Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Wszystko było pięknie aż do dziś Awaria Turbo i chyba Skrzyni Tiptronic


Adriano007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych kolegów. Dzis doznalem szoku. Do tej pory myślę że śnię i ten koszmar niedługo się skończy. Rano wyjechechalem swoim audi w trasę ok 20 km. Wszystko było oki turbo się idealnie załanczało, biegi pięknie się zmienialy. Dojechałem do pierwszego celu mojej podruży. Po załawieniu sprawy udałem sie ok 5 km dalej. Samochód jechał normalnie brak jakichkolwiek sygnalów na fisie o usterce. Po około 30 minutowym postoju zaczęła się moja tragedia.

Gdy ruszyłem samochodem po przejechaniu 80 m zauważyłem ze samochód nie może się rozpędzić. Nie było mowy o wyprzedzaniu. Nie jestem mechanikiem ani żadnym specem ale według mnie nie załączyło się turbo. Wtedy też próbowalem mu troche przygazować ale i tak nic to nie dało samochod jechał wolno. Co do biegów oczywiście poprawnie się zmieniały. Po przejechaniu ok 6 km zatrzymalem się na postoju po czym zgasiłem silnik. Po 2 minutach odpaliłem i wszystko wróciło do normy. Oczywiście nie dało mi to spokoju więc pojechałem do mechanika. Niestety nie miał za wiele czasu więc umówilem sie na wizytę w pierwszych dniach stycznia. Po wyjechaniu od mechanika zostałem wręcz ,,dobity".