Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Pytanie w sprawie rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie no ok , ale co dokladnie mam wymienic w tym rozrzadzie czyli jakie elementy

Opublikowano

nie no ok , ale co dokladnie mam wymienic w tym rozrzadzie czyli jakie elementy

Wymień dokładnie te elementy, które wymienił Jaro4444, w sprawie części odezwij się do naszego forumowego kolegi TOM77.

Dostaniesz od niego na pewno dużo lepsze ceny niż podałeś.

Może warto się zastanowić nad holowaniem tego auta do mechanika.

Opublikowano

Przy okazji zdradź szczegóły w jaki sposób sprawdziłeś ten przebieg - może się okazac że ta twoja okazja ma nalatane sporo więcej a więc kolejne miny takie jak ten pasek tylko czekają... U mnie po 4 latach od wymiany i 70 tysiącach km pasek tak nie wygląda...

Opublikowano

, a miales takie pekniecia na swoim pasku? czemu wymieniles tak szybko po 65tys km? , a jezeli rzeczywiscie mam przebieg 38tys km to czy musze wymieniac te wszystkie czesci , bo na przyklad jakby auto mialo przebieg 1000km i stalo 7lat to trzeba by bylo wymieniac caly rozrzad czy tylko sam pasek?

a apropo to musze jeszcze wymienic tłumik drgań skrętnych paska rozrządu oraz sprzęgło alternatora w jakim celu sie to wymienia i czy wy tez to wymieniacie? a jeszcze powiedzcie mi koledzy w jakim celu wymienia sie pasek od klimy i alternatora bo u mnie te paski wygladaja jak nowe

Pasek miałem w idealnym stanie nie był popękany ale wymieniłem wcześniej bo autem poruszam sie 90% po mieście a jak wiadomo wtedy rozrząd zużywa się szybciej. Ja wymieniłem wszystko cały kompletny rozrzad z pompą wody oraz łącznie ze sprzęgłem alternatora oraz zimeringami na wale i wałku, bo była to juz druga wymiana rozrzadu w moim aucie.

Paski alternatora i klimy kosztują już grosze za oba firmy Contitech zapłaciłem 80zł, warto je wymienić bo jak taki pasek pęknie to też unieruchomi auto a po za tym moze narobic więcej szkód np. wkręcic się w rozrząd i uszkodzić cały silnik.

Opublikowano

przebieg sprawdzilem ,po podpieciu do komputera w aso , zreszta auto w srodku jak i na zewnatrz wygladalo jak nowe, a koles na umowie dopisal ,ze w przypadku stwierdzenia wyzszego przebiego zobowiazuje sie do zwrotu calej kwoty za pojazd

czyli wymienic musze:

pasek rozrzadu

pasek alternatota i klimy

rolka glowna

rolka druga

napinacz hydrauliczny

pompa wody

-----------------

a to jest w moim przypadku tez potrzebne?

sprzeglo alternatora

tłumik drgań skrętnych paska rozrządu

zimeringi na wale i walku

Opublikowano

przebieg sprawdzilem ,po podpieciu do komputera w aso

:polew: :polew: :polew: :polew:

tak niestety nic nie sprawdzisz. a moj srodek po 115tys tez wyglada na nieuzywany.... :kox:

ten pasek nie moze byc po tak maly przebiegu , musialby miec z 20 lat a nie 8...

Opublikowano

pozostaje mi chyba tylko jedno czyli oddac ten samochod

Opublikowano

ewidentnie pasek jest stary i zmachany,

to mój pasek po 90 tys. w poprzedniej audicy był cały bez spękań, tyle że rudy i bez napisów

sprawdź przebieg na odpowiednim urządzeniu, jak ma większy oddaj auto

wkrótce przyjdzie ci więcej części wymieniać ze względu na przebieg

Opublikowano

Jeśli ten przebieg jest cofany to koleś który to robił to juz bardziej po bandzie nie mógł pojechać :naughty: no chyba ze na 0 km :kox:

A z drugiej strony jeśli opony maja ten sam rok produkcji co auto i kolo który go sprzedawał jest az tak pewny ze na umowie pisze ze w przypadku sprawdzenia ze auto ma większy przebieg moze oddać całą kase to to daje troche do myślenia ale moze kolo nie jest głupi i wie ze przebiegu nie idzie sprawdzić tak naprawde dokładnie i dlatego tak napisał w umowie :)

Tak więc cięzka sprawa.

a moj srodek po 115tys tez wyglada na nieuzywany.... :kox:

Trzeba tez pamiętać ze A4 B6 do 2003 roku były bardziej podatne na ścieranie przycisków od szyb, klimy, wł świateł bo dopiero od 2003 zmienili materiały które juz się tak nie zużywały.

ten pasek nie moze byc po tak maly przebiegu , musialby miec z 20 lat a nie 8...

Dokładnie tak jak pisze kolega, pasek po takim przebiegu nie ma prawa tak wyglądać i to daje do myslenia :no: Mój ma 90 tys od ostatniej wymiany i wygląda jak nowy a ten jest w stanie tragicznym.

