wieczor15 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Witam jak w temacie. mrugaja kontrolki abs esp i recznego i załacza sie piszczek-czy to normalne??klocki sa juz troche wydarte a mimo to fis nie sygnalizuje zuzucia.
marewel Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 A mi sie wydaje ze poszla terkotnica zebata,lub krzywki wałka rozrządu znajdującego się na wale kardana w bloku cylindra. Było wiele razy.
antonio Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 gdy wchodzisz w ABS to zawsze będzie piszczeć i mrugać !
marewel Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Następuje to na skutek zbyt bogatego składu płynu chłodzącego silnia. Tak się dzieje, jak się hamuje silnikiem na zimnych bębnach...
wieczor15 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 gdy wchodzisz w ABS to zawsze będzie piszczeć i mrugać ! taka miałem nadzieje, ale moze wie ktos czy poprzedni własciciel mogł wyłaczyc jakos czujnik zurzycia klockow hamulcowych?? bo wydaje sie ze juz czujniki dotykaj tarczy ale fis o tym nie powiadamia.
antonio Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 mógł wyłączyć ale takie info wyłącza się zmieniając kodowanie licznika
wieczor15 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 hmm jak sprawdzic czy kodowanie jet prawidłowe??
antonio Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Aby włączyć info o kończących się klockach hamulcowych należy zmienić kodowanie licznika: STG 17 (Instrument cluster) -> Adaptation -> Function 10 -> Channel 62 +01 - Radio +02 - Telefon +04 - Navigation +08 - Telematics +16 - Instrument Cluster jeśli nie masz navi to musisz mieć w tym kanale wartość 17 ( prawdopodobnie masz 01) i to wszystko ( właśnie to +16 odpowiedzialne jest za info o zużytych klockach...)
wieczor15 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 ok, dzieki- zaraz lece do auta z vagiem to posprawdzac, dam znac co jest.[br]Dopisany: 03 Styczeń 2010, 13:33_________________________________________________Wartość jest ok= 17, wiec teraz juz nie wiem
darek Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Aby włączyć info o kończących się klockach hamulcowych należy zmienić kodowanie licznika: STG 17 (Instrument cluster) -> Adaptation -> Function 10 -> Channel 62 +01 - Radio +02 - Telefon +04 - Navigation +08 - Telematics +16 - Instrument Cluster jeśli nie masz navi to musisz mieć w tym kanale wartość 17 ( prawdopodobnie masz 01) i to wszystko ( właśnie to +16 odpowiedzialne jest za info o zużytych klockach...) A czy przypadkiem nie wchodzisz w licznik i następnie kodowanie?? a nie adaptacje? A tak po za tym to w czym problem? czy te kontrolko świecą cały czas czy tylko jak masz wpięty VAG i połączony z ABS
wieczor15 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 swieca tylko przy łaczeniu, ale teraz nie w tym rzecz-chodzi o to, ze klocki wygladaja juz na dosc zuzyte a fis tego nie pokazuje(mechanik mowił ze juz dotykaj do tarczy wiec powinny swiecic)zastanawiam sie czy poprzedni własciciel nie wyłaczył tego by nie wymieniac klockow przed sprzedaza auta.
wieczor15 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 robiłem tak jak radził antonio tyle ze w vwtool (bo mam chyba jakas okrojona wersje vaga bo wyskakiwał jakis bład) wartość była 17, w kodowanie nie wchodziłem bo nie bardzo wiem jak to zrobic mam dopiero tzreci dzien interfejs i dopiero zaczynam. jak mozesz to wytłumacz jak to zrobic.
darek Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Połącz się z licznikiem(17 kombiinstrument) i tam w którejś z ramek będziesz miał wyświetlone kodowanie lub coding i tam są cyferki bodajże jest ich 5 spisz je i podaj mi.Jak to w VWtool wygląda nie za bardzo wiem gdyż na VCDS pracuję ale powinno być podobnie
wieczor15 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 ok, zrobie tak jak napisałes tylko nie wiem czy dzis juz zdaze.
