Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 BLB By Akjam S-Line/S4...RECARO S4B7, KIERA TTS, CARBON RS4, HEBLE S4, ISPIRI ISR8, DETAILING/KWARC/FOTKI! AIR RIDE CZESŁAW CUSTOMIZER!/ str.132


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no no no... dajesz widze... Mnie się niestety niskobudżetowe mody typu lampki w drzwiach już dawno skonczyły i teraz rezanie idzie znacznie wolniej...

  • Odpowiedzi 2.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

no no no... dajesz widze... Mnie się niestety niskobudżetowe mody typu lampki w drzwiach już dawno skonczyły i teraz rezanie idzie znacznie wolniej...

Każdy modzik cieszy. :kox: Jakiś grubszy mod (ALCANTARA, RNSE, Sufit S-Line) trzeba przeplatać czymś mniej kosztownym. :cool1:
Opublikowano

Pozniej czaki odkupi od was te auta.. :polew:

Opublikowano

Pozniej czaki odkupi od was te auta.. :polew:

tzn recycling :polew: :polew: :polew: potem sprzeda te czesci innym, odkupi od nich auta i znowu...

Akjam w tym problem że małych modów jest mniej.. mnie się skonczyły, a grubych jeszcze pare mam w głowie :decayed: :decayed: :decayed:

Opublikowano

Pozniej czaki odkupi od was te auta.. :polew:

:gwizdanie: No jak go ostatnio odwiedziłem to coś właśnie wspominał. :wink4: ALe co on by robił z tyloma audiczkami... :tongue4:

Pozniej czaki odkupi od was te auta.. :polew:

tzn recycling :polew: :polew: :polew: potem sprzeda te czesci innym, odkupi od nich auta i znowu...

:kox::naughty:

Akjam w tym problem że małych modów jest mniej.. mnie się skonczyły, a grubych jeszcze pare mam w głowie :decayed: :decayed: :decayed:

Hm... Ja też mam parę pomysłów... :gwizdanie:[br]Dopisany: 05 Sierpień 2010, 23:51_________________________________________________Powrócił temat obniżenia zawieszenia bo przecież ile można na tym seryjnym zawieszeniu jeździć? :wink4::naughty:

I teraz tak. Amorki póki co chyba zostaną seryjne. Do tego przyjdą stabiliozatory z RS4 i albo springi od S-Line (-20mm) albo H&R (-35mm). Obie opcje póki co są możliwe. :gwizdanie: ALe powiedzcie mi czy ma jakieś znaczenie - czy to będzie H&R czy 1BV/1BE w powiązaniu z tymi stabilizatorami? Czy lepiej ORI S-Line czy nie ma znaczenia? :mysli::rolleyes:

Zgodnie z rozpiską, którą już wcześniej mi wrzuciliście powiedzcie czy o czymś nie zapomniałem?

8E0 411 309 N - stabilizator

4D0 411 327 J - gumka x2

4D0 411 336 G - opaska x2

N 901 838 02 - nakrętka x4

N 102 861 10 - nakrętka x2

80E 411 317 – łącznik lewy

80E 411 318 – łącznik prawy

TYŁ:

8E0 511 409 AL - stabilizator

8E0 511 327 D - gumka x2

8E0 505 465 AF - łącznik x2

8E0 511 439 - opaska x2

N 101 277 07 - śruba x8

N 105 281 03 - śruba x2

:hi:

Opublikowano

Akjam, jeżeli chcesz zmieniać zawias to razem z amorami. :cool1:

Ja u siebie mam zmienione same sprężyny na 1BE i jeździ się gorzej :thumbdown:

A jak chcesz się przejechać na ori 1BV, to karnij się z moim kumplem, który ostatnio był na spocie.

Na twoim miejscu szedłbym w kompletne 1BE :naughty:

Opublikowano

Dokladnie, kompletne nowe 1BE i bedzie idealnie na PL drogi.

Opublikowano

Dokladnie, kompletne nowe 1BE i bedzie idealnie na PL drogi.

:good:

BTW, wracając z waszego spota nieżle nam bebechami wytrzęsło, następnym razem biorę aviomarin :rolleyes:

Opublikowano

Dokladnie, kompletne nowe 1BE i bedzie idealnie na PL drogi.

