toma$ Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Witam. W mojej a4 przy rozgrzanym silniku wskazówka temperatury pokazuje ok 87-88 stopni, nawet na długiej trasie nie dochodzi do 90 stopni. Czy jest to normalne czy też czujnik temperatury jest do wymiany?
michal_g84 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 wszystko jest ok kilka stopni różnicy w stosunku do 90 to normalne
Daimos Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 najlepiej sprawdź temperaturę vag'iem wtedy będziesz wiedział co jest grane
akjam Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Dokładnie tak! Podepnij VAGa i będziesz wiedział jaka jest temperaturka choć na VAGu też może być kilka stopni różnicy...
seba1-2 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 na blacie powinno być 90 wskazówka w zenicie, a jak nie to sprawdź czujnik i termostat
toma$ Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2010 Wymeniłem czujnk temperatury (z tyłu silnika, kolor zielony) ale nadal wskazówka zatrzymuje się na 88 stopniach nawet w trasie przy ostrzejszej jeździe. Czy to będzie wina termostatu, czy jeszcze jest jakiś inny czujnik który by za to odpowiadał(ten prz chlodnicy chyba tylko do włączania wentylatora)
wrclaguna Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 wszystko w normie mozesz dac na climatroniku nizsza temperature i bedzie ok
Madas Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 ja też miałem temp ok 87-88 na Vagu wymieniłem termostat i płyn ( kolega Mussa mi wymienił ) podpiął Vaga i znowu 87-89
toma$ Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2010 Madas, a na wskaźniku jaką miałeś temperaturę?
malwina115 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 U mnie było podobnie. Jak wyjmowałem zegary to sie okazało ,że wskazówka była obluzowana.Przestawiłem ja tak aby wskazywała poprawnie. Pewnie na dziurach sie obluzowała.
Madas Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Madas, a na wskaźniku jaką miałeś temperaturę? no właśnie tak ok 87-89 ... wskazówka czasem nie dochodziła idealnie .... ale ogólnie poniżej tego nie spada ... jak wyłączę ogrzewanie to dochodzi spokojnie do równej wartości 90 ... tak mam i śmigam ... Mussa też takie wartości ma i jest ok .... jak masz jakieś pytania bardziej zaawansowane to pisz do niego na PW ... ogarnia temat ...
toma$ Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 Jako, że problem dalej się nie rozwiązał oto jak wygląda sytuacja na dzień dzisiejszy: wymieniony jest termostat i czujnik na oryginalne. Temp. sprawdzałem vag'iem jak temperatura na zwenątrz byla ok 0 stopni podczas jazdy i pokazywało mi max 84-84,5 a tak to kolo 81-82 stopnie. Zastanawia mnie jeszcze czy normalne jest że przy temperaturze na zewnątrz ok 15 stopni silnik osiąga 88 stopni (na liczniku) dopiero po przejechaniu ok 10-13 km. Ma ktoś może pomysł co jest nie tak z tymi wskazaniami na liczniku bo mi to nie daje spokoju? Dodam jeszcze że podczas wymiany termostatu zauważyłem, że w przewodach znajduje się jakiś jasny osad.
verpa Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 widzisz i ja mam podobnie. Miesiąc temu miałem błąd na vagu - czujnik cieczy do wymiany. Kupiłem w ic niby ori skody, błędu już nie ma. Jednak samochód nie nagrzewał mi się do 90C - max do 70-80C, więc termostat poszedł na wymianę na ori z ASO. Po wymianie po około 7-8km na blacie jest 90C. Ale co z tego jak na blacie 90C a na vagu pokazuje mi 66,6 przy rozgrzanym aucie i temp. na zewnątrz ~+10C. I co dalej? Wadliwy termo? czujnik? Dlaczego jest taka duża rozbieżność na wskazaniach zegary-vag?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się