krzycht999 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 taki silnik i bez Quattro? żałuj oj żałuj odnośnie gazu, sam byłem przeciwnikiem ale jak mam dawać 800 zł na paliwo to wolę założyć gaz, no i mieć szybkie i tanie auto odnośnie diesla, to niech Ci mądrzy napiszą jaki silnik diesla dorówna takiemu 1.8T zrobione na 200 PS, albo takiemu 2.8 ? jedynie coś bardzo wyrezanego, a to już nie spali mało, będzie tak wysilone że na sprzęgło nie narobisz i co mi z takiego auta? coraz więcej poliftów na forum, no ładnie ładnie porobiony diesel na 2xx spali mniej ropy niz benzyna z 200 KM tylko koszt zrobienia diesla 2xx jest spory. 3.0 TDI jest ekonomiczne i bije na glowe 1.8 T i 2.8 v6. Ale nikomu nie karze kupować klekota. Tylko mowie jezeli komus zalezy zeby tanio jezdzil to niech kupi dizla a nie wsadza gaz Somes widze ma podobne zdanie Co do porownania audi i subaru, bardziej mi chodzilo o tym ze silnik na benzyne zostal stworzony na benzyne a nie na gaz szkoda tylko ze podales za przyklad silnik ktorego w b5 nigdy nie bylo....
Kędzior Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 temat uważam za zamknięty, lepiej doradźmy koledze co może porobić przy aucie :good:
FAFAL Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Może nie róbmy już koledze syfu. To jest wątek o jego a nie kto woli gaz benzyne a może diesla... Ja osobiście wole brunetki a Wy?
MARCIN607 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Panowie Chłopak ma benzynę zakłada gaz-to nie miejsce na takie dyskusje chyba!
krzycht999 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 niezly debil z tego dawidsa...widac ze to jeszcze dzieciak ktoremu rodzice kupili fure i on zaciecie broni swojego diselka obrażanie i zachowanie nie zgodne z regulaminem
FAFAL Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 niezly debil z tego dawidsa...widac ze to jeszcze dzieciak ktoremu rodzice kupili fure i on zaciecie broni swojego diselka Kolego, ale nie obrażamy się tutaj wzajemnie
krzycht999 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 no przepraszam ale moze kolega sie juz uspokoji z tymi swoimi doradzaniami....
krzycht999 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 bardzo dziekuje za ostrzeżenie....jestem z niego dumny
Grzes A4 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Ale jazdy widze w tym wątku, Watek o ocenie a wy tu sie policzkujecie, przecież krzycht999 może sobie nawet go na hybryde przerobić nikomu nic do tego, jego pieniądze, jego podejście do sprawy jego wybób ładna suczka no i ten MOTÓÓÓÓR [br]Dopisany: 24 Listopad 2009, 16:13_________________________________________________PS. Do twarzy Ci teraz w zielonym, a ten chrom z przodu wywal albo choć zrób tak zeby to miało owalne kształty na kantach
szybki34 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Jedni chcąc jeździć ekonomicznie kupują diesla jak np. dawids212, a inni do benzyny zakładają gaz. Niektórzy po prostu nie chcą słuchać klekotu, lubią wyższe obroty silnika i dźwięk v6 - i co z tego, że na gaz? To tak jak z Quattro - jedni popierają a inni nie Gratuluję polifta z super silniczkiem.
Skyliner89 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Bardzo ładna czarnula z konkretnym silnikiem .
PABLO Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Jedni chcąc jeździć ekonomicznie kupują diesla jak np. dawids212, a inni do benzyny zakładają gaz. Niektórzy po prostu nie chcą słuchać klekotu, lubią wyższe obroty silnika i dźwięk v6 - i co z tego, że na gaz? To tak jak z Quattro - jedni popierają a inni nie Gratuluję polifta z super silniczkiem. Bardzo dobrze napisane Panowie tak jak kolega wyżej napisał, jedni chcą mieć mocny motor, super dźwięk i jeździć ekonomicznie (gaz) dobrze podregulowana sekwencja sprawia że praktycznie nie zauważymy różnicy między benzyną. Natomiast co do diesla (1.9) jest ekonomiczny ale nie jedzie, żeby jechał trzeba wydać trochę kasy a zmodzony pod 200km już nie będzie mało palił, dodatkowo kolega napisał że lubi dźwięk V6 a nie klekotania 4 garów Ja osobiście nie wyobrażam sobie przesiadki z V6 na 1.9tdi, ciężko było by się przyzwyczaić :>
Grzes A4 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Ci co negują to napewno Ci zazdroszczą 2.8 v6 a nie :tongue4: :tongue4: :tongue4:
krzycht999 Opublikowano 24 Listopada 2009 Autor Opublikowano 24 Listopada 2009 Dzieki panowie za wszystkie pozytywne opinie...pozdrawiam wszystkich
grzes1150 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 LPG Za dużo tego drewna w środku Felga Nie wspomnę o tych naklejanych chromach na przednim zderzaku :thumbdown: Masz Quattro??? bo chyba masz znaczek na tylnej klapie Motorek :good: Widzisz ty mowisz LPG i jezdzisz dieslem 110 km....ja wole jednak miec 2.8 z gazem i rozkoszowac pieknym dzwiekiem i mocą praktycznie za nie duzo wieksze pieniadze...nie wiem czy miales okazje jechac a4 z takim silnikiem jak ja mam ale ja posiadam równiez od 6 lat audi z takim silnikiem jak ty masz i dobrze wiem dlaczego kupilem sobie 2.8...wypowiedzi apropo drewna i chromu na przednim zderzaku to juz wogole mi sie nie chce komentowac....quattro nie ma Gdzie ja powiedziałem że mój disel ma 110 koni Kolego masz autko ładne i motor kozacki ale nie masz Quattro. Ja bym zerwał te chromowe listewki z przedniego zdeżaka a wnętrze to już rzecz gustu. Ja mam u siebie ochotę dekory drewniane przemalować na grafit albo czerń "fortepianową". A co do gazu osobiście zwolennikiem nie jestem. Nie szukam zaczepki tylko oceniam i wyrażam swoje zdanie. Zrobił się tu niezły młyn chyba przez moją wypowiedź. Pozdrawiam
Grzes A4 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 za 7-ma górami za 7-ma lasami trwał spór miedzy dieslami i benzyniakami ......(25 linijek później) ........... a morał tej bajeczki jest taki, że i tak najlepszym samochtem zostanie Audi
A-rek Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 sedanik ladny i to z takim konkretnym silniczkiem nie znam sie ale wydaje mi sie ze silnik malo spotykany w B5 (30V) i do tego pali dokladnie tyle samo co 2.6, a ma o 43 KM i 55 Nm wiecej
Iverson Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 KOLEJNY POST O WYŻSZOŚCI PB nad ON i odwrotnie jest kasowany , wątek jest o aucie nie o rodzaju paliwa
plastuch Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Ladny polift zadbana sztka!! Jaką fele planujesz tam wpakować tzn. ile cali ?? Wspomne tylko że rozwalają mnie teksty w stylu jakby było stać mnie na 2.8 to i na bęzyne
FAFAL Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Ładny felunek i jakaś niższa zawiecha np 1BE koniecznie i będzie Ja bym jeszcze polakierował to drewno w środku i odkleił ten chrom ze zderzaka ale to moje zdanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się