Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Odcinka przy 3000 tys obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

przy gwałtownym przyspieszeniu auto szarpie przy 3000tys tak jakby nie dostawało paliw natomiast przy delikatnym bardzo delikatnym dodawaniu gazu uadało mi sie do ok 4tys więcej nie probowałem miał ktos podobne objawy??

Opublikowano

a moze najpierw :vaglogi:

Opublikowano

hmmm wiem ale to ddopiero jutro!! albo w poniedziałek . myślałem ze ktos moze juz miał taki przypade bo wydawało mi sie ze kiedyś widziałem taki wątek i nawet filmik był tylko nie mogew znaleźć

Opublikowano

objawy jak przy trafionym potencjometrze przepustnicy, a pali ladnie i bieg jalowy ma ok?

Opublikowano

pali ładnie za pierwszym bez wyjątku na luzie obroty na maksa bez żadnych niespodzianek. dodam jeszcze ze turbina kilka dni temu była regenerowana...

Opublikowano

a wiec pod obciazeniem cyrki sie dzieja;/

muszisz zadzialac Vagiem :)

a co do turbo to gdzie robiles i ile Cie to wynioslo bo czeka mnie to samo

Opublikowano

lekki problem wyciąłem kiedys immo. i nie mozna sie połączyc ze sterownikiem silnika ktos ma złota rade? a poki co jade dalej szukac po mechaniorach

więc tak błedy jakie pokazał to

575

1262

561

543

544

wyszystkie sie saksowały oprócz 544-gorna granica doładowania przekroczona- po sprawdzeniu i zmierzeniu kilku rzeczy mechanik powiedział ze to bajpas:) zawor turbiny czy chodzi mu o n75 i czy przeładowanie moze byc przez ten zawor.

pozdrawiam

[br]Dopisany: 21 Listopad 2009, 10:38_________________________________________________hmm...

Opublikowano

Moim zdaniem szarpie tak bo masz za duże ciśnienie doładowania i ECU się broni przed tym i odcina. Tez tak miałem ze przy okolo 3000 mi szarpał a spokojnie używajac gazu można było dojść do 4tys. Wtedy odwrotnie podpiałem N75 i na wskaźniku doładowania ciśnienia podskakiwało do 1 bara wlasnie tak przy 3tys i szarpało. Pisałes ze miałes regenerowane turbo to może tam jest źle ustawione WG i wiecej ładuje niż powinno. Nawet ten błąd 544 wskazuje ze jest coś nie tak z ciśnieniem doładowania

Opublikowano

kurde zamowiłem juz zaworek turbiny za 250pln moze faktycznie źle podpieli jak skladali wszystko do kupy. jak rozwiązałes swoj problem?

Opublikowano

wyjałem N75 przełozyłem odwrotnie (tak jak powinno byc) i już było dobrze. cisnienie max 0,6 i nie szarpało. Może tez nie byc podłączona wtyczka elektryczna do N75 i też bedzie wiecej ładowało

Opublikowano

gdzie mozna kupic n75 i jaki jest koszt bo na necie nie moge znaleźć nowego[br]Dopisany: 01 Grudzień 2009, 15:00_________________________________________________ aha numer tego zaworu co niby popsuty to 058906283C

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...