_siwy_ 0 Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Chyba że na szrocie wcisneli mi koło od czegoś innego.... ale nie ... przecież byłem przy odkręcaniu i miałem dwa do wyboru . Oj chyba ci sprzedali cos innego. Wg ETKI koło do 1Z ma tyle samo zębów co dwumas do AFN (i tą sama średnicę). Trzeba sprawdzac numery.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 a widzisz od 1Z na bank pasi jak myslałem [ Dodano: 2006-07-21, 09:31 ] a wiec panowie mam juz spokuj z drganiami i wibracjami przyczyna głowna to plecionka na wydechu zostala wymieniona i do tego 2 poduszki silnika i jest git :mrgreen: w koncu czuje sie ze jedzie sie A4 a juz myslalem ze dwumas--ufffffffffff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ 0 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 No to gratuluję. Też podjade do tłumikarza na ten zabieg:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 wymienione 2 poduchy i wciaz drgalo ale mniej dopiero plecionka calkowicie wyleczyla z drgawek moja niunie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTiiii 0 Opublikowano 21 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 No to super. Mam nadzieje, że u mnie też tlyko plecionka. Jakby ktoś nie mógł jej dostać, to na alegro jest facet, który sprzedaje te plecionki do każdego samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 kazdy dobry mechanik ma ja u siebie taka plecionke taka pier**la wydawac by sie moglo a tyle drgan dawala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAJKI 6 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Mam pytanko czy w a4 1.6 tez jest koło dwumasowe czy zwykłe zamachowe i wystarczy wymienic tarcze, zacisk i łożysko?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ 0 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Ja dzis trafiłem do tłumikarzy na ulicę harfową 4 w Warszawie. Nie uwierzycie, ale koleś nie chciał mi wymienić plecionki na moje życzenie. powiedział ze jest ok i takie drgania sa spowodowane czyms innym i miedzy wierszami zrozumiałem zebym sp...dalał. Co za kraj!!! Wymienie ta plecionke gdzie indziej i jesli pomoże to pojade i mu narobie wstydu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTiiii 0 Opublikowano 21 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 GOścio miał zły dzień pewnie mu przygrzało przez tą pogodę. Bezyniaki raczej nie mają dwumasa bo i po co. Chyba zwykłe koło jest ale raczej to nie ulega awarii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark79 1 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 kazdy dobry mechanik ma ja u siebie taka plecionke taka pier**la wydawac by sie moglo a tyle drgan dawala mam pytanie bo u mnie też padła ta plecionka, u mnie jest to cała część z katem, jak to wyglądau ciebie, czy koleś ci ją przespawał?? w sensie wyciął starą i wspawał nową?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś 2 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 mam pytanie bo u mnie też padła ta plecionka, u mnie jest to cała część z katem, jak to wyglądau ciebie, czy koleś ci ją przespawał?? w sensie wyciął starą i wspawał nową?? No chyba w kazdym TDI w oryginale ta plecionka wystepuje z katem. Tylko wchodzi w gre przespawanie na nowa. Kazdy tlumikarz powinien takie plecionki miec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ 0 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Dokładnie tak to wygląda. Wycina się stara i wspawuje nową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark79 1 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 thx, musze podjechać gdzieś i sie umówić, a przy okazji wydłubie sie kata i wspawa rure Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 tak to zostalo zrobione wycina sie stara i wspawuje migomatem nowa A przy okazji jak mial plecionke wycieta kata sprezonym powietrzem przedmuchal z wszystkich paprochow i zostawil go bo jest jeszcze cool Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ 0 Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Odstawiłem niunie do warsztatu na wymianę plecionki. :mrgreen: O dziwo nikt sie nie zapierał i bedzie zrobione na "po pracy". Juz siedzę jak na rozżarzonych węglach czekając na wynik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 oby pomoglo jak u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ 0 Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Modlić sie pozostaje, bo już sił nie mam a nie chcę sie wiecej na niunię wkurzac P.S. Dzwonili i powiedzieli, że plecionka w środku była rozpieprzona, czego z zewnatrz nie było widać. Szczegolne brawa dla specjalisty (40 lat doświadczenia - tym sie podpierał) z ul. Harfowej, który stwierdził, że jest ok i kategorycznie nie chciał sie podjąć roboty, wysyłając mnie na dianostykę i regulację silnika. Czekam na odbiór autka z nadzieją na lepsze!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark79 1 Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 daj znać bo u mnie to już strasznie w aucie chuczy od tego, a i ile ta przyjemnosć cię wyniosła też możesz napisać jak by co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter 1 Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Jeśli chodzi o wydech to ja mam nieco inaczej zmodyfikowany. Ustaliłem z moim tłumikarzem, że wrzucimy drugi tłumik drgań w środkowej części wydechu i dokładnie tam mam drugi. Nieco dłuższy niż ten przed katem, ale sprawdza się całkiem nieźle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_siwy_ 0 Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 No i k..waaaa żadnej poprawy. Nadal są te drgania. Jedyny plus, że wreszcie mam ciszę w środku, bo było bardzo głośno po przekroczeniu 2 tys obrotów. Teraz słychac cichy mruk silnika, ale nie ryk jak do tej pory. Plecionka wcześniej czy później musiałaby zostać wymieniona. Nastepny ruch to podmiana wtrysków. Poszukuję chętnego dawcę do pomocy, żeby je na chwilę podmienić i sprawdzić co będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się