grubsor Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 Witam mam mały problem a mianowicie: -kupilem uszkodzone k04-015 zrobilem z niej hybryde auto bylo wczesniej po programie na k03 zalozylem turbo wszystko smigalo bilo 1bar i spadalo do 0.5 przy odcince ostatnimi dniami zauwazylem ze bije do 0.6-0.7 i spada do 0.3 przy odcince czyli tak jak na seryjnym kompie, gdy ustawie na mbc 1 bar to trzyma bez problemu. Spowodowane to jest kompem? Miał juz ktos kiedyś podobny problem? O co może chodzic? dodam ze n75 oraz dv sprawdzone
grubsor Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2009 jesli mbc reguluje to wg raczej sprawne
boniu Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 nie ma nigdzie nieszczelnosci ?? bo gdzies musi uciekac to cisnienie,dobrze sprawdziles n75
domjenick Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 kupilem uszkodzone k04-015 zrobilem z niej hybryde auto bylo wczesniej po programie na k03 zalozylem turbo wszystko smigalo bilo 1bar i spadalo do 0.5 przy odcince ostatnimi dniami zauwazylem ze bije do 0.6-0.7 i spada do 0.3 jesli to turbo pochodzi ze znanego nam obojgu linka w innym dziale-to juz masz odpowiedzx-jesli nie-to i tak stawiam,ze turbo padlo na pysk-bo jesli na MBC utrzymuje tyle,ile chcesz-to nie ma nieszczelnosci-pozostaje tylko kompresor turbiny i N75-ktory moze przepuszczac-to ostatnie juz sprawdziles-czyli w kompresorze moglo sie cos przycinac-jesli to hybryda,albo jakis "zamiennik"-dlatego nie dmucha tyle,co powinna,a na MBC cisnienie jest kumulowane
grubsor Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2009 nie to nie jest to z linka no tak tylko ze pompowalo wczesniej bez problemu(ta sama hybryda) rano poszedlem do samochodu odpalilem rozgrzalem i w droge i zauwazylem ze pompuje tak jak seria nie ma zadnych luzów na wirniku ani nic
domjenick Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 nie to nie jest to z linka no tak tylko ze pompowalo wczesniej bez problemu(ta sama hybryda) rano poszedlem do samochodu odpalilem rozgrzalem i w droge i zauwazylem ze pompuje tak jak seria nie ma zadnych luzów na wirniku ani nic ...ja bym wykrecil turbawe i przyjrzal sie wirnikowi-tam mi cos nie pasuje,za malo pompuje,bez MBC,a jak go podpinasz-zawsze napompuje tyle ,ile ustawisz-wiec to wedlug mnie wina turbiny,a wlasciwie wirnika-luzow moze nie byc-ja obstawialem,ze za ciasno tam jest i nie kreci tak szybko,jak powinien...
grubsor Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2009 no tak ale przez miesiac bylo dobrze a jak zaczely sie chlody zaczelo mniej bic
domjenick Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 no tak ale przez miesiac bylo dobrze a jak zaczely sie chlody zaczelo mniej bic ...a powinno byc odwrotnie-teorie masz juz za sobą-teraz albo wykrecisz turbo i zobaczysz co tam siedzi,albo bedziemy bic piane przez dwie strony sa dwie mozliwosci z takimi objawami-nieszczelnosc(wezyki,N75) lub slabo pompujace turbo-jesli jedno wyeliminowales-pozostaje drugie,teraz od Ciebie zalezy-co z tym zrobisz,auto po chipie/remapie,na wiekszym/mocniejszym/hybrydowym turbo MUSI pompowac wiecej-zrob jeszcze loga z przeplywki,bez MBC-ile wyplulo na hamowni?-bo to tez jest przy logu w tym wypadku wazne
grubsor Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2009 remap byl wczesniej na k03 pozniej ta hybryda i jezdzi na programie od k03 pozniej zrobie logi i wrzuce z mbc i bez
grubsor Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2009 wyda sie to glupie ale mbc dolozone pozniej bylo po programie
poziek Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 wyda sie to glupie ale mbc dolozone pozniej bylo po programie to nie wydaje się głupie to jest głupie
grubsor Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2009 ok to teraz pytanko jakie wtryski polecacie pod turbo 1.5bar w piku spadajace na 1.1-1.2 czy wtryskiwacze z s2 beda dobre? ewentualnie które podejdą (ev6) i kto by to wystroil w okolicach wwa za rozsadne pieniadze
domjenick Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 ok to teraz pytanko jakie wtryski polecacie pod turbo 1.5bar w piku spadajace na 1.1-1.2 czy wtryskiwacze z s2 beda dobre? ewentualnie które podejdą (ev6) i kto by to wystroil w okolicach wwa za rozsadne pieniadze szukasz porady o wtryskach,czy rozwiazania problemu z doladowaniem?
boniu Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Kolego ja mialem program nie zestrojony z autem na ori czesciach dmuchalo do 1.1 po zalozeniu Tipa i testpipe przestalo dmuchac i dmuchalo max 0.8,jak znowu zalozylem zwyklego tipa gumowego to znowu dmuchalo 1.1,ale wkoncu sie wkurzylem i wrzucilem tego tipa z kwasowki i zalozylem seryjny program i dmucha tak jak powinno 0.4-0.5 i teraz tylko zrobie inny Ic i daje na strojenie[br]Dopisany: 09 Grudzień 2009, 08:31_________________________________________________nie kopales nic przy silniku ??
grubsor Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2009 Domjenick nie chcialem nowego tematu jesli Cie to ugryzło przepraszam. Boniu nic nie kopalem przy silniku wyjalem MBC wczoraj i jakby wrocilo do normy idzie do 0.8 bar w piku pozniej spada na 0,6 przy odcince
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się