norek Opublikowano 26 Maja 2007 Opublikowano 26 Maja 2007 Witam, dzisiaj po podpięciu A4 pod VAG i zczytaniu błędów na liście widnieje błą z numerem: 00635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: Before Cat, 28-00 - Short to B+ Co mam zrobić z tym błędem (sonda jest nowa dedykowana do silnika 1.8T tak jak pisałem w innym wątku) co jest przyczyną że po każdym skasowaniu błędu i odpaleniu auta znowu się pojawia. Zrobiłem też test drogowy i zczytałem wartości z kanału 7. Poniżej zamieszczam wykonany pomiar. http://img511.imageshack.us/my.php?image=58278988nu4.jpg Co odnośnie tej wartości na 2 pozycji? Czy jest dobra (ewentualnie jaka ma być i co zrobić żeby była OK). Bardzo proszę o szybką pomoc wszystkich forumowiczów. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
adamq Opublikowano 26 Maja 2007 Opublikowano 26 Maja 2007 Zrób logi. Napięcie jest jak najbardziej prawidłowe. Nie wiem dlaczego w I-szej kolumnie jest 0%
norek Opublikowano 26 Maja 2007 Autor Opublikowano 26 Maja 2007 zrobiłbym logi tylko nie wiem jak to się robi. Ja dopiero zacząłem zabawe z Vagiem. Byłbym bardzo wdzięczny za instrukcje jak to zrobić. Co odnośnie tego błędu?[br]Dopisany: 26 Maj 2007, 20:14 _________________________________________________Czytam właśnie instrukcję do programu vag i już wim jak wykonuje się te logi. Proszę podaj tylko których grup mam zroić logi. Rozumię że mam je wykonywać podczas jazdy?. Na którym biegu i w jakim zakresie obrotów?
pre_pl Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 Te procenty to odstępstwo od normy, w ten sposób sonda podaje, które wartości powinny być skorygowane. 0% oznacza, że nie potrzebna jest korekta. Być może wyuczone wartości sondy są złe, zobacz 08 podczas jałowego i przyśpieszania (wygrzany silnik) Czy wartości w drugiej kolumnie skaczą ? (te z Voltami) Jesli tak, to jak (zakres) Być może zwykła usterka elektryczna (połączenie ?)
norek Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Opublikowano 28 Maja 2007 Już rozwiązałem problem (chyba) nowa sonda ma uszkodzoną grzałke, ma ona zwarcie.
pre_pl Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 git, dla porównania dobrze byłoby jakbyś zrobił jeszcze raz te same logi. Nie podejrzewam większej zmiany, ale kto wie...
norek Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Opublikowano 29 Maja 2007 Właśnie próbuję wrzucić logi dzisiaj zrobione na starej sondzie ale mam tak zawirusowany komp że nie wiem czy mi się dzisiaj je uda wrzucić. Będe walczył , ale nie dzisiaj bo już niezła zadyma na niebie się szykuje i trafia mnie praca z wirusami. Tak więc jutro zamieszcze logi i zrobie reset kompa (formacik) Pozdrawiam [br]Dopisany: 28 Maj 2007, 21:19 _________________________________________________Oto logi wykonane na starej sondzie (uniwersalna kupiona na allegro.pl): http://img529.imageshack.us/my.php?image=21377364ki2.jpg http://img529.imageshack.us/my.php?image=11rs7.jpg http://img529.imageshack.us/my.php?image=28985598st0.jpg http://img529.imageshack.us/my.php?image=40782535ry2.jpg http://img529.imageshack.us/my.php?image=31ea3.jpg Pozdrawiam
pre_pl Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 tu już trochę pisałem o sondzie : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=11833.msg145013#msg145013 Już rozwiązałem problem (chyba) nowa sonda ma uszkodzoną grzałke, ma ona zwarcie. czy ten problem już wyeliminowałeś ?
norek Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Opublikowano 29 Maja 2007 obecnie jest założona stara, a tą nową zawiozłem do reklamacji i w czwartem mam mieć nową. Tylko mam dylemat, a mianowicie sonda jaka wedłóg sprzedawcy jest do A4 1.8T to Bosch o nr: 0258003740. Natomiast zawsze jak mam problemy z moją A4 to jade z tym do do kierowcy rajdowego Pana Koraszewskiego. Dzisiaj otrzymałem od niego wiadomość że wedłóg boscha to powinna być sonda o nr: 0258005160.
