banshee Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Opublikowano 7 Lutego 2010 1. Kod z tyłu to nie kod do immobilizera. 2. To wszystko zależy... od różnych czynników. Czy wszystko o co pytam jest jakąś tajemnicą? Nie rozumiem twojej wypowiedzi. Jeżeli zakładam temat, w którym piszę o swoim problemie to nie oczekuje odpowiedzi typu "To wszystko zależy..." Mam nadzieje, że znajdzie się ktoś kto mi pomoże, bo z problemem borykam się już od kilku m-cy. Jeżeli ktoś wie, jak to zrobić mając VAGa i VAGa Tacho to bardzo proszę o wskazówki. Wiadomo, że wszystko zależy od czegoś, ale wybacz, ja szukam konkretnego procesu w punktach, nawet jeśli jest 10 możliwości. Sam staram się zawsze wypowiadać wyczerpująco, bo nie zawsze osoba zakładająca temat wie o co pytać. Po prostu nigdy tego nie robiłem jeszcze i chcę się nauczyć na swoim problemie.
szogun0 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Przyjedź do mnie to ci wyłączę w ch... ten immobilizer. A jak nie to dokładne procedury są na wiki.ross-tech.com. A czy vagtacho wyciągnie PIN z tego licznika? Dopóki nie spróbujesz to się nie dowiesz.
grzanek85 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Vag tacho (tacho=licznik) nie obsługuje sterowników silnika, naprawdę podjedz do kogoś kto sie tym zajmuje i zrobi ci off a jak chcesz sie czegoś nauczyć to w sterowniku jest pamięć 24c02 i tam jest immo
banshee Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Opublikowano 8 Lutego 2010 Czyli wystarczy przelutować pamięć 24c02 ze starego ECU?
sokolnh Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 banshee. a podmieniałeś wtrysk sterujący ?
banshee Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Opublikowano 12 Lutego 2010 Nie, ale stukałem go i żadnych objawów. Wtrysk jest na bank dobry. Wg moich przemysleń coś robi zwarcie, bo po włączeniu stacyjki ECU powinno sczytywać wstępnie ustawione napięcie na czujniku indukcyjnym nastawnika, a on już od razu podaje na niego napięcie 2,3V. Tydzień czasu elektronik sprawdzał mi całe ECU - powiedział, że jest wszystko dobrze. Problem jest jeszcze z kontrolką od świec żarowych - nie pali wcale. Z przekaźnika napięcie do ECU idzie, dioda sprawna w liczniku, fizycznie świece grzeją. Tyle sprawdziłem sam. Nie wiem jaki pin z ECU puszcza sygnał na diodę w liczniku, bo nie mam rozpiski pinów, ale będę kombinował i sprawdzał po kolei każdy. Rozmawiałem z gościem od naprawy ECU i powiedział, że jak zrobie test wykonawczy zegarów to kontrolka powinna mrugać. Jak nie mruga to uszkodzone jest coś w liczniku. Fakt, już raz mi ktoś tam dłubał, bo miałem zwarcie w innych diodach i ciągle się żarzyły. Jeżeli dojdę do przyczyny to na pewno się podzielę tą informacją. Dzięki chłopaki!!
sokolnh Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 stukać to można co innego ostukiwanie wtrysku żeby sprawdzić czy jest dobry ( a konkretnie cewki w nim) to jakaś bujda weź go podmień manualnie i zobacz, to jest 5 min roboty moze zaoszczędzisz sobie czasu i pieniędzy
banshee Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Opublikowano 12 Lutego 2010 Ok, jak będę miał okazję na warsztacie to podmienię. Kolego - robisz mi nadzieje tymi słowami
jarek3251 Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 stukać to można co innego ostukiwanie wtrysku żeby sprawdzić czy jest dobry ( a konkretnie cewki w nim) to jakaś bujda weź go podmień manualnie i zobacz, to jest 5 min roboty moze zaoszczędzisz sobie czasu i pieniędzy ma racje miałem uszkodzony i przy stukaniu nic nie wyszło dopiero podmiana
banshee Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Opublikowano 12 Lutego 2010 No dobra, a może to powodowac twardą pracę silnika i duże spalanie? Jak odłącze wtyczke, to czy nie powinny objawy zniknąć jeżeli chodzi o szarpanie?
