Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Nie odpalił od pierwszego ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie, pierwszy raz popadało śniegiem temp. na wyswietlaczu -6 stopni i dopiero za drugim razem odpalił. Komplet świec żarowych wymieniony rok temu, akumulator wymieniony w tym roku przy dodatnich temp. pali od pierwszego kopa :wink4: Co może być przyczyną ?

Opublikowano

Sprawdź swiece mimo to, sprawdz czy nie zadnego błedu w ECU.

Opublikowano

sprawdz kąt synchronizacji :wink4:

Opublikowano

u mnie jest to samo za pierwszym razem nie odpalil ( przy temp. -10st.). Świece wymieniałem miesiąc temu. co moze być przyczyną?

Opublikowano

wihajtster napsial co moze byc przyczyna

u mnie aku slaby bo juz sobie pika (!),swiece nie mam pojecia ,pali od strzala :decayed:

Opublikowano

Co może być przyczyną ?

Kończące sie pompo-wtryski to przyczyna.

Opublikowano

Co może być przyczyną ?

Konczoce sie pompowtryski to przyczyna.

ale jesli maja dobre korekcje i trzymaja sie w normie

Opublikowano

Co może być przyczyną ?

Konczoce sie pompowtryski to przyczyna.

Kolejny oświecony diagnosta na odległość. W dodatku bez znajomości podstaw ortografii...

Opublikowano

sprawdz kąt synchronizacji :wink4:

Dzięki za szybkie info, postaram sie dziś podpiąc pod Vaga i sprawdzić :)

Opublikowano

sprawdz kąt synchronizacji :wink4:

Dzięki za szybkie info, postaram sie dziś podpiąc pod Vaga i sprawdzić :)

Przy okazji sprawdź sobie czy układ paliwowy jest szczelny, może filtr paliwa masz już nieświeży? wszystkie połączenia na filtrze możesz spokojnie sprawdzić szczególnie zaworek temperaturowy(alias zwrotny). Wlej lepsze paliwko, ot najprostsze sprawy na początek. Oczywiście tak jak koledzy zasugerowali VAG do sprawdzenia kąta synchronizacji i innych parametrów wtrysku.

Opublikowano

Kolejny oświecony diagnosta na odległość. W dodatku bez znajomości podstaw ortografii...

Co ten post wnosi do wątku?Jak wiesz wiecej to napisz co boli silnik autora,ale najpierw wez w reke pompowtrysk i zobacz jak to wygląda przynajmniej.

ale jesli maja dobre korekcje i trzymaja sie w normie

Korekcje są po to żeby serwis wmawiał klientom ze z autem wszystko w porządku.

Opublikowano

Logi zrobione dzis na zimnym :wink4:

Grupa 004

004ycn.jpg

Grupa 013

013qm.jpg

Dziś przy -15 odpalił od pierwszego ale po dłuższym kręceniu...

Kąt synchronizacji wydaje się byc ok, korekcje chyba do przyjęcia chociaż na 4 tym coś zaczyna się dziać ...

Filtr paliwa wymieniony rok temu, tankowany tylko na markowych stacjach, czy gdyby zaworek zwrotny był przyczyna to problem nie występowałby również przy dodatnich temp. ?

Opublikowano

Moze masz aku padniety,u mnie tez zdechl nie chcial mi odpalić z pierwszego.

Korekcje bardzo eleganckie :)

Opublikowano

Moze masz aku padniety,u mnie tez zdechl nie chcial mi odpalić z pierwszego.

Aku wymieniany w tym roku i wczoraj przy -20 musiałem go dłużej pokręcić ale aku bez problemu dał radę.

Opublikowano

Moze masz aku padniety,u mnie tez zdechl nie chcial mi odpalić z pierwszego.

Aku wymieniany w tym roku i wczoraj przy -20 musiałem go dłużej pokręcić ale aku bez problemu dał radę.

nie widze problemu, przy -20 nie zapali od dotyku, to w końcu diesel

Opublikowano

nie widze problemu, przy -20 nie zapali od dotyku, to w końcu diesel

problem jest w pierwszym poście tego watku :tongue4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...