Gość .... Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Nie wiem jak u kolegów , ale u mnie jeszcze obroty wzrastają po zapaleniu na ok 1100 tak chodzi przez jakiś czas i powoli spadają do nominalnych i to jest też świetna rzecz czyli albo komputer albo przyśpieszacz działa ale nie znam dokładnie jak to jest.
onsork Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2009 zdaje sobie sprawę że jest zima, że diesel, ale poruszają moją wyobraźnie wypowiedzi, że auto odpala na mrozie od strzała, a czytając to czuję się taki, heh ...z marginesu bo ja muszę pokręcić wałem na start.
maicke82 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 ..dzis tez zauwazylem ze po odpaleniu obroty mi szkoczyly prawie na 1200 ale nie trzymaly sie rowno tylko skakaly, silnkiem brzydko pracowal i nim trzasla,po okolo 20 sek wszystko wrocilo do normy, swiece nowe ngk,kat wtrysku 49.Czy to normalne przy tych mrozach czy nie powinno tak sie dziac?Czy filtr paliwa tez moze miec cos do rzeczy choc wymienialem go 10tys km temu ale paliwo jakie jest kazdy wie.prosze o rade.pzdr
julo23 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Jeśli świece masz nowe to ja bym spróbował przełożyć jak masz od kogoś nowym akumulator. Trzeba szukać przyczyny od najprostszych. Ja świece kupiłem właśnie BERU (4 sztuki oczywiście) ale w intercarsie i dałem !SIC 193zł ale teraz okres świąteczny i pewnie na przesyłkę z allegro bym czekał z 2 tygodnie albo lepiej. na allegro niby 20zł/szt. ale czy to są made in germany ? Ja mam jeszcze aku do wymiany bo jest od nowości od 2004r. ale póki co jeszcze kręci przy - 14C, wykończe go chyba bardziej i dopiero.
rtocki Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 z tego co wiem to oryginalne to byly montowane beru. na allegro 20zl/szt. w intercarscie 46zl/szt . kupilem te z allegro, jestem zadowolony. http://allegro.pl/item849589665_swiece_zarowe_vw_audi_skoda_seat_beru_92mm.html Ooo właśnie miałem zrobić nowy wątek, po pierwsze sprzedawca licząc na naiwność podaje jakiś niby nowy numer, a jest to stary numer i zostały zastąpione innym, pudełka też są inne, napisy na świecach powinny być w poprzek. Nie wiem o co chodzi ale albo podróba albo stare gnioty magazynowe, nie twierdzę że nie będą grzały tylko ciekawe jak długo. Poniżej zdjęcie ori świec Beru, jakie ja otrzymuje od importerów - miałem ich już ok. setki. Acha jest więcej takich ofert na allegro po 20 zł i wszystkie o tym "innym" wyglądzie. Kwestia ceny też dziwna bo katalogowy zamiennik tego niby "nowego" numeru kosztuje w detalu ok. 70zł a nikt nie ma rabatów typu 70% , żeby je pchać (na pewno z zyskiem) po 19,-. Może i się czepiam (ja mam zawsze towary z bieżącej produkcji), każdy kupi jakie zechce.
dziadek Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Witam. A jakie jest oznaczenie tych świeczek BERU? Bo np. NGK to są dwa rodzaje do AVF-a w zależości od VIN-u....
spetsnaz Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Potwierdzam opinię rtockiego chętnie zobaczę dokładne zdjęcia świec beru z allegro. Szczególnie tłoczeń z numerem i logiem producenta. Dziś wymieniałem świece w AFN`ie teścia. Wszystkie były spalone, niestety w legionowskim IC były ostatnie 2szt. BERU, wiec byłem zmuszony kupić komplet DENSO.
Pretor Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Czy to normalne, że po zostawieniu auta na noc pod chmurką i odpaleniu rano (-14st) z nowym aku 80Ah i 740A rozruchu varty rozrusznik kręci tak jak by nie mógł, tzn strasznie wolno jak by za chwilę miał wysiąść. Auto odpaliło jak zakręcił może ze trzy razy, ale nie podoba mi się to, że tak wolno kręci.
rtocki Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Witam. A jakie jest oznaczenie tych świeczek BERU? Bo np. NGK to są dwa rodzaje do AVF-a w zależości od VIN-u.... Beru podaje tylko jeden typ GN855 (zresztą taką nawet sfotografowałem) http://www.beru.com/deutsch/produkte/produktfinder.php?hersteller=AUDI&modell=A4+%288E2%2C+B6%29&typ=1.9+TDI&ktypnr=15511&action=step04 , u mnie kosztuje ona (dla forum) 29,-zł i szczerze wątpię by ktoś był w stanie zaoferować je ori za mniej niż 25,-
spetsnaz Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Beru podaje tylko jeden typ GN855 do AVF`a są 2 typy GN855, GN046
rtocki Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Beru podaje tylko jeden typ GN855 do AVF`a są 2 typy GN855, GN046 >spets masz może "papierowy" katalog Beru? bo wiem że one są czasem bogatsze (wbrew pozorom) niż te online.
spetsnaz Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Beru podaje tylko jeden typ GN855 do AVF`a są 2 typy GN855, GN046 >spets masz może "papierowy" katalog Beru? bo wiem że one są czasem bogatsze (wbrew pozorom) niż te online. Sprawdzałem po OE z ETKi. GN046 jest o 5mm dłuższa, ale ma o 5mm zwiększono zabudowę, więc najprawdopodobniej można montować zamiennie oba typy świec.
rtocki Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 pewnie tak, bo na stronie Beru akurat A4 B6 nie ma na liście zastosowań tej świecy, ale tak to już jest z katalogami , tak z innej beczki to prowadzę ciekawą korespondencję z renomowaną skądinąd firmą Brembo - uparcie twierdzą , że S4 B5 ma z tyłu tarcze 245mm niewentylowane i tak podają we wszystkich katalogach i takie niby mam oferować klientom , dla niezorientowanych naprawdę tam jest 256 wentyl.
spetsnaz Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 naprawdę tam jest 256 wentyl tylko w poliftowych.
rtocki Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 naprawdę tam jest 256 wentyl tylko w poliftowych. pierwsze słyszę? Ate podaje dobrze od 97 do 01, "na żywo" też jeszcze e-Sy nie widziałem ze standart tarczą z tyłu, ale robimy OT
EnDrIu` Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Panowie z tego co czytam to musze wymienic swiece zarowe...kiepsko odpala przy -14C trzesie silnikiem i potrafi walic bialym dymem...czy takie odpalanie jest grozne dla silnika?
spetsnaz Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Panowie z tego co czytam to musze wymienic swiece zarowe...kiepsko odpala przy -14C trzesie silnikiem i potrafi walic bialym dymem...czy takie odpalanie jest grozne dla silnika? Może mało przyjemne. Cierpi nie tylko silnik. Po d... dostaje aku, rozrusznik itd.
witos Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Dziś rano tem. -14 auto odpaliło za około 15 razem:(. Pare razy startowało i gasło wkoncu wystartował z wielkim bolem. Poprostu załamka, nie wiem co mu może dolegać. Autko strasznie cierpi i jego wlaściciel też
Pretor Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 A jak Ci rozrusznik kręcił? Wolno czy ledwo co? Jaki masz akumulator i jak stary?
julo23 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 @Rocki, ja własnie kupiłem BERU w IC takie jak wkleiłeś za 193zł. Troche mi było szkoda kasy ale cóż poradzić. Ciekawe czy te na allegro są made in germany ? Do tego teraz nowy aku i żadna zima mi nei straszna będzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się