kolega pisze jak nie ma kata to bedzie gwizdać ale od początku do ma max obr. Ja miałem nową turbine w sęsie nigdy nie zakładaną z roku 2004 wymieniłem rok temu w czerwcu a teraz wali oliwą w dolot i gwiżdze, jak to mówią mądry polak po szkodzie koleś jak sprzedawał to twierdził że kuił ją w nimczech do swojej Audi a puzniej że to były zapasy magazynowe w niemczech-bdura, bzdura,

Opublikowano

Pozwolicie, że odświeżę temat bo problem ciągle ten sam... Czyli turbina jak gwizdała tak gwiżdże. Zapodam plik mp3 - może ktoś miał taki sam objaw. Nagrywane w kabinie - zimny silnik. Na ciepłym (po 5 min jazdy) praktycznie nie występuje (baaardzo cicho).

www.speedyshare.com/files/21709549/a.mp3

Bo jak kupię nową turbinę i nie pomoże to załamka będzie.

Opublikowano

trochę słabo słychać ale na moje ucho to turbo gwiżdże bo pewnie przeładowuje, jakbyś wkleił log dynamiczny grupy 011 to wiele by to wyjaśniło. Na Twoim miejscu nie kupowałbym następnej turbiny tylko wyczyścił tę co masz ale póki co wklej ww. log to zobaczymy czy przeładowuje.

Opublikowano

A czy jest gdzieś regulacja ile mocy ma dostać turbosprężarka w danym momencie ? Może jest źle ustawiona? Z tym czyszczeniem nie nie wiem bo tak się dzieje od kiedy ją założyłem a była czysta. Byłem u mechanika i sprawdzał mi czy nie przeładowuje i było OK, ale sprawdzał na biegu jałowym ( a na jałowym to ona nigdy nie gwiżdże - tylko podczas jazdy ) więc ja nie jestem pewny czy to dobry sposób. Nie wiem jak się robi logi dynamiczne ale czy można je wykonać podczas jazdy?

Opublikowano

A czy jest gdzieś regulacja ile mocy ma dostać turbosprężarka w danym momencie ? Może jest źle ustawiona? Z tym czyszczeniem nie nie wiem bo tak się dzieje od kiedy ją założyłem a była czysta. Byłem u mechanika i sprawdzał mi czy nie przeładowuje i było OK, ale sprawdzał na biegu jałowym ( a na jałowym to ona nigdy nie gwiżdże - tylko podczas jazdy ) więc ja nie jestem pewny czy to dobry sposób. Nie wiem jak się robi logi dynamiczne ale czy można je wykonać podczas jazdy?

zmień mechanika i temu podobnych

turbo sprawdzasz dynamicznie nie statycznie

turbiny nie ustawia sie, sterowaniem turbiny kieruje ECU

Opublikowano

zmień mechanika i temu podobnych

turbo sprawdzasz dynamicznie nie statycznie

turbiny nie ustawia sie, sterowaniem turbiny kieruje ECU

Więc nigdzie nie można zrobić jakiejś korekty - zmniejszyć doładowanie?

Opublikowano

zmniejszyc doładowanie to mozesz ale przy zmianie progarmu w ECU

jezeli turbo przeładowywuje to masz problem ze sterowaniem

prawdopodobie mechanizm kierownic sie zacina

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...