Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Problem z odpalaniem na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takie jest moje zdanie, nie jest to duży koszt a bez sensu robić 2x tą samą robotę, no i w tych temperaturach jest to ważny element w naszych TDI'kach.

Opublikowano

Witam mam podobny problem moje autko z przyczyn wyzszych stoi caly czas na dworze i teraz po tygodniu stania w tych mrozach musialem ze 3 -4 razy podgrzac swiece zanim mi odpalilo i jak odpalilo to zatelepalo cala buda pare sekund zanim auto weszlo na obroty to moze byc wina swiec? dodam ze temperatura byla okolo -14 codzien a jak odpalalem -13,5 auto stalo 6 dni

Opublikowano

A u mnie -21 i z odpaleniem pupa :tongue4: Ale po reanimacji prostownikiem gitarra :)

Opublikowano

Witam mam podobny problem moje autko z przyczyn wyzszych stoi caly czas na dworze i teraz po tygodniu stania w tych mrozach musialem ze 3 -4 razy podgrzac swiece zanim mi odpalilo i jak odpalilo to zatelepalo cala buda pare sekund zanim auto weszlo na obroty to moze byc wina swiec? dodam ze temperatura byla okolo -14 codzien a jak odpalalem -13,5 auto stalo 6 dni

nie oczekuj, że przy -15 zapali od dotyku, sprawdź świece czy grzeją oraz czy dochodzi do nich napięcie, stan akumulatora i rozrusznika też jest bardzo ważny

u siebie przy - 15 podgrzewam świece 2 razy i dopiero jak przekaźnik je rozłączy to przekręcam kluczyk i po 4 obrotach zapala, 2 sekundy poelepie i dalej pracuje ok, to w końcu diesel :wink4:

Opublikowano

no panowie, wszystkie świece grzeją :>, -15*C rano po całej nocy przed garażem i odpalił z 1 razem tyle że trochę przekręcił wałem (4-5razy) później zatelepał przez ułamek sekundy i chodził już płynnie

Opublikowano

No to koledzy mysle ze moim jest wszystko ok bo jak podgrzeje swiece ze 2-3 razy przy -15 to po okolo 4 obrotach walu odpala zatelepie i po jakis 2 sekundach wchodzi na normalne obroty dzieki za informacje pozdro

Opublikowano

ja bym się nie przejmował :D rodzice mają phaentona 5.0tdi i dziś po 4dniach przed domem bo nikomu się nie chciało go schować zapalił dopiero za 3 razem, a znam go od nowości i ma lekko ponad 100tyś :)

Panowie a czy w AJM sprawdza się coś takieog jak kąt wtrysku, odpowiedzialnego za odpalanie?

Opublikowano

w autach z PD sprawdza się kąt synchronizacji w grupie 004 ostatnia rubryka. A co do świec to są bardzo ważne przy takich temperaturach, ja wymieniłem nie cały tydzień temu na nowe Beru i nie narzekam z odpaleniem :naughty:.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...