pre_pl Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 a to akurat sam możesz sobie sprawdzić : Tu jest katalog: http://ecat-online.bosch.de/toc/enter?DEFAULT=30&COUNTRY=PL&LANGUAGE=PL
norek Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Opublikowano 29 Maja 2007 DZIęKI[br]Dopisany: 29 Maj 2007, 19:28 _________________________________________________Była jakaś różnica w parametrach sond o nr: 0258003740 0258005160 0258006014
szogun0 Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 Różnica jest zapewne ogromna , czytaj, są inne wtyczki o innych kolorach. Poszukaj uniwersalnego zamiennika dla twojej sondy, z Bosch-a właśnie i wszystko będzie git.
ma-ciej Opublikowano 31 Maja 2007 Opublikowano 31 Maja 2007 ja niedawno wymieniałem i założyłem uniwersalną Bosch 0 258 986 505 (za 260zł w Intercars) jakoś nie widzę u Ciebie auta w profilu
norek Opublikowano 2 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2007 Witam, dzisiaj znowu zacząłem dalszą przygodę z sondą lambdą. Mianowicie odebrałem kolejną nową orginalną sondę bosch'a, tym razem na 100% dobra bo sprawdzana przy mnie testerem do sond. Po założeniu w mojej A4 znowu pojawia się błąd: 635 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: Before CAT 28-00 - Short to B+ Natomiast po wymontowaniu tej sondy i zamontowaniu starej kupionej na allegro pojawiają się następujące błędy: 635 - Oxygen (Lambda) sensor B1 S1: Not Activity PO 134-35-00... 16518 Jak mam rozumieć to "Not Activity" w błędzie o nr. 635? Czyżby trzeba by cośjakoś aktywować? Możliwe że te błędy są spowodowane usterką sterownika - oby nie W związku z powyższymi problemami umawiam się na wizytę w serwisie.
adamq Opublikowano 2 Czerwca 2007 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Być może zwykła usterka elektryczna (połączenie ?) Sprawdź przewód od sondy Lambda, jak radził pre
norek Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2007 oki zrobie oddzielne połączenie sondy do kompa omijając orginalną wtyczkę.[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2007, 09:30 _________________________________________________Zrobiłem oddzielne podłączenie sondy pod kompa i dalej wywalało ten sam błąd, tak więc poskładałem wszystko tak jak było i po podłączeniu a4 pod vag'a błędu już nie wywala. Oto najświeższe logi: http://img169.imageshack.us/my.php?image=007nw0.jpg http://img169.imageshack.us/my.php?image=008px6.jpg http://img169.imageshack.us/my.php?image=009ns1.jpg Dodam że logi wykonywałem na jałowym jak silnik był zimny później jak się troche zagrzał to się troche gazem pobawiłem. Proszę o analizę logów. Pozdrawiam
pre_pl Opublikowano 3 Czerwca 2007 Opublikowano 3 Czerwca 2007 tak więc poskładałem wszystko tak jak było i po podłączeniu a4 pod vag'a błędu już nie wywala ale którą w końcu sondę użyłeś ? Tę nową Boscha tak ? Bardzo proszę zrób logi, żebyśmy mieli porównanie do tych złych, przyda się...
norek Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2007 Jak przywiozłem nową sondę to też wywala błąd 635,a te logi zrobione są na starej sondzie z allegro. Nową zwruciłem do sklepu i dostałem kase spowrotem. [br]Dopisany: 03 Czerwiec 2007, 15:12 _________________________________________________Jak wyglądają te moje najświeższe logi?
pre_pl Opublikowano 3 Czerwca 2007 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Jak wyglądają te moje najświeższe logi? no ale gdzie są, nie widać ich,....
norek Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2007 jak klikniesz na jeden z poniższych linków to otworzy się stronka z logami z poszczególnych bloków: http://img169.imageshack.us/my.php?image=007nw0.jpg http://img169.imageshack.us/my.php?image=008px6.jpg http://img169.imageshack.us/my.php?image=009ns1.jpg Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się