robo1 Opublikowano 28 Listopada 2009 Opublikowano 28 Listopada 2009 witam kolegów mam problem ze swoja niunia a mianowicie-problem tkwi w tym ze strasznie szarpie mi silnikiem w czasie jazdy ale jest to tylko chwilowy objaw,szczególnie z rana jak jest jeszcze nie rozgrzany ale i potrafi wystapic jak silnik jest ciepły,a dzieje sie to gdy jade i prubuje dodac gazu,zaczyna szarpac,wtedy odpuszczam gaz i zpowrotem dodaje gazu i jest juz normalnie,zaczyna przyspieszac-dzieje sie to zarowno na benzynie jak i kiedy sie rozgrzeje i przełaczy sie na gaz.osobiscie podejrzewam przepustnice !! ale juz ja wykrecałem i czysciłem oraz ja zaadoptowałem ale nic to nie dało-ale dalej ja podejrzewam czy aby nie elektronika nie jest uszkodzona w tej przepustnicy-swiece wymienilem na nowe-jesli mozecie to czekam na podpowiedzi z gory dziekuje i pozdrawiam Robo z wawy.
sołtys85 Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 wtryski ? Autor wyżej napisał, że dzieje sie tak samo na Pb i na gazie wieć na wtryskach gazowych też przerywa - Twoje rozumowanie jest raczej błędne. Trzeba zapiąć VAG. Podejrzewam, że silnik zalewa i dlatego szarpie. Albo któraś cewka niedomaga i jest problem z zapłonem. Dzieje sie tak jak przyciskasz do dechy czy jak "piescisz" pedał przyspieszacza.
Buba Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 be Vaga nic nie zdzialasz. zobacz tez ile przeplywka wskazuje
robo1 Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Opublikowano 29 Listopada 2009 szarpanie zaczyna sie jak zaczynam przyspieszac,i nizaleznie od tego czy jest na gazie czy benzyne.a dzisaj z rana nasiliło sie to i musialem tak jechac okolo 1 kilometra,a jak juz zozgrzał bylo juz dobrze.
loloA4 Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 przeplywke najlepiej sprawdzic odpinajac wtyke na pracujacym silniku,jak auto zgasnie to jest ok,wiem bo elektryk mi kiedys tak na szybkiego sprawdzal,a co do przepustnicy to obiaw jak u mnie kiedys,potencjometr przepustnicy mialem trafiony,wiec przepustnica cala do wymiany byla,auto przy raptownym dodaniu gazu szarpalo,stopniowo jak dawalem gaz bylo oki.podepnij kompa i luknij w bledy i zapodaj nam do przeanalizowania.pozdro
sayan Opublikowano 4 Grudnia 2009 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Witam! Miałem to samo.. mechanik przeczyścił fajki pod ceke i kazał pojechać zobaczyć czy jest różnica. Jak ręką odjął! Nic nie szarpie. Powiedział żeby wymienić fajki pod cewke i świece. Jeśli wymienisz same świece to nic nieda. Musisz wymienić fajki świece.
robo1 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2009 koledzy naprawiłem okazało sie ze zepsuta była przepustnica,kupiłem na allegro uzywke za 100 załozyłem i zadoptowałem,i teraz smiga jak rakieta.dziekuje za wszystkie podpowiedzi i serdecznie pozdrawiam Robert.
sołtys85 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 koledzy naprawiłem okazało sie ze zepsuta była przepustnica,kupiłem na allegro uzywke za 100 załozyłem i zadoptowałem,i teraz smiga jak rakieta.dziekuje za wszystkie podpowiedzi i serdecznie pozdrawiam Robert. 100zł mega taniocha gdzie taką wyczaiłeś?
wacek111 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Witam ja mam taki problem gdyz mam to samo co inni forumowicze lecz u mnie jest chyba gozej bo u mnie najgorsze szarpania odbiawiaja sie przy 2000 obr na drugim biegu i to jest odczucie jakbym mial kwadratowe kola tzn czepczy calym sochodem z tego co sie naczytalem tutaj na forum to jest sporo rzeczy z mysla zeby skonczylo szarpac to wymienilem olej wraz z filtrem i nadal to samo czy macie moze jakies takie pewne sugestie?? bylem na sprawdzeniu na kompie i wyszlo ze troszke mi sie slizga sprzeglo ale to nie byloby az tak odczuwalne prosilbym o odpowiedz z gory dziekuje
Peterka Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Witam, Przerabiałem ostatnio taki sam problem i po podpięciu vaga wyszedł bład czujnika g62. A tutakze ponizej cyctat goscia z a6 forum UWAGA! Udało się, nie szarpie! Przynajmniej na razie. Wymieniłem czujnik temperatury G62 (wreszcie pokazuje 90C) i odpala i go nie zalewa. Audi A6 Klub Polska :: [A6 C5 2.8 ACK] Delikatne szarpanie przy przyspieszaniu Pozdrawiam
waskivw Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Sprawdź Vagiem czy są zanotowane wypadające zapłony (grupa chyba 14) ,jesli nie ma , spr. moduł zapłonowy ,najlepiej podmień ze sprawnego auta, jest przykręcony do obudowy filtra powietrza na dwie śrubki, wchodzą do niego dwie kostki , (z jednej chyba 5 pinów ,a z drugiej 4 piny)
Mariusz90r Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Dla potomnych, którzy będą szukali przyczyny szarpania: u mnie przyczyną szarpnięć był pęknięty gumowy wąż od turbo- po wymianie zdziwiłem się jak płynnie potrafi przyspieszać 1.8T, poprawiła się również reakcja na gaz, wcześniej auto chwilę pomyślało zanim zareagowało...
waskivw Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Pęknięty wąż od turbo to w logach chyba wdać i raczej słychać że turbo dmucha w atmosferę , a tu nikt takiego przypadku nie zgłaszał.
devon00 Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 ja mam z kolei cos takiego w swoim AEB ze jak zdejme noge z gazu to auto troche szarpnie...mozna by to porownac do lekkiego nacisniecia hamulca po ostrym przyspieszeniu....jak sie juz rozpedze i sciagne noge z gazu to takie szarpniecie delikatne jest a jak dam na gaz to auto ciagnie dalej bez problemu
wacek111 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Witam ponownie moim zdaniem doszedlem do mojego problemu gdyz w moim AEB byla zbyt duza przerwa na swieczkach malo tego na jednym cylindrze widzialem zbyt duzy nagar obawiam sie ze to bedzie ta przyczyna szarpan bo to cewki raczej nie beda napiszcie mi czy sie myle czy cos w tym jest z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi
Magicbattle Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 mi tez szarpie ostatnio na kazdym biegu tak do 2400 obrotow. ale tylko na gazie. wymienilem fajki na ori i nic to nie dalo swieczki wymienione pol roku temu mialy troche nagaru i wymieniona tez byla listwa pol roku temu. dodam ze jak listwa byla wymieniana bo mialem takie same objawy to ustalo wszystko a teraz znowu. jaka powinna byc przerwa na swieczkach?? wypadajace zaplony mozna sprawdzic na 14 bloku?? a tak auto czasem szarpnie a czasem nie ale z reguly nie podoba mi sie to szarpanie szkoda mi silnika mysle ze to chyba przez swieczki ktore maja za duzy odstep. chyba ngk kupie bo teraz mam boscha. ale znowu kase topic jak z fajkami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się