wotjek1303 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2010 Mam drugi komplet wtrysklow w zapasie ale nie zanowsi sie na awarie. zobaczymy jak to bedzie. o co chodzi z tym LAGIEM ?? Dam znac pozniej co i jak nie ma co hdybac jak jeszcze nic nie zdzialano
SoMeS Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Mam drugi komplet wtrysklow w zapasie ale nie zanowsi sie na awarie. zobaczymy jak to bedzie. o co chodzi z tym LAGIEM ?? Dam znac pozniej co i jak nie ma co hdybac jak jeszcze nic nie zdzialano o to że auto na pewno nie idzie Ci teraz lepiej po samej wymianie suszary.. raczej możesz mieć laga (jakiś lekki spadek mocy chwilowy) z racji tego że turbina jest większa i potrzebuje większej ilości spalin do napędzania czego nie dostaje z racji tego że soft wciąż po staremu...
sokolnh Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Sprzeglo sie nie slizga jeszcze ale moze nie dac rady :/. 145-150 spokojnie wykreci sie bez innych wtryskow mam goscia ktory jest magikiem i mega mozgiem. moge polecic. jest w Radwanicach ok. Wroclawia (Adrian). dam znac po hamowni jak juz bedzie. ale to dopiero za jakis czas bo narazie zima. co to znaczy ze powiekszy LAGA ?? nie rób chipa bez zmiany wtrysków, szczególnie na 150 KM jeżeli już sie uprzesz po pewnie Ci nie przetłumaczy to przynajmniej zbadaj ich korekcje lag = opóznienie związane z reakcją wcisnienia pedału gazu, wieksza turbina = wiecej spalin musi ją napędzić
SoMeS Opublikowano 7 Stycznia 2010 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Sprzeglo sie nie slizga jeszcze ale moze nie dac rady :/. 145-150 spokojnie wykreci sie bez innych wtryskow mam goscia ktory jest magikiem i mega mozgiem. moge polecic. jest w Radwanicach ok. Wroclawia (Adrian). dam znac po hamowni jak juz bedzie. ale to dopiero za jakis czas bo narazie zima. co to znaczy ze powiekszy LAGA ?? nie rób chipa bez zmiany wtrysków, szczególnie na 150 KM jeżeli już sie uprzesz po pewnie Ci nie przetłumaczy to przynajmniej zbadaj ich korekcje lag = opóznienie związane z reakcją wcisnienia pedału gazu, wieksza turbina = wiecej spalin musi ją napędzić czyli nic innego co powiedziałem ale chłopak nie da sobie wytłumaczyć :gwizdanie: a swoją drogą jeżeli jesteś z Wrocka to podjedź lepiej do Mirasa z Dynosoftu a nie będziesz dawał auto jakimś magikom...
wotjek1303 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2010 Z ta moca to jeszcze nie wiadomo ile bedzie. prawde mowiac to myslalem ogolnie o 140 bo tawsze bezpieczniej (30%). Gosciu nie jest magikiem garazowym. Ma normalnie chip tuning jak dynosoft tylko mniejsze. Znajomy lata passatem b5 juz ponad rok (od Adriana) i nie dymi nie, nic sie nie psuje wiec nie wiem co sie tak czepiacie chlopaka.
jaro4444 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 zamontowalem do swojej b5 turbine od Passata B6 140KM Pewien jesteś, że od tego wozu? Bo tam jest turbo z kolektorem razem i wydech mocowany na stożkową opaskę, a nie 3 śruby. Musiałbyś mieć przerabiane downpipe.
Cristoforo Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 jaro4444 jak zwykle zaciągnął hamulec w zapędach niedoświadczonym rezaczom [br]Dopisany: 09 Styczeń 2010, 23:41_________________________________________________150KM na seryjnym IC :gwizdanie: czy coś bedziesz modził wiecej z świezym powietrzem
jaro4444 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Da się założyć turbo zintegrowane z kolektorem do A4 (np. od ARL) ale nie jest to P&P.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się