Najlepiej wymień cały kompletny rozrząd będziesz spał spokojnie, albo jedz do kolesia i go postrasz ze sprawdziłeś przebieg i chcesz oddać auta, ciekawe jak zareaguje :kox:

Opublikowano

a gdzie i na jakim urzadzeniu da sie sprawdzic ten przebieg ?, auto bylo sprowadzone

Opublikowano

Sprawdzenie przebiegu jest wręcz niemożliwe :)

Jeśli auto było sprowadzone z niemiec to moze uda ci się sprawdzić przebieg przez serwis audi (o ile auto było serwisowane) a mianowicie za pewna opłatą sprawdza ci czy były dokonywane jakieś naprawy czy tez wymiany części eksploatacyjnych, jeśli były to będzie w systemie data i przebieg przy jakim to było robione, czyli jak znajdą wpis, ze przy np. przebiegu 238tys były wymieniane klocki w 2008 roku tzn. ze twój licznik jest skręcony o te 200 tys minimum :)

to tylko taki przykład. Jeśli masz ksiązke to sprawdzą ci czy wpisy pokrywaja sie z tymi które są zawarte w systemie.

Niech się moze wypowiedzą jeszcze inni klubowicze którzy sprawdzali juz przebieg w ASO ta metodą.

Opublikowano

e

Opublikowano

Przestańcie już z tym przebiegiem.

W aucie jest do zrobienia rozrząd i na tym się trzeba skupić.

KAMI050 na pierwszej stronie w poście Jaro4444 masz opisane jakie części musisz wymienić.

Opublikowano

w

Opublikowano

wiesz, nie tweirdze ze takie przebiegi sie nie zdazaja.

ale historie to moge zaraz tez Ci wydrukowac. jezeli nawet faktycznie w 2007 roku auto mialo taki przebieg, to co sie z nim stalo ze przez dwa lata zrobilo 100km ???

stalo w garazu bo sie kolor znudzil wlascicielom?? bez jaj. powodow moze byc 1000 i nie ma co zgadywac, moze byc nawet po jakiejs powodzi czy innym nieszczesciu. nie wiemy tego i nigdy sie nie dowiemy. jak auto sie podoba to wymieni pasek i nie rozmyslaj nad tym za duzo.... :good: :good:

=--------------------

tak ejszcze spojrzalem na ten wydruk i szkoda ze ktos akurat rozwinal tylko jedna fakture , a ta najciekawsza czyli ostatnia jest ukryta i nie wiadomo co bylo robione po tych dwoch latach.

..

poza tym co to za serwis? bo chyba nie autoryzowany audi. mysle ze w ASO wymienili by ten nieszczesny pasek wtedy keidy trzeba, bo przeciez wymiana jest okreslona zarowno w latach jak i w km. wiec jezeli nadszedl czas z tabeli wymian to powinni byli to zrobic...

Opublikowano

Przestańcie już z tym przebiegiem.

W aucie jest do zrobienia rozrząd i na tym się trzeba skupić.

KAMI050 na pierwszej stronie w poście Jaro4444 masz opisane jakie części musisz wymienić.

:good:

Czy jak ktoś kupi samochód z małym przebiegiem to od razu musi się pojawić milion życzliwych którzy nie wiem czemu chyba z zazdrości muszą "szydzić że niemożliwe, że kręcone itp"?

Rzadko się zdarza że samochód w tym wieku ma taki przebieg ale czy to jest niemożliwe...? Piszecie o tym jakby conajmniej to był jakiś cud...

Kamil wymień kompletny rozrząd przynajmniej będziesz pewny co masz a to ile ma na blacie to mało ważne. Najważniejsze żebyś ty był zadowolony bo to ty tym będziesz jeździł i płacił a nie inni....

pozdro

Opublikowano

Co do przebiegu to nie wnikam, zresztą jeżeli auto jest w dobrym stanie to przebieg nie ma znaczenia. Ale oszczędzanie na rozrządzie to moim zdaniem lekka głupota, bez urazy. Ja też parę dni temu wymieniłem kompletny rozrząd, zrobiłem to na paskach contitech, rolkach ina i pompie wody hepu. Taki zestaw mogę też polecić. Oczywiście poza rozrządem polecam wymienić filtry, oleje i płyny eksploatacyjne.

A jeżeli nadal upierasz się przy oszczędnościach, poczytaj na forum co się może stać gdy strzeli pasek, ja osobiście nawet dla spokojnego snu bym wszystko wymienił.

Opublikowano

zmierz szerokość paska. Mój po 90 tys. przebiegu ma szer. 28,6 mm i wygląda jak nowy.

Przy 50 tys. miał 29,1 mm. Pasek musisz wymienić natychmiast i to nie ulega wątpliwości, ale dowiemy się czy on pracował :mysli:

Opublikowano

niech sie jeszcze ktos wypowie czy taka historię napraw da sie podrobić

Wszystko da sie podrobić..., ksiązki serwisowe mozna kupić, pieczątki podrobić. Jedyne w miare wiarygodne sprawdzenie przebiegu to po historii w aso. Jesli był serwisowany w aso to każda naprawa powinna być odnotowana. Są jednak sposoby aby nawet aso oszukać z przelotem, także nigdy 100% pewności nie ma.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...