scubi206 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Witam Może ktoś miał podobny przypadek. Otóż sytuacje taką miałem 2 razy. Na trasie przy prędości około 80-90 nagle auto traci moc (prawie nie przyśpiesza), totalny mół. Po zgaszeniu i ponownm odpaleniu wszystko wraca do normy. Podpięcie pod VAG-a, błędów 0. Od czego zacząć diagnozowanie? Dodam, że ostatnio wymianiałem rozrząd, może to mieć jakiś związek? Pozdrawiam Kuba
Grzegorz76 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Hmmm..., dziwne, że błędu nie ma żadnego. Czyżby po ponownym uruchomieniu się kasował? Ja bym sprawdził filtr paliwa..., może paliwa nie dostaje ile powinien..., chyba w każdym innym przypadku powinien być jakiś błąd.
cac Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 najpewniej wchodzi w tryb awaryjny ... wpisz w szukacje notlauf , overboost....
scubi206 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2009 najpewniej wchodzi w tryb awaryjny ... wpisz w szukacje notlauf , overboost.... tylko dlaczego nie zapisuje żadnego błędu??
Chuck Norris Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Witam, mialełem identyczny problem jak Ty u mnie pomogło podpiecie pod Vaga i skasowanie bledu( juz nie pamietam jakiego niestety ). Jeśli u Ciebie nie pokazuje zadnego bledu, to proponuje looknac na przeplywke (dosc czesta usterka) koszt jej nie jest znaczacy a ma duzy wplyw na cacko Nie wiem czy to wazne ale przed usunieciem bledu pokazywala mi sie kontrolka taki pomaranczowy silnik (jak mocniej deplem) jest to emisja spalin czy jakos tak, jak cos bedziesz wiecej wiedzial to daj znac. Na ten temat (zamulony silnik) bylo bardzo duzo na forum. :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się