mgajder Opublikowano 23 Czerwca 2017 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Skoro zamiennik jest jeszcze w przystępnej cenie to ok, za oryginał nawet więcej niż 1.000zł bym nie dał, to jest gruba przesada z ich strony.Powiem tak, z racji ze mieszkam w Niemczech i można mieć sporo nieprzyjemności jeśli dojdą, że jest brak DPF, mimo że auta przechodzą tez czasem TÜV bez danego filtra, to wolałbym za ten tysiąc zamiennik wrzucić.Pytanie czy jest jakaś różnica w jakości itp.Od siebie dodam, że też nie jestem super zwolennikiem DPFów, ale czasem jak kiedyś jadę za starym dieslem, albo takim bez DPF i puści bączka to, aż w kabinie nie ma czym oddychać.Idąc nawet miastem, czuć różnice jak stoją diesle z DPFem, a bez. Pomijając oczywiście fakt, że czasem za dymienie odpowiedzialne są inne czynniki.Reasumując, gdyby DPF kosztował przystępne pieniążki, to nikt by nie myślał o wycince i wszystkim nam żyło by się lepiej:)Dziękuję kolego za podanie ceny.Gesendet von meinem GT-I9505 mit Tapatalk
Pawelkiwi Opublikowano 29 Czerwca 2017 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Lepszy zamiennik w rurze niż jego brak. Tyle tylko że jeszcze te zamienniki nie przejechały tyle co oryginały i do końca nie wiadomo ile przejadą. Inna sprawa to taka że oryginalne DPF-y nie zapychają się tak same od siebie. W większości przypadków ich szybki proces degradacji spowodowany jest jakąś usterką w silniku lub jego oprzyrządowaniu (EGR, wtryski, turbina, czujniki, pęknięty wężyk różnicy ciśnień). DPF w audi potrafi zrobić spokojnie 300kkm pod warunkiem sprawnego silnika ogólnie rzec biorąc. W 80% przypadków przyczyną zapchania DPF w audi są usterki o czym klienci dowiadują się przeważnie w momencie kiedy jest już za późno. Wtedy usuwa się przyczynę a stan DPF z zapełnieniem grubo powyżej 60% - i tu magiczne pytanie czy się "wypali" czy się zregeneruje? 50/50 tak.
Osiollekk Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 (edytowane) Panowie, wytlumaczy mi ktoś dokładnie jak odpalić tą procedure wypalania VCDSem? Mam BRD, i padła mi pierwsza lambda, i niestety zanimwymieniłem czujnik, to zrobiłem ze 400-500km, i domyślacie się, że filtr się zapchał :/ pokazuje mi 21.6gr popiołu (tylko) i zspełnidnia 216%.... a po wymianie czujnika i zrobieniu 10km jest już 250%. Jak odpalić wypalanie? I czy w ogóle jest sens? BRD, przebieg ze 300kkm, i teraz nie ma mocy auto Edytowane 4 Sierpnia 2017 przez Osiollekk
Pawelkiwi Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Dnia 4.08.2017 o 22:07, Osiollekk napisał: Panowie, wytlumaczy mi ktoś dokładnie jak odpalić tą procedure wypalania VCDSem? Mam BRD, i padła mi pierwsza lambda, i niestety zanimwymieniłem czujnik, to zrobiłem ze 400-500km, i domyślacie się, że filtr się zapchał :/ pokazuje mi 21.6gr popiołu (tylko) i zspełnidnia 216%.... a po wymianie czujnika i zrobieniu 10km jest już 250%. Jak odpalić wypalanie? I czy w ogóle jest sens? BRD, przebieg ze 300kkm, i teraz nie ma mocy auto W VCDS jest procedura serwisowego wypalania DPF. Postępuj tak jak podpowiada. Wymagania = silnik nagrzany, paliwa >50% Wchodzisz w adaptacje pokazuje Ci się kod do wpisania który wklepujesz i zgodnie z tym postępujesz dalej.
