Slago Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witam. Proszę o analizę pracy turbiny (test dynamiczny grupy 011). Przeglądając logi innych użytkowników widzę tendencję wzrostu wartości "duty cycle" wraz ze wzrostem obrotów silnika. U mnie jest dokładnie odwrotnie. Według wyszukanych danych winny być to wartości z przedziału 40-95%. Dodać mogę iż czasem występuje "przeładowanie" po mocnym przyciśnięciu pedału gazu (powyżej 3000 obr). Do tej pory wydawało mi się że łopatki się blokują, gdyż wystarczyło auto kilka razy rozbujać do wyższych prędkości/obrotów (spokojnie), zawsze pomagało na jakiś czas. Tak przynajmniej mi się wydawało. na 3-m biegu na 4-m biegu (drogi starczyło tylko do 3600 obr
przemik Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Zrob dwie proby dynamiczne 011 na 3 biegu i 010 tez na trójce...
odzim Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 przeciez doladowanie masz ok to po co szukac dziury w doopie
spanky Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Proszę o analizę pracy turbiny (test dynamiczny grupy 011). Przeglądając logi innych użytkowników widzę tendencję wzrostu wartości "duty cycle" wraz ze wzrostem obrotów silnika. U mnie jest dokładnie odwrotnie. Według wyszukanych danych winny być to wartości z przedziału 40-95%. to uzyj jeszcze raz opcji szukaj i poogladaj logi silnika BKE w B6 ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się