Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przekladka Anglika


ogon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.Za pare dni zabieram sie do przekladania a4 B6 AWX.Zanim zaczne rozbierac chce zapytac na forum czy ktos przerabial temat i czy jest cos ciekawego lub ciezkiego na co powinienem zwrocic uwage,ile wyniosly koszty i jak to wyszlo czasowo.Z gory dzieki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekladaj, ale nie zarejestrujesz :) tzn nie przejdziesz przegladu :) Chyba ze bedziesz miec homologacje od producenta. :)

Szczesliwego nowego roku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekladaj, ale nie zarejestrujesz :) tzn nie przejdziesz przegladu :) Chyba ze bedziesz miec homologacje od producenta. :)

Szczesliwego nowego roku :)

nie masz racji tak samo jak z tym ze najman mial wygrac :tongue4:[br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 14:38_________________________________________________w zg da sie normalnie samemu przerobic i zarejestrowac

paru kolesi tak robi i problemu nie ma jesli chodzi o rejestracje .... chociaz niby w polskim prawie pojawil sie zapisaek ze przekladka ma miec jakas homologacje i ze tylko aso niby tak moze robic oraz specjalistyczne warsztaty... ale jak to w polsce prawo jedno praktyka drugie ;)[br]Dopisany: 30 Grudzień 2009, 14:39_________________________________________________ogon moglbys pokazac ta twoja b6 awx ?

oraz napisac na pw ile kosztowaly kompletne czesci do przekladki i ile wszystko wyjdzie +/- ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najman zrobil przekladke, i sam widzisz co z tego wyszlo.. :rolleyes: :rolleyes:

Wiec nie dyskutuj :tongue4: :tongue4: :tongue4::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ykk :polew:

ogon a nie wolisz komus tego zlecic ?

ja mam majstra ktory wyjal i wlozy deske za 150zl :kox: ( bo szla do obszycia "we w" skore )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy czasami w A4 żeby zrobić przekładkę nie trzeba ciąć ściany grodziowej ? Bo w A6 nie trzeba ale w A4 podbno tak :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe, ktory diagnosta Ci podbije pierwszy przeglad w kraju, chyba taki ktory nastepnego dnia idzie na emeryture i nie zalezy mu na papierach i prawach do wykonywania zawodu diagnosty, zanim zaczniesz robic przy tym przeczytaj przepisy czy warto, do 1 stycznia 2009 mozna bylo przerabiac i podbijac przeglady i nie bylo zadnego problemu, ale te dobre czasy sie skonczyly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarejestruje bez problemow.jesli chodzi o homologacje to za 150 w aso dostane bo a4 b6 jest przygowtowany na 2 strony,ide z papierem,sprawdzaja vin i dostaje homologacje.zanim sprowadzilem sobie autko sprawdzilem co nieco zeby sie nie wkopac.Jesli chodzi o zlecenie komus to wole sam,nie ufam zakladom ktorzy jak twierdza specjalizuja sie w tym,robia na sztuke,szybko i nie dokladnie.Jesli chodzi o a4 b5 to tu jest problem bo autko nie jest przygotowane na 2 strony choc nie powiem ze nie da sie zrobic,wlasnie taka skonczylem,graty mialem za 1500zł,trzeba bylo sciane grodziowa przespawac,ale robilem jak dla siebie,zreszta jak zawsze staram robic sie profesjonalnie.A oto moja Audina B6 :-) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10958435 ,jesli sie sprzeda to sprowadze sobie nastepna ale zadowolony jestem z auta bardzo,naglosnienie jak i zuzycie czy komfort jazdy b.dobry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wam powiem tak, kolega w zielonej górze zarejestrował land rovera przeróbkę z anglika :mysli: do tej pory twierdzi że nie ma z tym problemu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy w tym roku kupił, przerobił, zarejestrował i sprzedał już kilka passatów i raczej nie miał z tym problemu :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno być problemów z przeglądem i rejestracją. Nie wiem jak to jest z anglikami ale np pojazdy z kratka zarejestrowane jako firmowe by przerobić czyli usunąć kratkę i wstawić fotele trzeba mieć papiery kogoś kto ma uprawnienia na zmiany konstrukcyjne w samochodach. Niby polega to na odkręceniu paru śrubek i wstawieniu kanapy ale samemu nie można tego zrobić :przebiegly:

Ale z anglikami chyba nie ma tego problemu :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy w tym roku kupił, przerobił, zarejestrował i sprzedał już kilka passatów i raczej nie miał z tym problemu :cool1:

Dokładnie moj sasiad cały czas przywozi passaty b5FL i robi przekładki, rejestruje i goni na giełdzie, wiec w innych regionach kraju mozna rejestrowac a w innych nie?? Jak tak jest to faktycznie sie nie zdziwie bo to Polska jest :gwizdanie: kazdy urzednik inaczej interpretuje przepisy, takie małe OT jak kupiłem auto juz zarejstrowane z waznym przegladem i Pani mi go nie chciała przerejstrowac bo na umowie było wpisane ze pekł pasek rozrzadu i silnik kaput i sie uparła że jest niesprawny i do nowego dowodu nie moze wpisac ze auto ma wazny przeglad tech z poprzedniego dowodu, jeden tel do stacji diagnostycznej i gość ją wysmiał ze to czesc wymienna i jemu nic do tego czy silnik jest ok czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nasz kraj jest bardzo wesoly i wiele zalezy od WIDZIMISIE osob w urzedach.

