poziek Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Oto prawdziwy wykres BEXa po robocie Rogala Setup to zaledwie: TIP i soft :kox: wtryski seria, SMIC, katalizator seryjny DV proszę o komentarze :gwizdanie:
miron78 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 218 po sofcie to i tak OK jak na BEX-a
Buba Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 tutaj paint'a chyba nie ma albo ręka ci drżała jak rysowałeś :polew: :gwizdanie:
Iverson Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Czy ten lajt to bardzo lajt , czy BEX ma jakieś limitery na pompie , że nie jest w stanie mocniej go podciągnąć??
Flyer Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Podejrzewam, ze to poprostu maks z tego osprzetu, ktory siedzi seryjnie w BEX'ie...
Buba Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 tez cos wlasnie kiepskawo mi sie wydaje. trzeba by na autora poczekac niech cos powie wiecej
Rogalotti Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Da sie z BEXa zrobic wiecej, ale nie z tego egzemplarza z ta mechanika. Pozdrawiam.
Flyer Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Da sie z BEXa zrobic wiecej, ale nie z tego egzemplarza z ta mechanika. Pozdrawiam. Ile mozna wycisnac samym softem i TIPem (tj. u Kichola) ze zdrowej sztuki?
Rogalotti Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Myśle że jeszcze z 5PS :-) tyle że gładziej. Pozdrawiam.
jaro4444 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Co powoduje to załamanie charakterystyki powyżej 5500 obr?
Rogalotti Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Stan motorowni. Kichol kupił naprawde igiełke. Z czasem cos sie stało, zaczęła generowac błedy o ubogiej mieszance oraz potrafi cofac zapłony nawet przy lekkim ruszaniu juz o 9-10stopni !!. Przegrzebalismy wszystko (chyba) i udało sie zrobic ja tak że na serii nie cofa miejscami bardziej niz 3-4stopnie. Seryjny soft jest lekki, pomimo cofajacych zapłonów i lekkiego falowania boostu nie widac tego po wykresie. Ale jak juz zacząłem podnosic parametry to wychodza kwiatki. Jak narazie właściciel odpuscił sobie dalsze naprawy bo troche szkoda kasy na szukanie czegos czego nie czuc na drodze (za duża inercja pojazdu) oraz diagnostycznie poprawne parametry. Uroki tuningowania kilkuletnich benzyn, 50% aut nadaje sie na moda bez walki z mechaniką. Pozdrawiam.
gregory Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 To nie dobrze jak cofa zapłony przy lajtowej jeździe nawet. Moje stare AEB jeszcze zapłonów nie cofało, a jeździ na 1,5Bar. Myślę, że warto szukać bo to nie jest normalne żeby tak cofał, to co się będzie w lecie działo :gwizdanie:
poziek Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 a ja i tak obstawiam ze to kwestia seryjnej pompy paliwa
gregory Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 a ja i tak obstawiam ze to kwestia seryjnej pompy paliwa Rogal chyba ma miernik AFR :gwizdanie: To by to przecież widział
poziek Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 Rogal chyba ma miernik AFR :gwizdanie: To by to przecież widział w BEX można samemu wyliczyć AFR z kanału 34 nie wiem czy AFR sprawdzali
gregory Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 w BEX można samemu wyliczyć AFR z kanału 34 nie wiem czy AFR sprawdzali Sukcesywne strojenie bez wiedzy o AFR nie jest możliwe.
poziek Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 w BEX można samemu wyliczyć AFR z kanału 34 nie wiem czy AFR sprawdzali Sukcesywne strojenie bez wiedzy o AFR nie jest możliwe. co ty opowiadasz :naughty: jeszcze niewiele widziałeś :tongue4:
gregory Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 w BEX można samemu wyliczyć AFR z kanału 34 nie wiem czy AFR sprawdzali Sukcesywne strojenie bez wiedzy o AFR nie jest możliwe. co ty opowiadasz :naughty: jeszcze niewiele widziałeś :tongue4: Może tak w Warszawie stroją, ale na Śląsku stroją inaczej W Warszawie to na kolor kolektora
poziek Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 W Warszawie to na kolor kolektora plotki, plotki, plotki
Rogalotti Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Dajcie spokuj z tym jechaniem na AP, to nie fer robic komus nonstop koło d.py - co prawda to moja konkurencyjna firma, ale mała nagonke na tym forum na nich zrobiliscie. Swoja droga to ze gdzies ktos tam jakos inaczej robi nie znaczy ze to jedyne wyjscie. AFR możesz sobie przeliczyc z lambdy nie musisz miec zewnetrznej sondy przy BEX. Można oczywiscie jej użyc jeżeli chcesz sobie np. zweryfikowac wskazania. Zreszta o AFR dba sterownik silnika a do monitorowania masz także inne mega ważne parametry które przełoża sie na AFR. Proszę czytac ze zrozumieniem - zapłony o 9-10stopni cofaŁŁŁ na lekkim gazie. Sa 18T które nigdy nie cofaja zapłonów (nawet na mocno wyprzedzonym ustawieniu) sa takie które cofaja i taki ich urok. Co nie zmienia faktu ze 3 stopnie to tyle co nic i daaaaleko od koncowej granicy regulacji. Połowa forumowych 18T cofa zapłony o tyle albo i wiecej :-) Pozdrawiam. PS. aa Poziu ciśnienie jezd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się