Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Szarpie silnikiem


malucki2i3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy. Problem zaczął sie kila dni temu po odpaleniu przez kilka sekund silnik pracuje jakby nie palił na wszystkie cylindry po czym ustaje. A następnie podczas jazdy szarpie silnikiem na zimnym i na ciepłym. Objawy są i na benzynie i na gazie takie same. Dzisiaj sprawdziłem świece wszystkie prócz pierwszej były idealne tak jakby nie palił na pierwszym cylindrze. po wymianie świecy szarpie silnikiem. Przewody sprawdałem są dobre próbowałem się dostać do kopułki ale nie wiem jak sie tam dostać. Proszę o porady co może być przyczyną nierównej pracy i jak sie dostać do kopułki.[br]Dopisany: 05 Grudzień 2009, 16:56_________________________________________________Dodam że mam 1,6 95r ADP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej to trzeba było by podpiąc VAG'a i sprawdzic na początek czy jakies błędy wywala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam w tym silniku nie ma kopułki, iskra podawana jest przez trafo na 4 gary, obejrzyj cewkę zapłonową, z niej wychodzą 4 przewody wysokiego napięcia..... najczęściej jej mechaniczne uszkodzenie jest przyczyną takich problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ADP jest kopułka !!! :cool1:

A niby gdzie ta kopułka jest:

adpe.th.jpg

Kolega leoncjo napisał ci co powinieneś zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ADP jest kopułka !!! :cool1:

A niby gdzie ta kopułka jest:

adpe.th.jpg

Kolega leoncjo napisał ci co powinieneś zrobić.

Kolego jedynie udowodniłes tym rysunkiem ze w ADP jest cewka, silniki 1,6 miały kopułke i mozliwosc regulowania zapłonu. Kolego zacznij od Vaga i sprawdx na zimnym silniku jaka temp widzi ECU, sprawdź kopuke,palec i przewody zapłonowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopisuje się do pytania jak dostać się do kopułki w ADP, sam mam podobne objawy (tj. przerywanie silnika [i nie tylko xD ])i chciałbym sprawdzić kopułkę, widziałem gdzie ona jest ale żeby się do niej dostać to nie lada wyczyn. Wiem, że temat troszkę stary, ale nie ma sensu zakładać nowego :) . Tak więc jak najszybciej dostać się do kopułki? :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w silniku 1.6 ADP jest kopułka i "palec" rozdzielacza zapłonu,

miałem podobne problemy tylko że ja miałem pewność co do cewki zapłonowej ,świec, przewodów wysokiego napięcia, po wymianie kopułki i palca i wyczyszczeniu przepustnicy problem ustał

pozdrawiam

P.S jak będziesz wymieniał kopułkę i palec to nie kupuj taniego badziewia tylko coś dobrego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w silniku 1.6 ADP jest kopułka i "palec" rozdzielacza zapłonu,

miałem podobne problemy tylko że ja miałem pewność co do cewki zapłonowej ,świec, przewodów wysokiego napięcia, po wymianie kopułki i palca i wyczyszczeniu przepustnicy problem ustał

pozdrawiam

P.S jak będziesz wymieniał kopułkę i palec to nie kupuj taniego badziewia tylko coś dobrego

Ja miałem to samo i też kopułka + palec pomogło .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...