Labiel Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Termostat to urządzenie mechaniczne - nie ma nic wspólnego z elektryką. Czujnik temp służy do wyświetlania info na desce oraz daje info ECU o temp silnika - w niskim temp ecu wie o tym i zmienia parametry pracy silnika bo to aby ułatwić rozruch, szybciej dogrzać auto itp. Sam czujnik też nie ma żadnego wpływu na gotowanie się auta. Chyba że ktoś ma elektryczny wiatrak chłodnicy - ale to zazwyczaj jest osobny czujnik umieszczany na dole chłodnicy - to wtedy auto w lecie przy upałach i w korkach mogłoby się grzać, ale raczej nie zimą.
enrike2 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Podjade jutro i zrobię test głowicy zobaczymy bo tylko to zostało a pompa wody odpada? Jeśli by były wirniki zepsuto to co by się działo?
Labiel Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Gdyby pompa siadała nie byłoby krążenie płynu i też by gotował.
RAWULI Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 może rury słabe i po rozgrzaniu stają się elastyczne i zapadają się po prostu , siadaj do wozu przygazuj i niech ktoś ogląda po kolei czy któraś nie spłaszcza się...
Labiel Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 może rury słabe i po rozgrzaniu stają się elastyczne i zapadają się po prostu , siadaj do wozu przygazuj i niech ktoś ogląda po kolei czy któraś nie spłaszcza się... Sprawdzić można aczkolwiek mało prawdopodobne tym bardziej że kolega mówi iż węże są twarde.
enrike2 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Właśnie twarde a pompę jak mogę sprawdzić? Muszę pewnie ja wymontowac ale gdyby pompa to nie byłoby ogrzewania wtedy??
Labiel Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Mówiąc na przykładzie poprzednich silników VAG (podejrzewam że u ciebie jest podobnie) - pompę można sprawdzić wyciągając termostat. Wtedy ją widać. Możesz obejrzeć wirnik i ewentualnie zobaczyć czy się kręci.
enrike2 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 U mnie właśnie pompa jest przy rozrzadzie daleko od termo
Labiel Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 A fakt, czyli tam pompa napędzana jest paskiem rozrządu. To trochę lipa. Nie miałem z tym do czynienia więc nie pomogę.
enrike2 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Chyba że zdecyduje szybciej na wymianę rozrządu bo mam za 30 tys
rafal9119 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Tomasz ty masz B6 ? bo jak tak to tam siedzi elektryczny termostat i czujnik naprawde moze miec cos wspolnego
Labiel Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Tomasz ty masz B6 ? bo jak tak to tam siedzi elektryczny termostat i czujnik naprawde moze miec cos wspolnego O widzisz, nie wiedziałem że wpadli na coś takiego aby i tą prostą rzecz skomplikować.
rafal9119 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 a nie sory to nie w b6 w b6 termostat jest razem z obudowa i nie da sie go wymienic osobno
enrike2 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Tak zgadza się jest zabudowany gorzej jak to nie będzie pompa wody to chyba już wszystkie możliwości wyczerpalem
rafal9119 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 napisz dokladnie jaki masz problem keidy ci wyrzuca plyn? jak jedziesz ? czy juz jak zgasisz auto?
enrike2 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 To jest tak temperatura cały czas. 90 nic nie skacze wąż twardy górny przy chłodnicy jak odkrece korek to wywala płyn jakby za duże ciśnienie bylo
Labiel Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Jeśli chodzi o same przyczyny to mogą być 3: płyn się gotuje, układ jest zapowietrzony i po nagrzaniu wzrasta ciśnienie (powietrze w układzie znacznie zwiększa objętość po nagrzaniu), uszczelka, głowica itp - dostawanie się kompresji do układu. Innych możliwości nie ma.
rafal9119 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 zmien korek zbiorniczka wyrownawczego. Jego zadaniem jest upuscic cisnienie z układu chlodzena a u ciebie najwyrazniej tego nie robi. daj znac po wymianie tego korka
Labiel Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 zmien korek zbiorniczka wyrownawczego. Jego zadaniem jest upuscic cisnienie z układu chlodzena a u ciebie najwyrazniej tego nie robi. daj znac po wymianie tego korka Fakt, zapomniałem o tym przypadku. Spotkałem się z tym kiedyś u kumpla w A80. Pomogła mu dopiero wymiana na ori korek - na jakiś tanich zamiennikach było tak samo. Ale w A4 nie czytałem o takim przypadku ale kto wie. Tak czy siak zacznij od nagrzania auta z odkręconym korkiem. Zobacz co wtedy się będzie działo.
karolas123321 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 A pasek rozrzadu to element wielokrotnego użytku, jesli nie minął termin jego wymiany. Zaznacz kierunek i mozesz smiało zdjąć i sprawdzić co słychać w pompie wody.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się