poziek 14 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Zjechał z rogalowych rolek po strojeniu BEX Kichola, którego przytargaliśmy z Tarnowa. Na dzień dobry dostał mojego TIPa i K04-15 nówkę sztukę, Wtryski 380ccm z S3. Kata brak plus delikatna poprawka wydechu :naughty: Proszę o komentarze :gwizdanie: :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 29 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 piękny wynik - i pomyśleć że mój BEX mógł tak latać ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 piękny wynik - i pomyśleć że mój BEX mógł tak latać ;( twój konkretny nie ale ten co był rezany u mnie tak :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 ja tam widze robote paint'a :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 ja tam widze robote paint'a :gwizdanie: :shocked: bajki opowiadasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Pięknie....też bym tak chciał.....i kto to mówił że dla K04-15 230-240km to już max, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 i kto to mówił że dla K04-15 230-240km to już max, leszcze :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Nie no lipa straszna... A tak na poważnie piękna robota i aż się wierzyć nie chce :oklaski: IC seria ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 Nie no lipa straszna... A tak na poważnie piękna robota i aż się wierzyć nie chce :oklaski: IC seria ? chłodno było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2009 no jak Poziek daje wykres to there is no dick in the village Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Prawie 390 Nm płaskie jak stół Kuźwa jak to pali jeszcze jakoś w granicach rozsądku to dziękuję za klekota Piękna robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski 0 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Już nie mogę się doczekać ile wyjdzie z mojego BFB 163 Hp. K04-15 już czeka w piwnicy, TIP zamówiony (wiadomo u kogo...). Przy wtryskach 320 z BEX-a liczę na 240 - 250 Hp. Cooler też będzie montowany w Eltec-u na wiosnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Po takich wykresach mam dylemat. Czy eSa B5, czy zamiana na B6 1.8TQ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Po takich wykresach mam dylemat. Czy eSa B5, czy zamiana na B6 1.8TQ. hehehehheheheheheheheh musisz sie z jakims doradca skonsultowac :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Już nie mogę się doczekać ile wyjdzie z mojego BFB 163 Hp. K04-15 już czeka w piwnicy, TIP zamówiony (wiadomo u kogo...). Przy wtryskach 320 z BEX-a liczę na 240 - 250 Hp. Cooler też będzie montowany w Eltec-u na wiosnę. 250PS na 320tkach nawet przy seryjnych 4ech barach na 2xsSMIC ? Panowie kaman popatrzcie jeszcze raz na ten wykres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
udy 3 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 ciekawe ile wyjdzie u mnie też na seryjnym ic, reszta to samo co w powyższym tylko jeszcze wtrysków brakuje, gdzie to było strojone ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 zapewne u Rogala bo chyba ostatnio polubił 300KM+ benzynki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 ciekawe ile wyjdzie u mnie też na seryjnym ic, reszta to samo co w powyższym tylko jeszcze wtrysków brakuje, gdzie to było strojone ?? zapewne u Rogala bo chyba ostatnio polubił 300KM+ benzynki Napisane jak byk w pierwszym poscie Czemu Kichol sam sie nie pochwalił? Wynik powala, ale chyba to turbo nie jest optymalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoLo 0 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 A właśnie jaki boost ? Nie mogę się napatrzeć na ten wykres...Gregory musisz coś u siebie powalczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godski 0 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Podajcie koledzy numer tych wtryskiwaczy 380ccm od S3. Może sobie takie założę zamiast 320ccm o numerze 0 280 156 061 od BEX-a. Czy w silniku BEX regulator jest 3-barowy, czy 4-barowy - jak w moim BFB? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi