Maraas Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2009 Takie jest moje zdanie, nie jest to duży koszt a bez sensu robić 2x tą samą robotę, no i w tych temperaturach jest to ważny element w naszych TDI'kach.
tomek21420 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Witam mam podobny problem moje autko z przyczyn wyzszych stoi caly czas na dworze i teraz po tygodniu stania w tych mrozach musialem ze 3 -4 razy podgrzac swiece zanim mi odpalilo i jak odpalilo to zatelepalo cala buda pare sekund zanim auto weszlo na obroty to moze byc wina swiec? dodam ze temperatura byla okolo -14 codzien a jak odpalalem -13,5 auto stalo 6 dni
Maraas Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2009 Jeżeli jeszcze nie sprawdzałeś świec to jest to 1 czynność którą powinieneś zrobić.
tomek21420 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Opublikowano 19 Grudnia 2009 No nie sprawdzalem kolego bo cala jesien palilo na dotyk hehe spoko sprawdze i dam znac pozdrawiam forumowiczow
miszcz_kierownicy Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 A u mnie -21 i z odpaleniem pupa Ale po reanimacji prostownikiem gitarra
Daimos Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam mam podobny problem moje autko z przyczyn wyzszych stoi caly czas na dworze i teraz po tygodniu stania w tych mrozach musialem ze 3 -4 razy podgrzac swiece zanim mi odpalilo i jak odpalilo to zatelepalo cala buda pare sekund zanim auto weszlo na obroty to moze byc wina swiec? dodam ze temperatura byla okolo -14 codzien a jak odpalalem -13,5 auto stalo 6 dni nie oczekuj, że przy -15 zapali od dotyku, sprawdź świece czy grzeją oraz czy dochodzi do nich napięcie, stan akumulatora i rozrusznika też jest bardzo ważny u siebie przy - 15 podgrzewam świece 2 razy i dopiero jak przekaźnik je rozłączy to przekręcam kluczyk i po 4 obrotach zapala, 2 sekundy poelepie i dalej pracuje ok, to w końcu diesel
aju Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 no panowie, wszystkie świece grzeją :>, -15*C rano po całej nocy przed garażem i odpalił z 1 razem tyle że trochę przekręcił wałem (4-5razy) później zatelepał przez ułamek sekundy i chodził już płynnie
tomek21420 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 No to koledzy mysle ze moim jest wszystko ok bo jak podgrzeje swiece ze 2-3 razy przy -15 to po okolo 4 obrotach walu odpala zatelepie i po jakis 2 sekundach wchodzi na normalne obroty dzieki za informacje pozdro
aju Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 ja bym się nie przejmował rodzice mają phaentona 5.0tdi i dziś po 4dniach przed domem bo nikomu się nie chciało go schować zapalił dopiero za 3 razem, a znam go od nowości i ma lekko ponad 100tyś Panowie a czy w AJM sprawdza się coś takieog jak kąt wtrysku, odpowiedzialnego za odpalanie?
rogerstargard Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 w autach z PD sprawdza się kąt synchronizacji w grupie 004 ostatnia rubryka. A co do świec to są bardzo ważne przy takich temperaturach, ja wymieniłem nie cały tydzień temu na nowe Beru i nie narzekam z odpaleniem .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się