toldek1 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Ot tak dla jasności Przykład kodowania zestawu wskaźników. XXXXX - Kody wyposażeń 00XXX – Brak opcji 01XXX – Sygnalizacja zużycia okładzin hamulcowych 02XXX – Sygnalizacja zapięcia pasów bezpieczeństwa 04XXX – Sygnalizacja braku płynu spryskiwaczy 08XXX – Uaktywnienie wyświetlacza komputera pokładowego 16XXX – System nawigacji XXXXX – Kody obszarów XX1XX – Europa XX2XX – USA XX3XX – Kanada XX4XX – Anglia XX5XX – Japonia XX6XX – Arabia Saudyjska XX7XX – Australia XXXXX – Kodowanie systemu sygnalizacji przeglądu XXX0X – Samochód z sygnalizacją przeglądu bez czujnika poziomu oleju / temperatury oleju –G266-; PR No.: QG0 XXX1X – Samochód z sygnalizacją przeglądu (ESI) z czujnikiem poziomu oleju / temperatury oleju –G266-; PR No.: QG1 XXX2X – Samochód z sygnalizacją przeglądu z czujnikiem poziomu oleju /temperatury oleju –G266-; PR No.: QG2 XXXXX – Kody impulsów odległości
antonio Opublikowano 3 Stycznia 2010 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Ot tak dla jasności Przykład kodowania zestawu wskaźników. XXXXX - Kody wyposażeń 00XXX – Brak opcji 01XXX – Sygnalizacja zużycia okładzin hamulcowych 02XXX – Sygnalizacja zapięcia pasów bezpieczeństwa 04XXX – Sygnalizacja braku płynu spryskiwaczy 08XXX – Uaktywnienie wyświetlacza komputera pokładowego 16XXX – System nawigacji XXXXX – Kody obszarów XX1XX – Europa XX2XX – USA XX3XX – Kanada XX4XX – Anglia XX5XX – Japonia XX6XX – Arabia Saudyjska XX7XX – Australia XXXXX – Kodowanie systemu sygnalizacji przeglądu XXX0X – Samochód z sygnalizacją przeglądu bez czujnika poziomu oleju / temperatury oleju –G266-; PR No.: QG0 XXX1X – Samochód z sygnalizacją przeglądu (ESI) z czujnikiem poziomu oleju / temperatury oleju –G266-; PR No.: QG1 XXX2X – Samochód z sygnalizacją przeglądu z czujnikiem poziomu oleju /temperatury oleju –G266-; PR No.: QG2 XXXXX – Kody impulsów odległości dla jakiego modelu?? bo to mi nic nie mówi[br]Dopisany: 03 Styczeń 2010, 20:32_________________________________________________kolego wieczor15 a sprawdzałeś czy nie jest zmostkowana kostka od czujnika klocków bo z tego co wyczytałem to masz wartość 17 czujnik może być podłączony ale nie włożony w klocka albo tak jak pisałem zmostkowane
wieczor15 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2010 wiec tak: wszedłem w instruments 17 ->recode module->i pojawiło sie okienko : software coding= 00000 workshop code=12345 czy dobrze to sprawdziłem?? kolego wieczor15 a sprawdzałeś czy nie jest zmostkowana kostka od czujnika klocków bo z tego co wyczytałem to masz wartość 17czujnik może być podłączony ale nie włożony w klocka albo tak jak pisałem zmostkowane a gdzie dokładnie znajduje sie ta kostka? i w jaki sposob moze to byc zmostkowane??
antonio Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 kabelek od czujnika jest dość krótki więc jest ona blisko koła tak jak pisałem z tym kodowaniem - musisz wejść w adapatację --> kanał 62 (było gdzieś to na forum)
wieczor15 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2010 tak jak pisałem z tym kodowaniem - musisz wejść w adapatację --> kanał 62 (było gdzieś to na forum) ale byłem juz w tym kodowaniu i pokazywało 17 wiec chyba jest ok??klocki z czujnikami sa tylko s przodu??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się