Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] 3.0 tdi Audi Exclusive, Milltek, Kiera RS5, BOSE, MS Design DTM, pedały RS4, srabilizatory RS4, hamulce S4, skóry Valcona Black/Cognac


mystic.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Troche kontrowersyjna propozycja, ale do tych progów zaproponowałbym ci założenie listew drzwiowych non S-line. Podchodziłoby stylem pod RS4

Wcale nie uważam, że rezygnacja z listem S-line to cofanie się w rozwoju :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche kontrowersyjna propozycja, ale do tych progów zaproponowałbym ci założenie listew drzwiowych non S-line. Podchodziłoby stylem pod RS4

Wcale nie uważam, że rezygnacja z listem S-line to cofanie się w rozwoju :wink4:

To są listwy z S4 :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mystic.pl... jak masz prżód i tył na 67cm...tzn że zawias ci usiadł o 10mm w stosunku do 1BA (68cm)

mgtan, ale Ty narwany chłopak jesteś :kox: nawet nie przeczytasz dokładnie a farmazony wypisujesz :wink4::tongue4:

Miałem 1BE wcześniej :) teraz na eibachu mam równo przód i tył po 65 cm od nadkola do ziemi. Przód siadł ok 15mm tył niecałe 10mm. w stosunku do 1BE.

Jaki numer poszedl ci w malunek felg wg. RAL :mysli:

Z RALem jest problem bo nie ma ładnego koloru. Najjaśniejszy jest nr 9022 ale na moje oko za mocno w szary wpada a nie w srebro.

Dlatego proszkowo dawałem tylko podkład a nawierzchniowy szedł już natryskiem. Ciężko dobrać lakier taki jak w audi L1H7 - a ten jest idealny. U mnie kolor też nie wyszedł idealnie taki jak chciałem, ale nie jest źle, choć mógłby być trochę jaśniejszy.

Troche kontrowersyjna propozycja, ale do tych progów zaproponowałbym ci założenie listew drzwiowych non S-line. Podchodziłoby stylem pod RS4

Propozycja oki, robiłem nawet przymiarkę ze zwykłymi listwami. Fakt progi wyglądały bardziej eresowo ale wg mnie tak jakoś nienaturalnie był wydłużony w pionie, drzwi były jakieś takie zawysokie, nie podobało mi się. Z listwami S4 wygląda bardziej sportowo, szczególnie jak patrzysz po bokach w tyłu i przodu :wink4:

Idealne do tych progów były by listwy S-linowe a nie S4. S-linowe rozszerzają się wyżej, tak w połowie wysokości listwy, wtedy progi były by bardziej odsłonięte i widoczne. Ale nie będę już zamieniał, powoli kończę już inwestycje w ten samochód, a obecny look bardzo mi się podoba. Chyba tylko walnę jeszcze dyfuzor w kolor S4 czyli 1RR, mam już nawet bazę w garażu, tylko trzeba ściągnąć i zawieść do lakiernika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj fotki felgi :wink4: zobacze jak to wyszlo

Audikowski ori nr lakieru to:

L1H7 (PR) code C25 - Le Mans Oxygen Silver Met - z naciskiem na oxygen. Na zimowych RS6 mam właśnie taki lakier i idealnie komponuje się z ori listerkami od S4 :kox: taki oxydowany odcień barwy, super wygląda :kox:

Ten po malowaniu nie wyszedł niestety taki sam jak ori :confused4: za bardzo wpada w srebro i nie ma tej ładnej "oxydowej" barwy jak ori L1H7 przez co nie zgrywa się idealnie z lusterkami :confused4: nauczka na przyszłość, nie kupię już używanych felg.

zdjecie1.jpg zdjecie2.jpg zdjecie3.jpg

BTW co do wysokości 65 cm to porównywałem różnicę 1BE / Eibach Pro Kit na oponie 235/40/18.

Zimowe koła na 225/45/18 miałem 1cm wyżej w ztosunku do letnich 235/40/18.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok spoko :) U mnie juz ponad 2 tygodnie w podkladzie tylko teraz kolor jaki wybrac , pewnie pojde twoja droga i ostatnia warstwa pojdzie natryskiem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok spoko :) U mnie juz ponad 2 tygodnie w podkladzie tylko teraz kolor jaki wybrac , pewnie pojde twoja droga i ostatnia warstwa pojdzie natryskiem :wink4:

Wstrzymaj się dwa dni bo widziałem jedną felgę po renowacji u znajomego i miał kolor prawie idealnie dobrany do ori audi, dowiem się dokładnie jaka to farba. Mówił coś o Car System Voss, dowiem się dokładnie co to za farba. Podobno bardzo rzadki podkład i baza, prawie woda.

http://www.csv.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede wdzieczny :decayed: czekam na info :notworthy:

No problem :) może też na przyszły sezon małą poprawkę walnę u siebie :decayed: ale to już kosmetyka, ważne że po piaskowaniu wiem, że felgi to nie jakieś ulepy spawane ze szpachlowanymi albo przetaczanymi rantami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No problem :) może też na przyszły sezon małą poprawkę walnę u siebie :decayed: ale to już kosmetyka, ważne że po piaskowaniu wiem, że felgi to nie jakieś ulepy spawane ze szpachlowanymi albo przetaczanymi rantami

no powiem ci ze to i tak dobrze , ja prawie kazde felgi ktore kupilem poza tymi z B8 musialem prostowac i poprawiac po paprokach :rolleyes: , dramat normalnie , i kup tu uzywki za np: 5K z drugiego konca polski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja właśnie dlatego jeszcze nigdy nie kupiłem używanych felg - przy takich kluczowych dla bezpieczeństwa elementach lepiej nie ryzykować :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...