Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Koło dwu-masowe - Wpadający w rezonans cały uk.wydechowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chyba że na szrocie wcisneli mi koło od czegoś innego.... ale nie ... przecież byłem przy odkręcaniu i miałem dwa do wyboru .

Oj chyba ci sprzedali cos innego. Wg ETKI koło do 1Z ma tyle samo zębów co dwumas do AFN (i tą sama średnicę).

Trzeba sprawdzac numery..

Opublikowano

a widzisz od 1Z na bank pasi jak myslałem :lol:

[ Dodano: 2006-07-21, 09:31 ]

a wiec panowie mam juz spokuj z drganiami i wibracjami :grin: przyczyna głowna to plecionka na wydechu zostala wymieniona i do tego 2 poduszki silnika i jest git :mrgreen: w koncu czuje sie ze jedzie sie A4 :cool: a juz myslalem ze dwumas--ufffffffffff :grin:

Opublikowano

wymienione 2 poduchy i wciaz drgalo ale mniej dopiero plecionka calkowicie wyleczyla z drgawek moja niunie :wink:

Opublikowano

No to super. Mam nadzieje, że u mnie też tlyko plecionka.

Jakby ktoś nie mógł jej dostać, to na alegro jest facet, który sprzedaje te plecionki do każdego samochodu.

Opublikowano

kazdy dobry mechanik ma ja u siebie taka plecionke taka pier**la wydawac by sie moglo a tyle drgan dawala

Opublikowano

Mam pytanko czy w a4 1.6 tez jest koło dwumasowe czy zwykłe zamachowe i wystarczy wymienic tarcze, zacisk i łożysko??

Opublikowano

Ja dzis trafiłem do tłumikarzy na ulicę harfową 4 w Warszawie. Nie uwierzycie, ale koleś nie chciał mi wymienić plecionki na moje życzenie. powiedział ze jest ok i takie drgania sa spowodowane czyms innym i miedzy wierszami zrozumiałem zebym sp...dalał. Co za kraj!!!

Wymienie ta plecionke gdzie indziej i jesli pomoże to pojade i mu narobie wstydu :)

Opublikowano

GOścio miał zły dzień ;) pewnie mu przygrzało przez tą pogodę.

Bezyniaki raczej nie mają dwumasa bo i po co. Chyba zwykłe koło jest ale raczej to nie ulega awarii.

Opublikowano
kazdy dobry mechanik ma ja u siebie taka plecionke taka pier**la wydawac by sie moglo a tyle drgan dawala

mam pytanie bo u mnie też padła ta plecionka, u mnie jest to cała część z katem, jak to wyglądau ciebie, czy koleś ci ją przespawał?? w sensie wyciął starą i wspawał nową??

Opublikowano
mam pytanie bo u mnie też padła ta plecionka, u mnie jest to cała część z katem, jak to wyglądau ciebie, czy koleś ci ją przespawał?? w sensie wyciął starą i wspawał nową??

No chyba w kazdym TDI w oryginale ta plecionka wystepuje z katem. Tylko wchodzi w gre przespawanie na nowa. Kazdy tlumikarz powinien takie plecionki miec.

Opublikowano

thx, musze podjechać gdzieś i sie umówić, a przy okazji wydłubie sie kata i wspawa rure

Opublikowano

tak to zostalo zrobione wycina sie stara i wspawuje migomatem nowa :wink: A przy okazji jak mial plecionke wycieta kata sprezonym powietrzem przedmuchal z wszystkich paprochow i zostawil go bo jest jeszcze cool :cool:

Opublikowano

Odstawiłem niunie do warsztatu na wymianę plecionki. :mrgreen: O dziwo nikt sie nie zapierał i bedzie zrobione na "po pracy". Juz siedzę jak na rozżarzonych węglach czekając na wynik.

Opublikowano

oby pomoglo jak u mnie :wink:

Opublikowano

Modlić sie pozostaje, bo już sił nie mam a nie chcę sie wiecej na niunię wkurzac :D

P.S. Dzwonili i powiedzieli, że plecionka w środku była rozpieprzona, czego z zewnatrz nie było widać.

Szczegolne brawa dla specjalisty (40 lat doświadczenia - tym sie podpierał) z ul. Harfowej, który stwierdził, że jest ok i kategorycznie nie chciał sie podjąć roboty, wysyłając mnie na dianostykę i regulację silnika.

Czekam na odbiór autka z nadzieją na lepsze!!

Opublikowano

daj znać bo u mnie to już strasznie w aucie chuczy od tego, a i ile ta przyjemnosć cię wyniosła też możesz napisać jak by co.

Opublikowano

Jeśli chodzi o wydech to ja mam nieco inaczej zmodyfikowany. Ustaliłem z moim tłumikarzem, że wrzucimy drugi tłumik drgań w środkowej części wydechu i dokładnie tam mam drugi. Nieco dłuższy niż ten przed katem, ale sprawdza się całkiem nieźle.

Opublikowano

No i k..waaaa żadnej poprawy. Nadal są te drgania. Jedyny plus, że wreszcie mam ciszę w środku, bo było bardzo głośno po przekroczeniu 2 tys obrotów. Teraz słychac cichy mruk silnika, ale nie ryk jak do tej pory. Plecionka wcześniej czy później musiałaby zostać wymieniona.

Nastepny ruch to podmiana wtrysków. Poszukuję chętnego dawcę do pomocy, żeby je na chwilę podmienić i sprawdzić co będzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...