piter8500 Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 niestety na nadkolu pojawiło się trochę rdzy poza tym na masce i na dachu jest spodo odprysków. co mozna z tym zrobić? czy da się to tak zamalować żeby nie było widać różnic w kolorze lakieru? czy może konieczne jest malowanie całej maski/nadkola? ile kosztują tego typu usługi?
grzesu3 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Ja bym to oddał to w ręce fachowca. Koszt nie wielki a dobry lakiernik da radę.
mcm Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 jak najszybciej polakierować[br]Dopisany: 15 Listopad 2009, 10:59_________________________________________________po zimie może być jeszcze gorzej
Mafia56 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Pomalowac blotnik i cała maske to jest min 600 zł bo trzeba cieniowanie zrobic:)Ja bym to na Twojim miejscu dobrze wyczyscił i zapraweczka w pedzeleczku zrobił koszt 30 zl ale wybor nalezy do Ciebie:) Pozdrawiam
mcm Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Pomalowac blotnik i cała maske to jest min 600 zł bo trzeba cieniowanie zrobic:)Ja bym to na Twojim miejscu dobrze wyczyscił i zapraweczka w pedzeleczku zrobił koszt 30 zl ale wybor nalezy do Ciebie:) Pozdrawiam profi lakiernik nie będzie z tego powodu malował całej maski kolego Mafia56 :gwizdanie:, a zrobi taką zaprawkę że nie będzie widać iż coś było robione
wrclaguna Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 maska to tak i dach zaprawki zrobic ...a blotnik trzeba prysnac bo widze ze cos bylo zle malniete wczesniej oddaj do jakiego dobrego lakiernika (nie garazowego :gwizdanie:)
Mafia56 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 Kolego Mcm00 Ja znajmuje sie takim sprawami i napewno lakiernik niepomlauje poł maski zeby dwa pryszcze zlikwidowac!!!! Bo to tyle samo roboty jak cała pomalowac a jak po zdjeciach było widac ze maska i błotnik były juz lakierowane wczesniej wiec napewno kolor nie wyjdzie!!!! w Poł maski!!!
mcm Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 no to jesteś "miszcz" jak z powodu jednej takiej kropki całą maskę byś pomalował [br]Dopisany: 15 Listopad 2009, 19:24_________________________________________________pogratulować fachu :gwizdanie:
Mafia56 Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 NIemaluje Ja to bym tego nawet niezaczepial tylko pedzeleczkiem pomalował!!!!! Ale Jak to mowia Klijent nasz pan:)
piter8500 Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Opublikowano 15 Listopada 2009 a jak dobrać lakier żeby nie było widać różnicy bo jak dać taki jak oryginał to chyba będzie widać różnicę?
simon__75 Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 Podłącze sie chyba do tematu. Cos sie ostatnio na tych naszych myjniach porąbało. Co wyjade z myjni to jakies minimalne odpryski mam-to na dachu, to na masce... ZAkupiłem w ASO zaprawke pod moj lakier...ale cos sie mnie wydaje ze najlepiej oddac to komus kto zawodowo zajmuje sie "lakiernictwem" Jest wtedy pewność ze calosc bedzie wykonana w 100% rzetelnie i o to w tym wszystkim chyba chodzi. Moze przy tzw okazji jakies polerowanko sie wykona...????
Elber Opublikowano 16 Listopada 2009 Opublikowano 16 Listopada 2009 najlepiej kolor z klapki wlewu paliwa komputerowo dobrać
loco87 Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Zaprawki nic nie dadzą. Raczej wymiana tych elementów jezeli cchesz sie tego pozbyc. Jak zaprawki to trzeba to ekstremalnie dobrze wyczyscic ale dziwne ze tak łatwo sie rdza pojawia....
