Lishoo Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 A w którym miejscu są te świece?? :> http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t57270.0.html;highlight=świece+podgrzew ale następnym razem proponuję skorzystać z szukajk Wielkie dzięki, nie bardzo wiedziałem czego szukać EIDT : Cholera, wciąż nie wiem gdzie one się znajdują, nie mogę tego nigdzie znaleźć
pawelwor Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 A w którym miejscu są te świece?? :> http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t57270.0.html;highlight=świece+podgrzew ale następnym razem proponuję skorzystać z szukajk Wielkie dzięki, nie bardzo wiedziałem czego szukać EIDT : Cholera, wciąż nie wiem gdzie one się znajdują, nie mogę tego nigdzie znaleźć Bo ich zapewne nie masz, nie każdy to miał...
H_S_B Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 hmm dziwne spalania.. ja po 3city mam spalanie 6.2l, jazda raczej umiarkowana (zimny male obroty - cieply do 3tys) ps. czy BP przy McDonaldzie na przymorzu zaraz kolo skm dobre jest ? ostatnio ciagle tam zalewam i przed sztumem jadac z gdanska (zaraz przed miastem) aha co do tankowania to BP Ultimate i na zielonym trójkącie statoil diesel ultimate nie oszczędzam
Sebo83 Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 6,8 to chyba dobry wynik 5,0 to Ci spali jak bys w trasie jechal max 100km/h ;] no nie do końca. Też mam AFNa i w mieście (Kraków - czyli ciąglę światła i jazda na biegach od 1 do 3) nie spalił mi nigd więcej niż 7 litrów. W trasie Kraków - Wrocław, prędkość cały czas między 150 a 180 km i spalił mi 6,2 L. Przy jeździe do 100 km/h pali mi trochę poniżej 5 litrów.
hanson1982 Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 A jak to jest w AJM. Na forum Passata doczytałem że ogólnie PD miały inne rozwiązanie (podgrzewanie spalinami i przepustnicą) a AJM pozostał wyjątkiem gdzie stosowano świece. Jutro zaglądam pod maskę.
Lishoo Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Nom ja na 100% ich nie mam, jest ta wypustka z 3 zaślepionymi otworkami, a po drugiej stronie jest jakiś czujnik i wtyczka, ale tych świec nie mam.. dziwne bo szwagier w rok starszym 1Z już je ma, a oboje mamy samochody z niemczech.
hanson1982 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Ciekawe czy da radę wyrezać sobie coś takiego i czy jest w układzie u Ciebie jakiś substytut tej grzałeczki (czyli tak jak w PD grzanie spaliną)??
pawelwor Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Ponawiam pytanie, czy wzrost spalania do ~8l/100km (trasa) jest spowodowany padającą pompą wtryskową? Wtryski wymienione i działąją (wkońcu...)
audi.wielun Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Robi się coraz zimniej,do 6,9L może wciągać QUATTRO do 8,0L
pawelwor Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Więc fakt, że rezerwa zapaliła się przy 650km nie jest niczym dziwnym?
zbychzz Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Więc fakt, że rezerwa zapaliła się przy 650km nie jest niczym dziwnym? na trasie mi pali 6,9 ale z dynamiczną jazdą tak więc nie wiem czy 8 to bardzo dużo ale normalne chyba nie jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się