Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zmiana oleju z syntetyka na półsentyk


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam audi awx gdzie do tej pory jeździłem na syntetyku mam przejechane ok200 000 i trochę mi turbina bierze olej, czy jak bym zmienił na semi to może by mniej brała oeju, tyle że nie wiem jak wtedy będą się zachowywały pompowtryskiwacze

Opublikowano

Zmiana oleju nic nie pomoże i jeżeli zdiagnozowałeś, iż sprawca jest turbina to ja na twoim miejscu bym się nią zajął gdyż jest to sygnał, że się kończy. Zachodzi takie niebezpieczeństwo, że jak puści całkowicie to wszystko wpakuje ci w dolot i kapitalka gotowa. Półsyntetyk do AWX raczej się nie nadaje.

Opublikowano

musisz stosować olej z normą 505.01 a półsyntetyki raczej na pewno jej nie posiadają...

jak Ci turbina bierze olej to ją zregeneruj a nie myslisz o zmianie oleju :shocked:

druga sprawa że mój ojciec ma w B6 w AWX 262tyś oryginalnego przebiegu i nic nie dolewa więc... :cool1:

Opublikowano

niewiem moze to reklama, ale mozna ogladnac :confused4:

Opublikowano

nie przechodz na półsyntetyk tylko zlikwiduj problem

Opublikowano

jesli to 100%diagnoza turbiny to pomysl o jej regeneracji

silniki diesla lubią brać olej zwłaszcza na PD ale zalezy ile tego oleju łykają :evil:

Opublikowano

jeśli chodzi o regeneracje, to lepiej ją robić czy kupić jakąś uzywke, bo czytałem ze z ta regeneracją to bywa róznie

regeneruj w sprawdzonej firmie masz na to gwarancje

a jak kupisz używaną to jaką masz pewność, że jest sprawna

Opublikowano

masz racje co do uzywanej nie mam pewności, tyle ze ja słyszałem co do generacji, niby dają gwarancje a tak się sypią, ale myślę ze regeneracja jednak to chyba i tak mniejsze ryzyko. No to mi teraz pozostało tylko znaleźć dobrą firmę regenującą turbiny

Opublikowano

ja swoją oddałem do regeneracji fakt że mam AFN'a ale od razu powiedziałem że chce AWX'a zapłaciłem chyba 1100 czy 1200 i jestem zadowolony gwarancja na rok lub 2 jak chcesz to mogę Ci ogarnąć kontakt do tego kolesia.

sory myślałem że masz AWX'a coś mi się w oczach podwoiło :gwizdanie:

ale tą która jest u Ciebie też się chyba zajmował bo z tego co pamiętam (wymieniałem w marcu) to chyba koleś zajmuje się regeneracją wszystkich turbin albo przynajmniej VAG'ów

Opublikowano

możesz mi dać namiary na tego kolesia

w rzeczywistości to mam awx tylko w profilu źle napisałem i teraz nie wiem jak to zmienić

Opublikowano

... w rzeczywistości to mam awx tylko w profilu źle napisałem i teraz nie wiem jak to zmienić

-> Klikasz w "Profil"

-> Potem po lewej stronie w małym okienku "Dane publiczne"

-> Następnie na dole z rozwijalnej listy "Silnik" wybierasz swój model

--

Pozdrawiam.

Sławek

Opublikowano

co Ty zostaw tak jak jest nie dość że 180 hp to V6 :naughty:

zaraz poszukam jakiejś aukcji sam kupowałem od niego poza allegro ale może coś znajdę

edit:

to będzie albo ten :

http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1410586

albo ten :

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12047079

nie pamiętam już dobrze ok którego z nich kupowałem ale wydaje mi się że od tego z nad morza bo coś mi się kojarzy że suszarka przyszła z Gdyni :decayed:

Opublikowano

no jeżdżę na tej suszarce od marca i problemów nie ma

Opublikowano

to jest wlasnie stereotym polakow ze jak juz gdzies zaczyna ubywac oleju to kombinuja chca zalewac gorszym jakosciowo. Chlopie dojdz do przyczyny ubytkow oleju a nie idz po njmniejszej linii oporu. Polsyntetyk wcale nie jest gesciejszy od syntetyku i zmiana nic ci nie da.

Opublikowano

spoko jutro jestem umuwiony wwarsztacie gdzie znają się na turbosprężarkach i zobaczymy, może nie trzeba wymieniać turbawki[br]Dopisany: 24 Listopad 2009, 19:03_________________________________________________no i byłem w warsztacie i okazało sie ze turbina jest w jak najlepszym porządku, problemem okazała się tzw. odma czyli filtr odpowietrzający skrzynię korbową, na poczatku miałem zamiar kupić owa odmę tyle, że sie okazało że jest ona integralną częścią pokrywy zaworów i kosztuję ok 600 zł w aso bo zamienników nie ma . N a razie jestem na etapie przeczyszczenia wszystkich węzy, kolektora, ic, i pokrywy zaworów może wystarczy ję przeczyścić, i jak problem w ten sposób nie wyeliminuję to pomyślę żeby albo jakąś kupić używkę albo kupic tzw. catch tank-a

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...