martin a4 Opublikowano 22 Maja 2007 Opublikowano 22 Maja 2007 panowie zastanawiam sie juz od dluzszego czasu nad taka rzecza chodzi o to czy silnik jest bardziej dynamiczniejszy jak wpada mu zimnijsze powietrze do intercoolera a moze zalozyc jakis spryskiwacz zimnej wody przed intercooler tak jak jest np w subaru i ciekawe jaki by byl efekt np w silniku afn TDI 110KM
alvaro Opublikowano 22 Maja 2007 Opublikowano 22 Maja 2007 ciekawy temat, będę obserwował odpowiedzi...
poziek Opublikowano 23 Maja 2007 Opublikowano 23 Maja 2007 dobry rozprysk mają spryskiwacze od Golfa IV, takie też dwie sztuki będe montował do mojego FMICa
Hugo Opublikowano 23 Maja 2007 Opublikowano 23 Maja 2007 dobry rozprysk mają spryskiwacze od Golfa IV, takie też dwie sztuki będe montował do mojego FMICa Poziu robisz zbiornik na wode w kole zapasowym ??
pre_pl Opublikowano 23 Maja 2007 Opublikowano 23 Maja 2007 cieplejsze powietrze jest bardziej rozrzedzone (mniej upakowane), więc mniejszą ilość dostarczasz do silnika. Stąd latem auta zaczynają podkapcać, mają mniejszą moc (często zmienia się nawet program w ecu). Różne są rozwiązania, woda chyba najrozsądniejsze wyjście. Ale chyba nie do tych 110 kuni ? [br]Dopisany: 23 Maj 2007, 07:57 _________________________________________________ooo, jeszcze coś takiego znalazłem : http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=42595
spanky Opublikowano 23 Maja 2007 Opublikowano 23 Maja 2007 zamiast kombinowac z sikaniem na IC zrob program ,jak zabraknie moczu bedziesz kombinowal dalej ... jednym słowem zaczynasz temat od doopy strony ... choc nie powiem jest to interesujace i jak sie na to zdecydujesz to bede kibicowal i obejrze efekt koncowy ... podsumowanie gra nie warta swieczki ...
Tukan Opublikowano 23 Maja 2007 Opublikowano 23 Maja 2007 Ale kolega juz ma plan na chip??Bo widac ze cos w podpisie ma Ciekawe rozwiazanie tylko ile tej wody trzeba miec i co ile chlodzic prezydal by sie jakis wskaznik temperatury w ukladzie?
talib1990 Opublikowano 23 Maja 2007 Opublikowano 23 Maja 2007 przy mocy seryjnej będzie to mało efektywne ... no chyba że jakies mody zostaną przeprowadzone .. w serii- podejrzewam że będzie to nie odczuwalne.
martin a4 Opublikowano 23 Maja 2007 Autor Opublikowano 23 Maja 2007 mysle o programie na 140 KM jade w piatek na dyno day wiec sie zobaczy co i jak
wojtek26 Opublikowano 24 Maja 2007 Opublikowano 24 Maja 2007 Ja mam zrobione otwory w nadkolu dla lepszego przepływu powietrza przez IC przy normalnej jeździe nie ma różnicy ale przy butowaniu jakby cos troszeczke lepiej chyba że mi sie to zdaje
spanky Opublikowano 24 Maja 2007 Opublikowano 24 Maja 2007 Ja mam zrobione otwory w nadkolu dla lepszego przepływu powietrza przez IC przy normalnej jeździe nie ma różnicy ale przy butowaniu jakby cos troszeczke lepiej chyba że mi sie to zdaje w likend bede robil to samo .... (zawsze temperaturka w dolocie bedzie nizsza)
poziek Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 och jejku, biedne gnojowozy... temperaturka skacze i już nie chcą jechać...i jeszcze ten BATORY :polew:
adadur Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 najważniejsze jest dostarczenie jak najzimniejszego powietrza do silnika - im zimniejsze tym gęstsze czyli więcej tlenu do spalenia. Powietrze do silnika jest z zewnątrz jak i z turbiny (gorące spalliny) i aby to schłodzić przechodzi przez IC. Najlepszym rozwiązeniem jest poprostu zwiększenie jego powierzchni wymiany ciepła. Wtrysk wody to już bajer by układ sie nie przegrzewał.
wojtek26 Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 nie mam na razie kasy na wym IC i przeróbki i dlatego na razie polepszyłem chłodzenie tego co jest. Autko przed tym zabiegirm tez fajnie biegało
pablo8004 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Ja wstawiłem kratke w nadkole, taką niklowaną za 17zł w hipermamrkecie. Efekt jakiś jest, przy tej mocy przydymiać zaczyna dopiero przy 28st.C i nie odczuwam rażącego spadku mocy. Jako 1 zabieg, małym kosztem polecam kratke
marcin j Opublikowano 2 Czerwca 2007 Opublikowano 2 Czerwca 2007 nie mam na razie kasy na wym IC i przeróbki i dlatego na razie polepszyłem chłodzenie tego co jest. Autko przed tym zabiegirm tez fajnie biegało Ja skolei nie mam czasu, więc chyba zrobie podobnie, jak narazie, zobaczymy jaki efekt, zdam relacje.
alvaro Opublikowano 2 Czerwca 2007 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Rogal powiedział żebym do mojej B6 założył nadkola od S4 ( bo one mają ori wycięcia do polepszenia odprowadzania powietrza...)
poziek Opublikowano 2 Czerwca 2007 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Rogal powiedziałabym do mojej B6 założyłnadkola od S4 ( bo one majż ori wycięcia do polepszenia odprowadzania powietrza...) zakładam, spadek temp. o 2 stopnie w porównaniu z zamkniętymi nadkolami - nie szukajcie półśrodków...
poziek Opublikowano 2 Czerwca 2007 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Alvaro bądź facetem i pisz priva - :tongue: :tongue: :tongue: :bicz:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się