Osiollekk Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 10 godzin temu, Pawelkiwi napisał: W VCDS jest procedura serwisowego wypalania DPF. Postępuj tak jak podpowiada. Wymagania = silnik nagrzany, paliwa >50% Wchodzisz w adaptacje pokazuje Ci się kod do wpisania który wklepujesz i zgodnie z tym postępujesz dalej. Dałem sobie rade. Robiłem zgodnie z instrukcją na RossTechu (różne instrukcje i różne kody w zależności od silnika/auta) . Nie wchodziłem w adaptacje, tylko w Coding II. Wpisałem odpowiedni kod i 20min jazdy, ok 2000rpm (3 lub 4 bieg) i obserwacja grup 68, 73 i 75. Bez tego nie wiedziałbym, że dpf się w ogóle wypala... Żadnej chmury dymu za mną, żadnego dudnienia, jedynie zwiększone spalanie. I jeszcze jedna uwaga, odnośnie tempeartury spalin przed turbo. U mnie był taki problem, że już miałem tryb awaryjny i przy jeździe z pedałem w podłodze i obserwowaniu grupy 75 mogłem osiągnąć tylko 530 stopni. Pic polega na tym, że najpierw trzeba wklepać kod w Coding II, i od razu zaczyna się dotrysk paliwa i rozgrzewanie dpf'a i w kilka sekund mamy temp 700-800stopni, a proces wypalania postępuje. Nie wiem czy ktoś do tego tak podchodził, ale ja chciałem najpierw sprawdzić czy spełniam te warunki, a nie od razu na pałe wklepać kod i patrzeć co się dzieje. U mnie zapełnienie popiołem 21.6gr, a zapełnienie filtra sadzą 253%... Wynik jazdy z uszkodzoną pierwszą lambdą
Norbas Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 PanowIe, ktoś się orientuje czy dpf z 2.0 pasuje pod 1.9. Chodzi mi o ich mocowanie na wejściu i wyjściu
piotrsob1 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 12 godzin temu, Osiollekk napisał: Dałem sobie rade. ...... U mnie zapełnienie popiołem 21.6gr, a zapełnienie filtra sadzą 253%... Wynik jazdy z uszkodzoną pierwszą lambdą To znaczy że po zakończeniu procedury aktywnej regeneracji filtra zapełnienie filtra sadzami z 253% zeszło w okolice zera % ?
piotrsob1 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 10 godzin temu, Norbas napisał: PanowIe, ktoś się orientuje czy dpf z 2.0 pasuje pod 1.9. Chodzi mi o ich mocowanie na wejściu i wyjściu Z tego co pamiętam zamiennik JMJ pasuje do 1,9 ( BRB ) jak i do 2,0 ( BPW, BRE i BRD ) . Tak że powinno pasić, tylko że piszę to na podstawie tego co pamiętam, a skleroza czasem daje znać o sobie i dla tego lepiej to sprawdzić
mgajder Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 W którym bloku można sprawdzić poziom zapełnienia w procentach?
piotrsob1 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Grupa 075 , trzecie okienko od lewej masz zapełnienie procentowe sadzami
Osiollekk Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Dnia 6.08.2017 o 23:08, piotrsob1 napisał: To znaczy że po zakończeniu procedury aktywnej regeneracji filtra zapełnienie filtra sadzami z 253% zeszło w okolice zera % ? Dokładnie na 4% ale po wypalaniu dalej to spadało
piotrsob1 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 No ciekawa sprawa Rekordzistę którego wypalałem miał zapełnienia 88%, poszło bez problemu Wyniku ponad 100 % na oczy nie widziałem, a co dopiero mówić o skutecznym wypalaniu takiej sztuki
Osiollekk Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Dnia 9.08.2017 o 19:56, piotrsob1 napisał: No ciekawa sprawa Rekordzistę którego wypalałem miał zapełnienia 88%, poszło bez problemu Wyniku ponad 100 % na oczy nie widziałem, a co dopiero mówić o skutecznym wypalaniu takiej sztuki Wiesz, to całe zapełnienie jest liczone przez komputer, przy jakichś konkretnych założeniach. Może w rzeczywistości tej sadzy było znacznie mniej? Poza tym, u mnie też była sytuacja, że jeździłem z niesprawną lambdą, która nie pozwalała z definicji na wypalanie filtra. Druga sprawa, że po wypalaniu, kiedy temperatura spadła z 800 do 400, to te procenty zapelnienia też powoli dalej spadały.
Pawelkiwi Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Ja bym to skwitował "umarł z zamarłych". Rewelacyjny efekt.
marcinq82 Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Witam panowie, Auto A4 B7 2007 2.0 TDI kupiłem w zeszłym tygodniu, i zrobiłem narazie 200 km tylko na krótkich dojazdach do pracy. Wczoraj pokazała mi się zielona kontrolka DPF, czyli musze teraz auto przegonić w celu wypalenia ? jak to zrobic jak mam automatyczna skrzynię biegów jechać na 2000 tys obrotów ? (to moj pierwszy Diesel ).
marcinq82 Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Panowie próbowałem wypalić DPF tj. jechałem na S przez 35min ponad 2 tys obrotów, po tym czasie zapaliła się lampka od świec i auto straciło na mocyl, możecie powiedzieć co to może być ?
Krzysiek K Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 Panowie co robię źle. A4 B7 2007 2.0 TDI VCDS Wchodze w SILNIK nastepnie Securite Access-16 następnie 27971 i mam odp: Conttroler refused the key! First attempt Error 37: Reguired time delay not expired Second attempt: Error 37:Required time delay not expired Ktoś pomoże? Dodam że nic ja nie robiłem. Może wcześniejszy właściciel.
Osiollekk Opublikowano 24 Września 2017 Opublikowano 24 Września 2017 Kolego, troche za szybko... To, że wyskoczyła kontrolka dpf to nie znaczy, że masz od razu go manualnie wypalać. Może jest zapchany na amen i już nic nie poradzisz. Zczytaj błędy z kompa, podaj ich kody tutaj albo sam je przetłumacz i dopiero coś działaj. A co do kodu 27971 to pewny jesteś, że to odpowiedni kod do Twojej wersji silnika?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się