przemik Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 No dobra, a może to powodowac twardą pracę silnika i duże spalanie? moze...
jarek3251 Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 No dobra, a może to powodowac twardą pracę silnika i duże spalanie? Jak odłącze wtyczke, to czy nie powinny objawy zniknąć jeżeli chodzi o szarpanie? jak odłączysz wtyczkę od wtrysku to jesli to wtrysk to przestanie szarpać ale bedzie miał wielkiego muła i wywali i kontrolke od grzania świec na liczniku ja u siebie odłączając właśnie tak sie domyśliłem ze to wina wtrysku po podmianie byłem juz pewny jesli odłączysz wtyczkę od wtrysku i podłączysz z powrotem błąd zapisze sie w ecu ale kontrolka zgaśnie po ponownym odpaleniu
banshee Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Opublikowano 15 Lutego 2010 Skasować błąd to nie problem, ale może macie racje. Ogólnie to z dołu jest strasznie mułowate, nawet na luzie trzeba głęboko wcisnąć żeby obroty podeszły. P.S. Lubię zagadki w tdi, ale ta zaczyna mnie wkur... [br]Dopisany: 12 Luty 2010, 13:32_________________________________________________Zmierzyłem oporność wtrysku sterującego - 93 Ohm. Wg serwisówki jest OK. Póki co czekam ciągle na ECU, bo jeszcze nie przyszło. Później zagadam z kumplem to podmienie wtrysk.
banshee Opublikowano 18 Lutego 2010 Autor Opublikowano 18 Lutego 2010 Wracając do tematu. Zamontowałem dzis ECU. Pierwsze co zrobiłem to odłączyłem wtrysk sterujący i....!!! Okazało się, że teraz napięcie na czujniku indykcyjnym VAG pokazuje prawidłowo, czyli 0,680V, a nie jak wcześniej 2,000V. Podłączyłem znów wtryczkę wtrysku do instalacji i znów wywalił duże napięcie na nastawnik. Odłączyłem go, przejechałem się. Autem przy bardzo małej prędkości na 1 biegu nie szarpie i jedzie płynnie - co prawdza zrobił się strasznym mułem. Mam jeszcze pytanie i prośbę do Was! U mnie na wtyczce do wtrysku sterującego (tej co idzie od ECU) po włączeniu zapłonu jest napięcie w okolicach 11,3V. Moje pytanie, więc brzmi, czy tam powinno iść napięcie? Czy może ktoś poświęcić 5 minut i sprawdzić, jak jest u Was w aucie? W sobotę będę miał inny wtrysk na próbę, ale to nie będzie już 220/300bar, jak jest u mnie. Ma to jakieś znaczenie przy podmiance na próbę? Z góry dziękuję za pomoc
miras 33 Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 220/300-190/300 da rade troszkie się zmieni kąt wyprzedzenia rsw ma być 0.740v -ma duże znaczenie na prace silnika vag /grupa 001 blok 3 tam mierzysz rsw na niepracującym silniku jak jest inaczej to wyreguluj
banshee Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Opublikowano 20 Lutego 2010 220/300-190/300 da rade troszkie się zmieni kąt wyprzedzenia rsw ma być 0.740v -ma duże znaczenie na prace silnika vag /grupa 001 blok 3 tam mierzysz rsw na niepracującym silniku jak jest inaczej to wyreguluj Moje wartości były podane na niepracującym silniku. Przy wartości 0,740V spalanie mi wzrasta o dobry litr, więc póki nie wymienię wtrysku (bo może to jest przyczyną) to tak zostawię. Przy tej mniejszej wartości przyjemniej pracuje silnik. Może w weekend zmierzy ktoś napiecie na wtyczce idącej do wtrysku sterującego? Chciałbym porównać z waszymi autkami, czy tam też dochodzi napięcie i jakie? [br]Dopisany: 19 Luty 2010, 07:11_________________________________________________Wtrysk został podmieniony z innego auta. Ten sam problem! Po wpięciu w obwód wtrysku VAG pokazuje wartość 2,000V na czujniku RSW. Po wypięciu wraca do normy. Sprawdzałem również to napięcie w kostce i jest takie samo, jak w innym tdi - na jednym zacisku ~11V na drugim masa. Nie mam pomysłu... Help!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się