Ale skąd ja wezmę tyle kaski? :naughty:

Akjam, jeżeli chcesz zmieniać zawias to razem z amorami. :cool1:

Ja u siebie mam zmienione same sprężyny na 1BE i jeździ się gorzej :thumbdown:

DUżo gorzej? Twardziej? Może u mnie te stabilizatory coś pomogą przy prowadzeniu? :mysli:

Myślicie, że to połączenie nie będzie dobre? :(

Opublikowano

Dokladnie, kompletne nowe 1BE i bedzie idealnie na PL drogi.

Ale skąd ja wezmę tyle kaski? :naughty:

Akjam, jeżeli chcesz zmieniać zawias to razem z amorami. :cool1:

Ja u siebie mam zmienione same sprężyny na 1BE i jeździ się gorzej :thumbdown:

DUżo gorzej? Twardziej? Może u mnie te stabilizatory coś pomogą przy prowadzeniu? :mysli:

Myślicie, że to połączenie nie będzie dobre? :(

jazda na 18" i 1BV lub gwincie to ciut za twardo. Tak jak napisał Flyer - 1BE i będzie :kox:

Opublikowano

Ja jezdzilem na 1BV i 19" :kox:

Opublikowano

Ja jezdzilem na 1BV i 19" :kox:

No jak widać dla chcącego nic trudnego. :kox::naughty:

No ale ten H&R -35mm to chyba bez tragedii w połączeniu z 18kami i stabilizatorami RS4?

Plus jakiś dystansik dla lansu... :gwizdanie:

Opublikowano

Dokladnie, kompletne nowe 1BE i bedzie idealnie na PL drogi.

Ale skąd ja wezmę tyle kaski? :naughty:

Akjam, jeżeli chcesz zmieniać zawias to razem z amorami. :cool1:

Ja u siebie mam zmienione same sprężyny na 1BE i jeździ się gorzej :thumbdown:

DUżo gorzej? Twardziej? Może u mnie te stabilizatory coś pomogą przy prowadzeniu? :mysli:

Myślicie, że to połączenie nie będzie dobre? :(

jazda na 18" i 1BV lub gwincie to ciut za twardo. Tak jak napisał Flyer - 1BE i będzie :kox:

A jak będziesz miał za miękko to sobie azotu nabij zamiast powietrza do opon :gwizdanie:

Opublikowano

na amorkach 1BA + springi 1BV + 235/40/18 jest bardzo dobrze,niezatwardo, nie za miękko.

Audi nei jest autem stworzonym dla komfortu - chcesz komfortu i płynięcia? kup francuza :)

Opublikowano

na amorkach 1BA + springi 1BV + 235/40/18 jest bardzo dobrze,niezatwardo, nie za miękko.

Audi nei jest autem stworzonym dla komfortu - chcesz komfortu i płynięcia? kup francuza :)

Co prawda to prawda... Francuz pływa. :wink4:

P.S. mgtan Czekam jeszcze na te springi do sprawdzenia...

Opublikowano

A jak będziesz miał za miękko to sobie azotu nabij zamiast powietrza do opon :gwizdanie:

co to za teoria z kosmosu?
Opublikowano

A jak będziesz miał za miękko to sobie azotu nabij zamiast powietrza do opon :gwizdanie:

co to za teoria z kosmosu?

że co? że niby azot niema wpływu na komfort jazdy? zużycie opon itd.?

Opublikowano

A jak będziesz miał za miękko to sobie azotu nabij zamiast powietrza do opon :gwizdanie:

co to za teoria z kosmosu?

że co? że niby azot niema wpływu na komfort jazdy? zużycie opon itd.?

nie, bo w powietrzu jest go 78 % :decayed:
Opublikowano

A jak będziesz miał za miękko to sobie azotu nabij zamiast powietrza do opon :gwizdanie:

co to za teoria z kosmosu?

że co? że niby azot niema wpływu na komfort jazdy? zużycie opon itd.?

nie, bo w powietrzu jest go 78 % :decayed:

u mnie w oponie jest go ~98% :decayed:

Opublikowano

A jak będziesz miał za miękko to sobie azotu nabij zamiast powietrza do opon :gwizdanie:

co to za teoria z kosmosu?

że co? że niby azot niema wpływu na komfort jazdy? zużycie opon itd.?

nie, bo w powietrzu jest go 78 % :decayed:

u mnie w oponie jest go ~98% :decayed:

nigdy w życiu, max 95 % :gwizdanie: będę szczery a wiem co mówię, to jest bajka i efekt placebo :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...