Krzysztof Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Witam, Dziś nie otworzyło mi się auto z pilota. Wcześniej zdarzało się, że pompka nie działała ale po paru godzinach/próbach działała i zapominałem o niej. Dziś dała mi popalić bo nie mogłem otworzyć wlewu paliwa.. więc zdjąłem siedzisko z kanapy i dostałem się do rozdzielacza powietrza. Zassałem powietrze z odpowiedniego wężyka i klapa się otworzyła. Wyjąłem pompkę i wziąłem do domu, po czym otworzyłem ją żeby zobaczyć w jakim stanie jest wirnik. O dziwo wszystko jest w porządku. Cały i zdrowy. Centralny nie reaguje na kluczyk ani na pilota. Co jeszcze mogło się stać? Po wstępnych oględzinach płytki wygląda, że jest w porządku. Niestety nie miałem ze sobą miernika więc nie mogłem sprawdzić czy dochodzi prąd. Z moich testów wynikło jednak, że chyba napięcie jest ponieważ po przekręceniu kluczyka w zamku drzwi czuć minimalne ruchy powietrza z rozgałęźnika. Sam już nie wiem co robić.. oddawać tą pompkę gdzieś? Na razie profilaktycznie leży na kaloryferze.. Czy mogę coś jeszcze sprawdzić sam?
DeeJay_Kill Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Jak dla mnie, to po prostu wilgoć lub zimny lut - jeśli dysponujesz lutownicą i cyną, przelutuj całą płytkę, lub chociaż piny kostek.
Flaha Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Miałem (zresztą też w 1Z) takie same objawy... U mnie to były zimne luty, DeeJay_Kill ma rację. Pozdr
Krzysztof Opublikowano 12 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2009 To trzeba wylutować i wlutować na nowo elementy? Lutownicą transformatorową będzie pewnie ciężko.. sporo tam małych rezystorków..
WinterOOOO Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Witam U mnie było podobnie włączała się kiedy chciała. Winą była wilgoć i jakiś dziwny nalot na lutach po wyczyszczeniu spirytusem i wacikami objawy ustały.
Krzysztof Opublikowano 12 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2009 Też będę musiał tak zrobić. Tylko powiedzcie skąd wilgoć? Pompka jest w takim 'opakowaniu' w nadkolu, auto stoi codziennie w garażu. Sama z siebie się zbiera? Chyba, że owinąć jakimś materiałem tą pompkę?
Flaha Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Krzysiek, ja nie grzebałem się sam, bo ani odpowiedniej lutownicy nie mam ani nie wiedziałem, które luty ewentualnie nagrzewać, a jak się później okazało to sporo różnych małych elementów tam siedzi... Pojechałem do mechanika zajmującego się też elektryką, o którym wiedziałem, że udało mu się zreanimować komputer do Toyoty, więc byłem pewien, że to będzie dla niego przysłowiowy "pikuś". No i tak się stało - 15 minut roboty z jego strony i 50zł mniej w mojej kieszeni. Myślę, że nie ma co się samemu grzebać bo wyjdzie dłużej a jak coś za mocno podgrzejesz - także drożej. Pozdr.
WinterOOOO Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Wilgoć- nie wiem ale była( może gdzieś koło wlewu wleciała nie mam pojęcia) po ściśnięciu gąbki wyleciało trochę wody, może taka znikoma ilość wilgoci przy innej elektronice normalnie nic nie robi ale przy układach scalonych nawet niewielka ilość zakłóca prace układu plus jeszcze tan dziwny nalot i problem gotowy....pozdro
Krzysztof Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2009 Pompka przeleżała weekend na kaloryferze, dziś przetarłem płytkę od strony lutów benzyną ekstrakcyjną i wygląda to wszystko tak: i tak: Jak to wygląda według Was? Jutro założę do samochodu i zobaczymy co dało suszenie :gwizdanie:
Fifiński Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Jak to nie zdziała, to idz do jakiegos elektronika albo serwisu z komórkami i powiedz żeby ci wygrzali hot-airem płyte.
_Solar_ Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 albo kupuj nową pompkę a mam na sprzedaż http://www.allegro.pl/item845251810_pompka_centralnego_audi_a6_a4_80_100.html
DeeJay_Kill Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Ewidentnie płyta do przelutowania - powtarzam po raz kolejny - szczególnie te punkty, na których jest kalafonia i te, które idą do kostek, bo widać, że nie stykają. (na zdjęciu lewa strona płytki)
Krzysztof Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2009 albo kupuj nową pompkę a mam na sprzedaż http://www.allegro.pl/item845251810_pompka_centralnego_audi_a6_a4_80_100.html Dzięki za propozycję jednak moja ma nieco inne symbole i tylko dwie kostki. Niestety pompka nie ruszyła. W piątek jestem umówiony z kolegą, który zajmuje się elektroniką i elektryką samochodową w stopniu bardzo zaawansowanym. Będziemy próbować reanimować płytkę. Ewidentnie płyta do przelutowania - powtarzam po raz kolejny - szczególnie te punkty, na których jest kalafonia i te, które idą do kostek, bo widać, że nie stykają. (na zdjęciu lewa strona płytki) Czy mógłbyś zaznaczyć na zdjęciu, które styki według Ciebie są do poprawki?
12andrzej3 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 witam mam ten sam problem i susze wilgoc w pompce już 3 dni jutro jak włoże to mam nadziejr że zadziała
Krzysztof Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2009 Pompka naprawiona. Magik powiedział, że przy kostce nie było styku. Dziś założyłem do swojego auta i dalej nie działa. Kolega podpiął do swojego audi i u niego wszystko działa jak należy. Niestety dopiero w środę będzie miał czas aby obejrzeć samochód i te wszystkie kabelki. Dodam tylko, że pompka w ogóle nie reaguje ani na pilota ani na przekręcenie kluczykiem w zamku. Czy macie jakieś wskazówki od czego zacząć przegląd auta? Niestety nie mam miernika aby samemu sprawdzić czy dochodzi napięcie..[br]Dopisany: 19 Grudzień 2009, 14:54_________________________________________________Brak pomysłów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się