Łukasz 23 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 witam potrzebuje info odnosnie czy musze rozkrecac przedni pas do wymiany paska rozrzadu w moim autku [b6 bex] 1.8T 190 kucykow . prosze o porady pozdrawiam
Wihajster Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 witam potrzebuje info odnosnie czy musze rozkrecac przedni pas do wymiany paska rozrzadu w moim autku [b6 bex] 1.8T 190 kucykow . prosze o porady pozdrawiam jak chcesz miec wszystko jak należy to trzeba :gwizdanie:
andegrand Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 mi mechanik zmienil bez sciagania wziął 200 zl praktyczne robi same audi i mówi ze ma jakies dorabiane klucze
Łukasz 23 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2009 wiem ze w nie ktorych modelach sie da bo mam tez b5 adp i tam wymiana jest bez zdejmowania pasa bo jest na tyle miejsca zeby sie dalo wszystko odkrecic
Mafia56 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Mozna to zrobic bez zdejmowania pasa przedniego i całej reszty i fkatycznie trzeba miec dorobione tzn nio przerobione klucze:) Ale jesli jest do wymiany symering to niema takiej opcji zeby go wyjac i załozyc nowy no chyba ze ktos jest Magikiem Pozdrawiam
Yelo Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Bez rozbierania przodu nie powymieniasz pompy wody i kół. Jak robisz sam pasek i napinacz, to się da.
domjenick Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 bez zdejmowania,ale odsunac chociazby trzeba
wojtekce Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 w czym problem jeżeli chodzi o odsunięcie przodu :gwizdanie: uważam że jak było poskładane prawidłowo to po naprawie powinno być tak samo
Yelo Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 w czym problem jeżeli chodzi o odsunięcie przodu :gwizdanie: uważam że jak było poskładane prawidłowo to po naprawie powinno być tak samo Czas i $ zapewne
domjenick Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 zdjac waz i odkrecic kilka srubek,dla lepszego dojscia?-nie wydaje mi sie,zeby to byl problem-u mnie bez odsuniecia chociazby-nie da rady-bo nic nie widac,jak zablokowac kola zębate,a gdzie wlozyc klucz i reke,a to klucz spadnie,a to nakretka....a jak jest pompa wody wewnetrzna-to juz musowo-w moim silniku-nie ma opcji,bez przynajmniej odsuniecia pasa
Łukasz 23 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2009 cała sprawa się tyczy tego że auto jak go kupiłem to miało zaliczonego dzwona i musiałem kupić przedni pas a że koleś mi zrobił wała i nie dał pasa orgilnalnego tylko zamiennik który nie jest idealny nie chciałbym go ruszać i dla tego chciałem zasięgnąć informacji czy by dało rade zmienić pasek bez zdejmowania pasa ,dodam że to pierwsza wymiana będzie autko ma przejechane 145tyś
domjenick Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 u Ciebie jest tyle samo miejsca,co u mnie-silnik rozni sie drobnymi detalami,jak rurki od odpowietrzania komory olejowej i ciut wieksza turbina,reszta jest taka sama...
Przemo1979 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam Prawidłowa wymiana kompletnego rozrządu wiąże się z demontażem przodu. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się