karolowoj Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Kurde tak sobie oglądam te temaciki to tak w sumie to fajnie, że takie coś jest, ale jednej rzeczy nie rozumiem po co tak gazować auto do takich obrotów
SoMeS Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 Kurde tak sobie oglądam te temaciki to tak w sumie to fajnie, że takie coś jest, ale jednej rzeczy nie rozumiem po co tak gazować auto do takich obrotów jeżeli dostajesz laga przy 3800 obr to jakoś trzeba sprawdzić gdzie ta nieszczelność przy takim ciśnieniu
Kowi87 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 PROBLEM ROZWIĄZANY :gwizdanie: Czasami mnie to męczy że zawsze mam rację... Nieszczelność pojawiła się na łączeniu kolektora z flanszą... Wyciąłem nową podwójną uszczelkę z krygielitu łącząc ją klejem do tłumików i smarując tym samym w miejscach styku. Wszystko ładnie skręciłem na nowych śrubach z podkładkami sprężynującymi i odczekałem pół godzinki. Po złożeniu jazda próbna... Znacznie lepiej ale jeszcze gdzieś uciekało. Wjechałem na kanał i mocna przygazówka. Okazało się że dopiero jak na postoju przygazowało się ponad 4000 obr. zaczęło puszczać mi na wejściu do turbo. Założyłem większą obejmę i ścisnąłem. Na jeździe próbnej wskazówka obrotomierza poszła idealnie równo, autko troszkę żwawsze i kompletnie ustało dymienie Somes tak mówisz Teraz zrobiłem logi(beda jak kumpel do domu wróci) i też mam widocznie gdzieś nieszczelnosć pierwszy strzał jest przy 3,2 a później własnie przy 3,8 dosc mocny :gwizdanie: Ale bardzo ładnie sie zbiera nie wiem czy nie zakupie kolanka sylikonowego bo tam wyprowadzic to na proste połaczenie to naprawde trudno
Michał Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Czasami mnie to męczy że zawsze mam rację... :polew: a więc uczę się na Twoich błędach i zwrócę szczególną uwagę na to łączenie
krolu Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Czasami mnie to męczy że zawsze mam rację... :polew: a więc uczę się na Twoich błędach i zwrócę szczególną uwagę na to łączenie Warto sprawdzać każde łączenie co jakiś czas, aj jak pojawi się dziura to nie kupować tego w aso bo mają 50x drożej .... :gwizdanie:
SoMeS Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 zobacz sobie Kowi [br]Dopisany: 29 Grudzień 2009, 23:10_________________________________________________jeszcze filmik w ramach zatwierdzenia :gwizdanie:
Armi Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Somes, Kowi a słychać było u was że jest nieszczelność? Czy zauważyliście to tylko po obrotach? Muszę dziś popatrzeć czy mojemu sykowi też się cofają obroty
Kowi87 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 U mnuie to jest wyraźny zanik mocy przy 3,2 tys, później znowu ciagnie dalej, syku nie słychać jak u ciebie, tyle ze wykakuje mi bład przepływki
SoMeS Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 nie było żadnego większego syku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się