Robson77 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Ja bym ci radził zrobić zaprawki na dachu i na masce,oczyścić korozję do blachy nanieść pędzelkiem farbę podkładową a następnie po wyschnięciu kolor czyli bazę bez rozpuszczalnika (bo z tego co widzę to metalik) a następnie lakier bezbarwny.A błotnik niestety będziesz musiał lakierować bo tam cudów nie narobi,najprawdopodobniej będzie trzeba go zdemontować bo pod nadkolem plastikowym w zakamarkach błotnika na 100% też będzie korozja.Z identycznym przypadkiem miałem ostatnio styczność.Najlepiej zlecić to dobremu profesjonaliście bo jak zrobi to partacz to za jakiś czas korozja wróci.
songo Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 kolego co do doboru lakieru to tak jak spomniał kolega wcześniej,najlepiej z klapki wlewu paliwa dobiorą ci komputerowo i z głowy zas co do samego malowania to napewno nie całe elementy bo na to co u ciebie widać to głupota zwłaszcza że 1 element to kwota 300-350zł co do maski raczej samemu proponuje zamazać pędzelkiem natomiast dadkole to tylko wpylić się do najbliższego załamania i masz po sprawie i po kosztach
huragan Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 Z tym doborem koloru to uważaj, bo poprzedni właściciel mógł maznąć auto innym kolorem niż jest na klapce wlewu paliwa czy w bagażniku :gwizdanie:. Ja miałem u siebie taki przypadek kiedy trzeba było malować błotnik z tego samego powodu co u ciebie, okazało się że lakier to samorób z domieszką perły itd.
kred Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 przeanalizuj ile chcesz tym autkiem jeszcze jezdzić czy je robić. nie maluje sie zaprawek tak że nie bedzie nic widać. ewentualnie można sprawe przemyśleć z dachem tam można porzeźbić i każdy lakiernik ci tak powie. reszta do gruntowego malowania - ostra polerka miejsc zerdzewiałych do gołej blachy. wydaje mi sie tak jak wspomnieli koledzy że autko było już pryskane i z tąd ta rdza odwalone było pod sprzedaż. dodam że jak zrobisz zaprawki wyjdzie z innej strony i tak w koło nie zdązysz tego robić. pomaluj i zakonserwuj raz wydana wieksza kasa i świety spokuj nawet jak bedziesz musiał malować pól auta czego nie zycze
Robson77 Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Co wy z tym dorabianiem komputerowym lakieru,to nie żaden komputer tylko waga bardzo czuła.Człowiek który dorabia kolor ma gotową recepturę danego numeru lakieru do auta i nalewa do puszki tyle gram takiego koloru +tyle następnego itd:i tak powstaje kolor który chcemy mieć,klapka wlewu paliw ma mu służyć do porównania tego co otrzymał,nie zawsze kolor wychodzi z receptury którą posiada mieszalnia,wtedy dorabiający kolor musi go do kolorować według własnego doświadczenia czym ono jest większe tym lepiej będziemy mieli nie odróżniający się odcień.A więc zawiść klapkę do mieszalni i z głowy,gorzej jak "komputerowi"odcień nie wyjdzie.Dlatego lakiernik musi zrobić TZW:natrysk próbny jeżeli pasuje to lakierować jeżeli nie to znowu do mieszalni.Wiele widzi się aut które jeżdżą tak pomalowane
lewy_jelcz Opublikowano 6 Października 2010 Opublikowano 6 Października 2010 Jak kupiłem samochód to po pierwszej zimie miałem kilka takich miejsc. Usunąłem wszędzie farbę gdzie była korozja + ok 1 mm wokół, kupiłem podkład do metalu, pozaprawiałem wacikami do uszów zamoczonymi w podkładzie, poczekałem aż wyschnie, zaprawiłem farbką (pod kolor lakieru) którą kupiłem na allegro za 30 zł. Widać delikatnie te kropki ale można je jeszcze lepiej zrobić. Kupujesz papier 1500 + woda i delikatnie owalnymi ruchami równasz nierówności. Później pasta polerska i po problemie. Jak dobrze się zrobi to nie rzuca się tak w oczy. Ważne tylko, żeby przed zimą i po niej sprawdzać czy nie doszły nowe i tak samo je usuwać. Nadkola proponuje ściągnąć, kupić środek do konserwacji podwozia i pojechać grubą warstwę. Przy tym stanie inaczej długo nie pojeździsz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się