Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDi ATD (seria 100 KM 240 Nm) 228,7 KM 418.8 Nm [MR Motors]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Soft ten sam co ostatnio??? Jesli tak to bez metanolu 5 Km i troszke Nm ucikło pewnie przez wyzszą temperature na dworze :)

Z natryskiem bardzo ładny przyrost prawie 15km mysle że było warto, po za tym pewnie EGT spadło.

ile Cię wyszło zrobienie natrysku metanolu, czy jest on cały czas używany przy wciśnieciu gazu do dechy???

No i jeszcze jedno pytanko jakie proporce metanolu z wodą używasz??? i gdzie kupujesz metanol bo jest on dość ciężko dostepny??

Opublikowano

Soft ten sam co ostatnio??? Jesli tak to bez metanolu 5 Km i troszke Nm ucikło pewnie przez wyzszą temperature na dworze :)

Z natryskiem bardzo ładny przyrost prawie 15km mysle że było warto, po za tym pewnie EGT spadło.

ile Cię wyszło zrobienie natrysku metanolu, czy jest on cały czas używany przy wciśnieciu gazu do dechy???

No i jeszcze jedno pytanko jakie proporce metanolu z wodą używasz??? i gdzie kupujesz metanol bo jest on dość ciężko dostepny??

Soft nie ruszony.

EGT - 200°C (podobno tyle spada)

Instalację kupiłem za 250 funtów - sterowana jest po doładowaniu - zaczyna lać od 1 bara i na 1.3 bara jest max, mam możliwość odłączania wtrysku.

50% alkoholu staram się robić - leje denaturat z wodą.

Opublikowano

te setki maja potencjal :decayed::cool1:

piekny wynik :good:

Opublikowano

ładnie ładnie, z taką mocą to już przyjemnie się jexdzi :kox:

Opublikowano

te setki maja potencjal :decayed::cool1:

piekny wynik :good:

Zobaczymy ile jeszcze da się wycisnąć :D dopuki korby nie polecą :D

Wynik super :good: nie jeden pewnie sie zdziwił na swiatłach już :evil: A jak na codzien z eksploatacja takiego autka ??

Jak korby poleca to poczujesz jak Cie uderza po jakjkach :decayed::tongue4:

Opublikowano

A jak na codzien z eksploatacja takiego autka ??

Nie ma żadnych problemów z eksploatacją, poza bananem na twarzy podczas przyspieszania :D:kox::naughty:

Opublikowano

mniej więcej jaki kosz modyfikacji ?

Opublikowano

mniej więcej jaki kosz modyfikacji ?

Ciężko to określić dokładnie, można brać pod uwagę wszystkie mody (lub samą mechanikę tylko), lekko licząc sama mechanikę to wyjdzie cena jeszcze jednej takiej A3.

Opublikowano

mniej więcej jaki kosz modyfikacji ?

Ciężko to określić dokładnie, można brać pod uwagę wszystkie mody (lub samą mechanikę tylko), lekko licząc sama mechanikę to wyjdzie cena jeszcze jednej takiej A3.

No to troche kasy jest :decayed: ale najwazniejsze ze daje przyjemnośc z jazdy :cool1:

Opublikowano

Możesz coś więcej o tym sterowaniu wtryskiem powiedzić, czy masz do tego jakiś specjalny sterowni który prz odpowiednim ciśnienu doładowania załancza wtrysk, czy był on w zestawie czy był dorabiany.

Jest jakaś różnica w stosowaniu denaturatu z wodą zamias metanolu z wodą???

Opublikowano

Możesz coś więcej o tym sterowaniu wtryskiem powiedzić, czy masz do tego jakiś specjalny sterowni który prz odpowiednim ciśnienu doładowania załancza wtrysk, czy był on w zestawie czy był dorabiany.

Jest jakaś różnica w stosowaniu denaturatu z wodą zamias metanolu z wodą???

Są trzy zestawy Snow Performance http://www.snowperformance.de stage 1, stage 2, stage 3.

Mój to stage 2 i posiada w standardzie sterownik, który jest sterowany cisnieniem doładowania.

Nie wiem jaka jest różnica pomiędzy denaturatem a metanolem, ale tutaj i tutaj jest alkohol i przyrost powinien być taki sam przy tych samych proporcjach.[br]Dopisany: 14 Maj 2010, 14:18_________________________________________________et 14.26 :tongue4:

Opublikowano

ladnie, znacznie lepiej niz 3.0TDI po mocnym koksie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...