Copywriter Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Któregoś dnia na wskutek irytacji przytrzymałem około 15 sekund wciśnięty klakson... Ku mojemu zdziwieniu przestał trąbić. Jak się okazało po podniesieniu maski i oglądnięciu tego "ustrojstwa" moja niunia posiada tylko jedną z dwóch jak już zdążyłem sprawdzić trąbek. W miejscu gdzie powinna być druga zwisa jedynie kabelek. Co dziwne, co jakiś czas zadziała klakson - znaczy ta jedna trąbka. W tej chwili jednak dusząc na kierownicę słyszę jedynie ciche "klik" gdzieś z lewej strony - okolica bezpieczników. Poradźcie, co mam wymienić? Jakiś bezpiecznik? By choć jedna trąbka na nowo ożyła? Czy wystarczy jedynie kupić kompletny - podwójny (dwie trąbki) klakson? Pytam, bo w lutym przegląd, a i mruganie na piratów drogowych mi się znudziło...[br]Dopisany: 04 Styczeń 2010, 21:42_________________________________________________Nikt nic nie wie? Powiedzcie chociaż czy to cykanie to zdrowy objaw... Będę wiedział, że problem leży w trąbkach a nie elektryce.
DAWIDBORI Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 hej ja wymienilem bezpiecznik a pozniej zalozylem nowe fanfary i wsio dziala zacznij od bezpiecznika
DAWIDBORI Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 tego ci nei powiem sprawdzalem kazdy pokolei probówka
_Solar_ Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 tu masz dokładny opis bezpieczników http://www.a4-klub.pl/smf/uklad_elektryczny/opis_bezpiecznikow-t7319.0.html być moze blaszki w kierownicy sie nie zwieraja i klakson nie działa
Copywriter Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2010 No okej... Ale słychać specyficzne kliknięcie w okolicy bezpieczników z lewej strony kierownicy gdy nacisnę na klakson na kierownicy.
SoMeS Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 No okej... Ale słychać specyficzne kliknięcie w okolicy bezpieczników z lewej strony kierownicy gdy nacisnę na klakson na kierownicy. jeżeli słychać klikanie to prawdopodobnie przekaźnik - jedna z tych kostek co są pod osłoną nad pedałami
Copywriter Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2010 Dokładnie tak... A więc wina będzie leżeć po stronie samych piszczałek raczej... Poprawcie mnie jeśli się mylę...?
SoMeS Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Dokładnie tak... A więc wina będzie leżeć po stronie samych piszczałek raczej... Poprawcie mnie jeśli się mylę...? obie na raz raczej nie padły... gdzie to klikanie słychać?
Copywriter Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2010 Jednej nie mam jak pisałem (wisi sam kabel)... Klikanie z okolicy przekaźników... z lewej przy kieracie.
SoMeS Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Jednej nie mam jak pisałem (wisi sam kabel)... Klikanie z okolicy przekaźników... z lewej przy kieracie. syrenki zostaw w spokoju... na 100% padł Ci przekaźnik...
Copywriter Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2010 A ktoś zna etkę tego przekaźnika, jaki to ma być?
SoMeS Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 A ktoś zna etkę tego przekaźnika, jaki to ma być? no niestety z tym Ci nie pomogę... ale przysłuchaj się który "tyka" i sprawdzaj wyciągając potem z numerem części (jest na przekaźniku) do ASO
bin85 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Skoro słychać jak przekaźnik tyka to po co ma go wymieniać, no chyba ze ma uszkodzony styk w pierwszej kolejności to zobacz czy masz napięcie na wtyczkach od piszczałek, możesz to sprawdzić miernikiem albo podłączając tam żarówkę
SoMeS Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Skoro słychać jak przekaźnik tyka to po co ma go wymieniać, no chyba ze ma uszkodzony styk w pierwszej kolejności to zobacz czy masz napięcie na wtyczkach od piszczałek, możesz to sprawdzić miernikiem albo podłączając tam żarówkę jeszcze zależy jak tyka bo mi jak takowy poszedł to było to dosyć uciążliwe
Szymoonk Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Miernik albo żarówka z kabelkami i sprawdź czy napięcie pojawia się po naciśnięciu klaksonu w kostce od syreny i będzie wiadomo . U mnie było tak samo a poszła syrenka
bin85 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Można też spróbować reanimować syrenę ewentualnie podregulować bo jest tam zaplombowana śruba od wewnętrznego styku bądź też przeczyścić ten styk mi się to udało lecz już nie buczała tak głośno bo ciężko jest ustawić z powrotem membranę bo obudowa jest zagniatana.
piotrsob1 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 tu masz dokładny opis bezpieczników http://www.a4-klub.pl/smf/uklad_elektryczny/opis_bezpiecznikow-t7319.0.html być moze blaszki w kierownicy sie nie zwieraja i klakson nie działa Jak by blaszki nie zwierały to by nie było słychać przekaźnika. Dokładnie tak... A więc wina będzie leżeć po stronie samych piszczałek raczej... Poprawcie mnie jeśli się mylę...? obie na raz raczej nie padły... gdzie to klikanie słychać? Kolega piszę że miał tylko jedną trąbkę......... Skoro słychać jak przekaźnik tyka to po co ma go wymieniać, no chyba ze ma uszkodzony styk w pierwszej kolejności to zobacz czy masz napięcie na wtyczkach od piszczałek, możesz to sprawdzić miernikiem albo podłączając tam żarówkę Zdecydowanie żarówkę, miernik niejednego już wyprowadził w pole.......
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się