maciej_pn Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 witam, posiadam od niedawna a4 z 7 stopniowym multitroniciem i pod D jest literka S. To na pewno jest tryb sport? a nie snow? bo dziwi mnie fakt, ze nie idzie tego przelaczyc w czasie jazdy (jak na reczna zmiane biegow),a tylko i wylacznie przy wcisnietym hamulcu
sedi Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 S - tryb Sport,powinno się dać przełączyć podczas jazdy w końcu do tego służy.
maciej_pn Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2009 sprawdzilem, faktycznie lepiej auto "idzie" wiec jest to tryb sport, ale czy ktoś ma taką samą skrzynie i może mi powiedzieć coś n/t przełączania w trakcie jazdy? bo przy ustawieniu na drive chcąc przesunąć dzwignie w dół czuje opór i nie próbuje na siłe nie chcąc niczego zepsuć..
sedi Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 powinno gładko schodzić na tryb S,gdyż nie jest tak że żeby jezdzic na sporcie to musisz z niego ruszac,mozna przełączać podczas jazdy i powinno płynnie wchodzic na S i z powrotem.
Andrzej K Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 powinno gładko schodzić na tryb S,gdyż nie jest tak że żeby jezdzic na sporcie to musisz z niego ruszac,mozna przełączać podczas jazdy i powinno płynnie wchodzic na S i z powrotem. Bez wciskania przycisku na lewarku?
OLO_GDA Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 no jak. na tryb sport na pewno trzeba nacisnac przycisk... przeciez wybierak jest taki sam jak w TIPie a tu wrzucajac S trzeba nacisnac guzik, a wracajac nie trzeba... gdyby wchodzilo bez guzika to bym ruszajac zawsze wrzucal niechcacy S . a tak zatrzymuje sie na D... ale na pewno nie trzeba hamulca trzymac do tego ...
sedi Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 dawno nie wrzucałem ale wiem ze bez problemu podaczas jazdy sie wrzuca,wiec hamulca nie potrzeba napewno
Bialy387 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Ja mam taką skrzynie i nie trzeba trzymać hamulca ale trzeba wcisnąć przycisk na dźwigni
maciej_pn Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2009 ok, wszystko sie zgadza i faktycznie działa tak jak mówicie
Andrzej K Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 sprawdzilem, faktycznie lepiej auto "idzie" wiec jest to tryb sport... Jeżeli zmierzysz sobie czasy rozpędzania samochodu w trybie "D" i "S" to możesz się lekko zdziwić. Odczucia ludzkie są subiektywne...
OLO_GDA Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 sprawdzilem, faktycznie lepiej auto "idzie" wiec jest to tryb sport... Jeżeli zmierzysz sobie czasy rozpędzania samochodu w trybie "D" i "S" to możesz się lekko zdziwić. Odczucia ludzkie są subiektywne... akurat w multi to jednak chyba bedzie lepszy czas na S. ale w TIPie nawet subektywne odczucia nie sa na korzysc Ski, auto po prostu wkreca sie na obroty przy ktorych juz brakuje mu mocy i biegi zmieniaja sie zbyt pozno. dla mnie tryb sport to agresywne ustawienie skrzyni , ktora nie wrzuca od razu wysokiego biegu, szybko redukuje jak chcesz wyprzedzic i jest caly czas nastawiona na agresywna jazde. co wcale nie znaczy ze od zera do stu rozpedzi nas szybciej..
H4mm3R Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 I przydaje się zimą jak chcesz hamować silnikiem na śniegu
czaki22 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Opublikowano 31 Grudnia 2009 ma n wzucicsz za to bez wciskania guziczka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się