Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Pytanie w sprawie rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rolki INA

paski Gates

pompa SKF

i mówię ile chcesz zaoszczędzić 200 zl 300 zł, a później może się zemścić.

W twoim silniku nie trzeba ściągać zderzaka bo masz układ silnika chyba poprzeczny, ale tego do końca nie wiem bo mam 2,5

Opublikowano

W twoim silniku nie trzeba ściągać zderzaka bo masz układ silnika chyba poprzeczny, ale tego do końca nie wiem bo mam 2,5

Silnik jest wzdłużny i trzeba ściągać przód chodź podobno są magicy którzy potrafią bez ściągania

Opublikowano

Pasek nie jest wieczny, wymienia się go po przebiegu lub co 5 lat.

Są to zalecenia producentów pasków, oraz producentów aut. :wink4:

Opublikowano

paski Gates

pękają :gwizdanie:

contitech ponoć zdecydowanie lepszy

Bo Gates jest bardzo czesto podrabiany dlatego lepiej wybrać Conti.

Opublikowano

Też miałem ostatnio dylemat odnośnie rozrządu. kalkulując koszt wszystkich części wyszło mi że dołożę 300zł i mam zrobione wszystko na ori częściach i w ASO audi, do tego wpis do ksiązki i gwarancja. i tak też zrobiłem.

Opublikowano

i ile wyszło w ASO i gdzie robiłeś?

Opublikowano

sorry za OT ale:

2002 r. i 38 tys km przebiegu naprawde???

ja wlasnie kupilem 2004 r. i 240tys km (potwierdzony) i sie ciesze :)

Opublikowano

Paski napędu alternatora i klimy możesz kupić Gates-a lub contitech-a. Ale pasek rozrządu kupuj tylko w aso wtedy masz 100% pewności że nie trafiłeś na jakaś podróbkę.

Silnik na pewno jest wzdłużny,ale można wymienić rozrząd bez ściągania przodu, wiem bo mój mechanik tak robi.

Zgadzam się z kolega ''przema'' pasek należy wymieniać co 5 lat niezależnie od przebiegu, co do reszty mozna by tak jeszcze pojeździć, ale ja dla świętego spokoju wymienił bym kompletny rozrząd zwłaszcza że nie jest to wcale takie drogie ( oczywiście mówię o aso)

Cena zestawu naprawczego ( napinacz rolki i pasek ) to 360 zł + pompa wody 180zł. To jest koszt rozrządu do AVF-a ale AWX- chyba ma ten sam rozrząd

Opublikowano

aju byłem w poniedziałek w lubinie w aso audi wymienić rozrząd w a6 1.9tdi AVF. Za zestaw naprawczy, 3 paski, pompę wody, 4 śruby mocujące ( wymienia się je bo producent nie przewiduje ich ponownego użycia a ich koszt jest śmieszny ) zapłaciłem 1640zł z małym rabatem. A jak liczyłem sobie koszt części zamawianych z alegro + robocizna u nas w zg 250-300zł to zdecydowałem sie na ASO. Fakt, że zbytnio nie wiedziałem do kogo się u nas w miescie udać z taką robotą bo za auto-brum dziękuję :decayed:

Opublikowano

cena do przełknięcia myślę :naughty:

Opublikowano

Pasek powinno się wymieniać maksymalnie co 6 lat(lub co 60000-90000km), wiec nie wiem nad czym tu dyskutować. Element jest ewidentnie do wymiany, mimo tak małego przebiegu.

Opublikowano

w

Opublikowano

co wy o tym myslicie? da sie jeszcze cos przejechac tym autem ?

Pewnie. Do warsztatu, gdzie Ci zmienia rozrzad... :hi:

Opublikowano

Z takim stanem paska to nawet bym go nie odpalał. Daleko masz do warsztatu?

Opublikowano

jakies 7 km[br]Dopisany: 31 Grudzień 2009, 13:36_________________________________________________dzwonilem wlansie do sklepu motoryzacyjnego i ceny czesci sa nastepujace:

pasek rozrzadu contitech 193zl / gates 163zl

napinacz hydrauliczny LUK/INA 253zl

rolka 1 LUK/INA 179zl

rolka 2 LUK/INA 99zl

pompa wody DOLZ 154zl

powiedzcie mi teraz co uwazacie o tych firmach oraz cenach , czy musze wymieniac wszystkie te elementy czy tylko pasek ,albo pasek i niektore z nich bo koszt tego wszystkiego jest naprawde wysoki jak dla mnie

Opublikowano

Czas zrobił swoje i pasek jest już spróchniały i w każdej chwili moze szczelić. Po stanie tego paska ( wytarte napisy) można sie domyślać ze auto ma raczej większy przebieg niz podałeś ( mój pasek jak go 2 tygodnie temu wymieniałem po przebiego 65tyś wyglądal prawie jak nowy)dlatego wymień kompletny rozrzą czyli wszystkie rolki, napinacz i pasek i pompe. Do tego wymień pozostałe paski czyli alternatora i klimy.

Opublikowano

, w

Opublikowano

człowieku zrób jak ci radzą bo będziesz żałował.

miałeś kasę na zakup samochodu a teraz żałujesz że musisz wymienić rozrząd.

pisałem ci o pasku w reno mojej siostry, wygląd paska był taki sam jak twój, był stary i sparciały.

Po co wymienia się rolki, ano po to bo większość czasu w tym samochodzie stały a nie kręciły się, jak masz taki przebieg na auto które ma 7 lat, a statystycznie powinno mieć przebieg rzędu 150tys km, gdzie powinno doczekać się już drugiej wymiany wszystkiego.

jak masz gdzieś jechać to raczej wsiadaj w autobus

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...