Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] 1.9 TDI 130KM >> 193KM /382NM [MR Motors]


Blanko

Rekomendowane odpowiedzi

To powiedz jest duża róznica miedzy tym tym co masz teraz a tym z przed korekty softu???

Bo ja też za niedługo będe robił korekte i zastanwiam się jaka będzie różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawde ciezko mi powiedziec jak duza jest roznica jakas tam jest na plus:) nie mam gdzie sprawdzic bo pogoda nie sprzyja mokro i snieg na drodze :) wyraznie lepiej w wyzszym zakresie obrotow chodzi od, musialbym porobic jakies filmiki ale.. to dopiero na wiosne jak bedzie sucho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten pierwszy program miales od mastersa?

Marewel następnym razem informuj Klientów a Klienci tunerów ze to przerabiane pompki a nie ori AL !!

AL od BA różni nie tylko rozmiar końcówki wtrysku, to wtryskiwacz który pracuje na innym BIP. Co za tym idzie do każdego z tych wtrysków jest inny zestaw map w sterowniku a tych map jest mnóstwo (ponad 50) i je zawsze trzeba podegrac pod odpowiedni wtryskiwacz.

Ja sie kapnąłem że te wtryski sa przekombinowane dlatego Majcin (wykres na 207PS) wyjechał z takimi mocami ale troche czasu straciłem.

W sumie to dobry pomysł z tymi hybrydami BA nigdy jeszcze na AL na podobnych setupach nie wyszło tyle mocy ile w tym Pasztecie.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marewel następnym razem informuj Klientów a Klienci tunerów ze to przerabiane pompki a nie ori AL !!

Ja tylko je montowałem,nie pośredniczyłem w przeróbce AR=>AL,wiec klient był świadomy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czarny parch Majcina tyle wypluł. :good:

No no a pamiętam jak miał tylko wirusa :decayed:

Widać zaraziłem go trochę koncepcją na dodanie koksu :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten passat chore moce zawsze generował, nawet na seryjnych pompkach. Chyba to zasługa mojego ex orurowania oraz coolera z porzadnym rdzeniem :-)

Silnik na świeta na podusi i pod kołderke bym ułożył :polew:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coolera z porzadnym rdzeniem

To co tam za IC jest wpakowany??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mysli: A może mi ktoś powiedzieć,czy w poznaniu jest jakaś dobra firma i ile to mniej więcej kosztuje,to może też sie zdecyduje :mysli:

Pomylileś kolego tematy.. zapraszamy tutaj ->http://www.a4-klub.pl/smf/dobrzy_chiptunerzy-t9450.0.html
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mysli: A może mi ktoś powiedzieć,czy w poznaniu jest jakaś dobra firma i ile to mniej więcej kosztuje,to może też sie zdecyduje :mysli:

a ja moge ci powiedziec ze najpierw to by sie wypadalo przywitac , a dopiero potem zadawac glupie pytania i do tego w nie odpowiednim mejscu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam kolego że cie uraziłem przeglądałem dwa tematy i jakoś nie tu poszło

ale nie ma za co , mam nadzieje ze zrozumiałeś ironie i oczywiście potraktowałeś moja wypowiedz z przymrużeniem oka , jeśli nie to tak właśnie ja potraktuj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czarny parch Majcina tyle wypluł. :good:

tylko nie parch :disgust:, to jest padlina :kox:

Ten passat chore moce zawsze generował,

tak jak właściciel :tongue4:

Chyba to zasługa mojego ex orurowania oraz coolera z porzadnym rdzeniem :-)

To co tam za IC jest wpakowany??

z VOLVO FH12

połowa tego :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większe wtryski to nie tylko większa moc. Przy tej samej ilości paliwa wtrysk trwa krócej. Paliwo ma więcej czasu na spalenie. Skutkuje to niższym EGT, mniejszą ilością sadzy, większym średnim ciśnieniem pracy w cyklu spalania i najczęściej niższym zużyciem paliwa przy tej samej mocy.

Prosty przykład to wtryski .205 mm i .216 mm w VP. Przy okolicach 140 KM .205 pracują już na krańcu swoich możliwości, a .216 w zakresie bliskim optymalnemu.

Porównajcie sobie czasy otwarcia przy wtryskach BA i AL np. na mocy 190 KM...

Marewel jakie inne mody mechaniczne poza wtryskami?

Wtryski przerabia Pan Bogdan Podkowiński z Nadarzyna, ul. Pruszkowska 32g. U niego Cowboy robi te pompki.

dokładnie tak, na tych pompkach mozna zrobić tyle co na ALkach bo to ta sama koncówka co w AL czyli 1043

w tym przypadku przyrost ograniczała turbina BRD...

mam nadzieje że pompki sie sprawują :)

ps. Robie w nadarzynie ale u mnie cena za regulację i wymiane koncówek w 4 pompkach to 600 PLN - czyli tyle samo co kasuje Bogdan :) a i terminy krótsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...