z tego co slyszalem to niektorych rejonach kraju nie ma opcji zeby przejsc przeglad przekladancem, a w innych wogle nie ma z tym problemu.

sa dwie strony medalu bo z jednej strony wlsoy staja deba jak mysle o ludziach co ciagna angliki i najtanszym kosztem przerabiaja je na nasze... potem sa bajery klejone na klej do szyb bo srubek brak, kable przedluzane bo szkdoa na wiazke, i ciete elementy nadwozia. jezeli dolozyc do tego uzytkownika ktory jest tego nieswiadomy to nieszczescie gotowe...

ale z drugiej strony jak ktos robi to dla siebie i nie robi glupich oszczednosci to wole takie auto niz spawane z dwoch po wymianie ćwiartki i dachu, gdzie i tak wszyskto bylo rozebrane i poskladane, tyle ze w angliku nie trzeba bylo nic prostowac ani spawac.

wiec na tych stacjach powinni sie bardziej skupic na tym JAK jest zrobiona przekladka a nie CZY. bo takiego porzadnie zrobionego anglika odrzuca na dziendobry a krzewgo trupa spawanego z trzech przepuszcza bo sasiad flaszke postawi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OLO dobrze gadasz... moj znajomy diagnosta nie dopusci do ruchu auta przerobionego z anglika, ale jak kiedys sie juz ktos pod tym podbil to spoko... :)

to samo tyczy sie WK - w kazdym maja inne podejscie to tego typu sprawy...

tak czy siak uwazam ze jesli przerobka tyczy sie wymiany deski i przekladni kierowniczej jak np w LR Freelanderze to spoko, ale jak trzeba sciane grodziowa przespawac czy inne elementy nadwozia to juz grubsza sprawa i moim zdaniem powinni zabronic rejestracji i dopuszczania do ruchu takiego auta (przerabianego u pana Kazia w stodole).

ASO podejrzewam ze nie podejmie sie wymiany wiekszosci elementow blacharskich przy przerobce a nawet jesli, to sadze ze dzieki cenom w ASO bedzie to nieoplacalne.

nie wiem jak jest w Audi ale podejrzewam ze jak w wiekszosci aut europejskich jest za duzo dlubania a przerobiony Anglik traci na wartosci i raczej ciezko to potem sprzedac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak trzeba sciane grodziowa przespawac czy inne elementy nadwozia to juz grubsza sprawa i moim zdaniem powinni zabronic rejestracji i dopuszczania do ruchu takiego auta

moim zdaniem powinni bardziej uwazac czy sciana grodziowa i inne elementy nie byly spawane bez wzgledu na to czy z powodu przekladki z anglika czy z powodu czolowego spotkania z drzewem...

po prostu auto powinno spelniac pewne kryteria. a u nas nie potrafia zapanowac nad lapowkarstwem na stacjach diagnostycznych to jak zwykle wylewa sie dziecko razem z kapielą i zakazuje tego czy innego rejestrowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak trzeba sciane grodziowa przespawac czy inne elementy nadwozia to juz grubsza sprawa i moim zdaniem powinni zabronic rejestracji i dopuszczania do ruchu takiego auta

moim zdaniem powinni bardziej uwazac czy sciana grodziowa i inne elementy nie byly spawane bez wzgledu na to czy z powodu przekladki z anglika czy z powodu czolowego spotkania z drzewem...

po prostu auto powinno spelniac pewne kryteria. a u nas nie potrafia zapanowac nad lapowkarstwem na stacjach diagnostycznych to jak zwykle wylewa sie dziecko razem z kapielą i zakazuje tego czy innego rejestrowac.

:wink4:

samo spawanie nie jest złe, o ile jest dobrze wykonane. Nie take rzeczy jak samochody się spawa (np. konstrukcje stalowe mostów itp),

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy w tym roku kupił, przerobił, zarejestrował i sprzedał już kilka passatów i raczej nie miał z tym problemu :cool1:

Dokładnie moj sasiad cały czas przywozi passaty b5FL i robi przekładki, rejestruje i goni na giełdzie, wiec w innych regionach kraju mozna rejestrowac a w innych nie??

A później mówią, że passaty tak kradną. W końcu trzeba skądś mieć części do przekładki.

Jak to zwykle w Polsce bywa, nie ważne, że dla mojej przekładki komuś za***ią samochód. Ważne, że ja będę mieć auto 5-10k zł taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy w tym roku kupił, przerobił, zarejestrował i sprzedał już kilka passatów i raczej nie miał z tym problemu :cool1:

Dokładnie moj sasiad cały czas przywozi passaty b5FL i robi przekładki, rejestruje i goni na giełdzie, wiec w innych regionach kraju mozna rejestrowac a w innych nie??

A później mówią, że passaty tak kradną. W końcu trzeba skądś mieć części do przekładki.

Jak to zwykle w Polsce bywa, nie ważne, że dla mojej przekładki komuś za***ią samochód. Ważne, że ja będę mieć auto 5-10k zł taniej.

jest popyt, jest i podaż...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...