ems Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Jak w temacie, pierwszy raz popadało śniegiem temp. na wyswietlaczu -6 stopni i dopiero za drugim razem odpalił. Komplet świec żarowych wymieniony rok temu, akumulator wymieniony w tym roku przy dodatnich temp. pali od pierwszego kopa Co może być przyczyną ?
wojtek26 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Sprawdź swiece mimo to, sprawdz czy nie zadnego błedu w ECU.
patopala Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 u mnie jest to samo za pierwszym razem nie odpalil ( przy temp. -10st.). Świece wymieniałem miesiąc temu. co moze być przyczyną?
Piotrek98igo Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 wihajtster napsial co moze byc przyczyna u mnie aku slaby bo juz sobie pika (!),swiece nie mam pojecia ,pali od strzala
marewel Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Co może być przyczyną ? Kończące sie pompo-wtryski to przyczyna.
Cristoforo Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Co może być przyczyną ? Konczoce sie pompowtryski to przyczyna. ale jesli maja dobre korekcje i trzymaja sie w normie
marekg Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Co może być przyczyną ? Konczoce sie pompowtryski to przyczyna. Kolejny oświecony diagnosta na odległość. W dodatku bez znajomości podstaw ortografii...
ems Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2009 sprawdz kąt synchronizacji Dzięki za szybkie info, postaram sie dziś podpiąc pod Vaga i sprawdzić
marekg Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 sprawdz kąt synchronizacji Dzięki za szybkie info, postaram sie dziś podpiąc pod Vaga i sprawdzić Przy okazji sprawdź sobie czy układ paliwowy jest szczelny, może filtr paliwa masz już nieświeży? wszystkie połączenia na filtrze możesz spokojnie sprawdzić szczególnie zaworek temperaturowy(alias zwrotny). Wlej lepsze paliwko, ot najprostsze sprawy na początek. Oczywiście tak jak koledzy zasugerowali VAG do sprawdzenia kąta synchronizacji i innych parametrów wtrysku.
marewel Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Kolejny oświecony diagnosta na odległość. W dodatku bez znajomości podstaw ortografii... Co ten post wnosi do wątku?Jak wiesz wiecej to napisz co boli silnik autora,ale najpierw wez w reke pompowtrysk i zobacz jak to wygląda przynajmniej. ale jesli maja dobre korekcje i trzymaja sie w normie Korekcje są po to żeby serwis wmawiał klientom ze z autem wszystko w porządku.
ems Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2009 Logi zrobione dzis na zimnym Grupa 004 Grupa 013 Dziś przy -15 odpalił od pierwszego ale po dłuższym kręceniu... Kąt synchronizacji wydaje się byc ok, korekcje chyba do przyjęcia chociaż na 4 tym coś zaczyna się dziać ... Filtr paliwa wymieniony rok temu, tankowany tylko na markowych stacjach, czy gdyby zaworek zwrotny był przyczyna to problem nie występowałby również przy dodatnich temp. ?
marewel Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Moze masz aku padniety,u mnie tez zdechl nie chcial mi odpalić z pierwszego. Korekcje bardzo eleganckie
ems Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 Moze masz aku padniety,u mnie tez zdechl nie chcial mi odpalić z pierwszego. Aku wymieniany w tym roku i wczoraj przy -20 musiałem go dłużej pokręcić ale aku bez problemu dał radę.
Daimos Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Moze masz aku padniety,u mnie tez zdechl nie chcial mi odpalić z pierwszego. Aku wymieniany w tym roku i wczoraj przy -20 musiałem go dłużej pokręcić ale aku bez problemu dał radę. nie widze problemu, przy -20 nie zapali od dotyku, to w końcu diesel
ems Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 nie widze problemu, przy -20 nie zapali od dotyku, to w końcu diesel problem jest w pierwszym poście tego watku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się