wiki Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 od tygodnia zaczeło mi się cos dziać podczas jazdy na rondzie, ostrzejszym zakrecie czy gwałtowniejszym hamowaniu, otóż piszczy w tych sytuacjach tak jakby to opony piszczały ale dlaczego .... wcześniej tego nie było, co to moze piszczec jak nie opony ?
schiller Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 w zasadzie tak jak opony to piszcza tylko opony a nie konczy ci sie przypadkem bierznik? jaka masz jego glebokosc? opony tez moga zaczac piszczec pod wplywem wieku lub przy wyzszych temp....
grippen Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 a przy padkiem nie sztrzela cichutko może przegub albo jakiś pasek ewntualnie klocki chamulcowe
schiller Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 a przy padkiem nie sztrzela cichutko może przegub albo jakiś pasek ewntualnie klocki chamulcowe ale to by byly wszystko raczej "metaliczne" dzwieki. jednak opony piscza specyficznie....
wiki Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Opublikowano 17 Maja 2007 tarcze i klocki pół roku temu wymieniane, wszystkie paski też łącznie z napinaczami a przegub hmmm czasami coś mi tam delikatnie strzeli ale to sporadycznie, a ten dżwięk to jak opony, a są to opony całoroczne Goodyera prawie nówki, ale na tych oponach jeżdżę 1,5 roku i nic takiego się nie działo, już zgłupiałem, na rondzie to piszczy jakbym 100 km/h miał na budziku
grippen Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 schiller a przy padkiem nie sztrzela cichutko może przegub albo jakiś pasek ewntualnie klocki chamulcowe ale to by byly wszystko raczej "metaliczne" dzwieki. jednak opony piscza specyficznie.... albo się oponki kończą
schiller Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 no i masz wytlumczenie. przy taim rodzaju opon to normalne. po zimie guma stwardniala i teraz jak juz powoli obi sie cieplo to wlasnie jest taki efekt...
wiki Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Opublikowano 17 Maja 2007 no ale po poprzedniej zimie było OK, a po drugie zaczeło się dziać to od tygodnia, na dworze nie jest wcale ciepło, a wcześniej jak były te upały to cisza, hmmm dziwne to zjawisko
grippen Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 oglądnij dobrze opony w jakim są stanie to zobaczysz ewentualnie jak masz zapasówke to ją założ na tą strone co piszczy i będziesz wiedział można tak spróbować
schiller Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 bo w tamym roku byly jeszcze nowe. a opony tego typu generalnie o wiele szybciej sie zuzywaja i starzeja niz zwykle letnie czy zimowe. jest to uwarunkowane specyficzna mieszanka gumy...
petrus Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 miałem to przy poprzednim aucie, ustawiłem zbieżność i jak ręką odjął, no ale mogą to być również opony
daro Opublikowano 17 Maja 2007 Opublikowano 17 Maja 2007 Ja tez mialem juz taki przypadek. Winna byla zbieznosc
tutusik Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 mam podobny problem. Jak cofam to mi jakos piszczy albo cos nie wiem to od czego. : /
wiki Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Opublikowano 18 Maja 2007 opony bieznik maja jeszcze baaaardzo wysoki, a co do zbieżnosci to chyba raczej jest OK bo jak puszczę kierownice na "równiutkiej" drodze to długi czas jedzie prosto i nic nie muszę korygować a przy zawieszeniu też nic nie grzebałem żeby mogło się cos przestawić i opony są równo zbierane, no ale nigy nie mów nigdy ......, będę koncówki drązków wymieniał to sie ją ustawi
schiller Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 to ze jedzie prost to jeszcze nic nie znaczy. rozpedz sie do do niewielkiej predkosci (ok 50km/h) pusc kierownice i zacznij hamowac. jak bedzie uciekal to zbierznosc (zakladajac ze hamulce masz rownomierne). ale jesli chcesz miec 100% pewnosc podjedz do jakies stacji diagnostycznej i zagadaj do obslugi czy by ci nie sprawdzili tylko zbierznosci...
wiki Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Opublikowano 18 Maja 2007 no i się wyjaśniło, zajrzałem pod auto a tam w prawym kole na zewnętrznym przegubie guma rozerwana i wszędzie dookoła zachlastane smarem, więc spróbuję go uratować zakładając nową gumę i uzupełnieniem smaru, mam nadzieję że go wyleczę
Gość spedyt Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 na zewnętrznym przegubie guma rozerwana i wszędzie dookoła zachlastane smarem, więc spróbuję go uratować zakładając nową gumę i uzupełnieniem smaru Dobrze że zauważyłeś i przegub jeszcze nie terkocze Wymień gumę jak najszybciej
wiki Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Opublikowano 19 Maja 2007 no to pytanie techniczne jak to zrobić, czy sam dam radę jak tego nigdy nie robiłem ? w komplecie naprawczym dostałem gumę, smar, opaski zaciskowe, podkładki, zabeapieczenie - spinka, śruba na imbus 14, jakaś tulejka plastykowa to wszystko Germany w zaprzyjaźnionym sklepie za 20 zł
Gość spedyt Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 no to pytanie techniczne jak to zrobić, czy sam dam radę jak tego nigdy nie robiłem ? w komplecie naprawczym dostałem gumę, smar, opaski zaciskowe, podkładki, zabeapieczenie - spinka, śruba na imbus 14, jakaś tulejka plastykowa to wszystko Germany w zaprzyjaźnionym sklepie za 20 zł Zabawa z osłoną jest dziecinnie prosta, zaraz wrzucę instrukcję[br]Dopisany: 19 Maj 2007, 15:40 _________________________________________________
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się