IREK-P Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 przy gwałtownym przyspieszeniu auto szarpie przy 3000tys tak jakby nie dostawało paliw natomiast przy delikatnym bardzo delikatnym dodawaniu gazu uadało mi sie do ok 4tys więcej nie probowałem miał ktos podobne objawy??
IREK-P Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Opublikowano 20 Listopada 2009 hmmm wiem ale to ddopiero jutro!! albo w poniedziałek . myślałem ze ktos moze juz miał taki przypade bo wydawało mi sie ze kiedyś widziałem taki wątek i nawet filmik był tylko nie mogew znaleźć
loloA4 Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 objawy jak przy trafionym potencjometrze przepustnicy, a pali ladnie i bieg jalowy ma ok?
IREK-P Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Opublikowano 20 Listopada 2009 pali ładnie za pierwszym bez wyjątku na luzie obroty na maksa bez żadnych niespodzianek. dodam jeszcze ze turbina kilka dni temu była regenerowana...
domjenick Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 no to poczekamy,co pokaza logi
loloA4 Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 a wiec pod obciazeniem cyrki sie dzieja;/ muszisz zadzialac Vagiem a co do turbo to gdzie robiles i ile Cie to wynioslo bo czeka mnie to samo
IREK-P Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 lekki problem wyciąłem kiedys immo. i nie mozna sie połączyc ze sterownikiem silnika ktos ma złota rade? a poki co jade dalej szukac po mechaniorach więc tak błedy jakie pokazał to 575 1262 561 543 544 wyszystkie sie saksowały oprócz 544-gorna granica doładowania przekroczona- po sprawdzeniu i zmierzeniu kilku rzeczy mechanik powiedział ze to bajpas:) zawor turbiny czy chodzi mu o n75 i czy przeładowanie moze byc przez ten zawor. pozdrawiam [br]Dopisany: 21 Listopad 2009, 10:38_________________________________________________hmm...
xisco Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Moim zdaniem szarpie tak bo masz za duże ciśnienie doładowania i ECU się broni przed tym i odcina. Tez tak miałem ze przy okolo 3000 mi szarpał a spokojnie używajac gazu można było dojść do 4tys. Wtedy odwrotnie podpiałem N75 i na wskaźniku doładowania ciśnienia podskakiwało do 1 bara wlasnie tak przy 3tys i szarpało. Pisałes ze miałes regenerowane turbo to może tam jest źle ustawione WG i wiecej ładuje niż powinno. Nawet ten błąd 544 wskazuje ze jest coś nie tak z ciśnieniem doładowania
IREK-P Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 kurde zamowiłem juz zaworek turbiny za 250pln moze faktycznie źle podpieli jak skladali wszystko do kupy. jak rozwiązałes swoj problem?
xisco Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 wyjałem N75 przełozyłem odwrotnie (tak jak powinno byc) i już było dobrze. cisnienie max 0,6 i nie szarpało. Może tez nie byc podłączona wtyczka elektryczna do N75 i też bedzie wiecej ładowało
IREK-P Opublikowano 1 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2009 gdzie mozna kupic n75 i jaki jest koszt bo na necie nie moge znaleźć nowego[br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 15:00_________________________________________________ aha numer tego zaworu co niby popsuty to 058906283C
soczeklol123 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 http://allegro.pl/item824196965_zawor_turbosprezarki_1_8t_audi_a4_a3_n75_turbo.html tu kolego masz ten zawor n75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się