Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Problem z mocą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich.

Mam pewien problem ze swoim silnikiem 1.8 125KM....otóż po przekroczeniu 4000-5000 rpm silnik zamiast dosatać kopa to traci moc. Wygląda to tak jak by załączało się odcięcie paliwa. Auto ma istalację gazową. Na gazie jak i benzynie problem jest ten sam. Tutaj pytanie do doświadczonych użytkowników: od czego zacząć aby rozwiązać problem?

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

zacznij od podpięcia VAG-a i zobacz co pokaże, może układ zapłonowy...kable świece, może przepływka...

Opublikowano

podpinałem....wyrzucił sonde lambde, jakąś kontrole wolnych obrotów i jeszcze jakiś sterownik. Błędy zostały wykasowane z kompa, pośmigam trochę i podepnę ponownie i zobaczę co wyrzuci. Ale czy sonda lambda może odpowiadać za takie objawy jak opisałem powyżej?

Opublikowano

witam

mam to samo co kolega... proszę o kilka wskazówek co można zrobić aby silnik znów pracować jak należy..

pozdrawiam

Opublikowano

Byłem wczoraj u znajomego elektromagika ...i problem został rozwiązany. Znajomy nie do końca chciał mi zdradzić co dokładnie zrobił, natomiast szukaj rozwiązania w kompie auta. Z tego co mi mówił to grzebał coś w jakimś sterowniku. Wyrzucało mi błędy sondy i wolnych obrotów. Teraz jest ok...co prawda autko trochę zamulone ale jest duża poprawa. Planuję wymienić jeszcze filtry, świece i przewody i mam nadzieję ,że będzie wszystko dobrze.

Opublikowano

oby bylo lepiej :hi:

Opublikowano

sprawdziłem na Vagu pokazało Błąd 16486 przepływomierza , czy ktoś może mi powiedzieć co to może oznaczać , postaram się wymienić przepływomierz może padł.

Opublikowano

sprawdziłem na Vagu pokazało Błąd 16486 przepływomierza , czy ktoś może mi powiedzieć co to może oznaczać , postaram się wymienić przepływomierz może padł.

"słaby sygnał z przepływki" zrob loga-zobaczymy,co z nią :wink4:
Opublikowano

ale raczej trzeba będzie ją wymienić co z przepustnica czyściłeś

Opublikowano

witam

mam problem

po odpięciu wtyczki przepływomierza pokazało na vagu błąd 16486

ja podłączyłem wtykę z powrotem to błąd pozostaje cały czas taki sam

nie znika . żadnej różnicy.

jak poradzić sobie z tą sytuacją

jakie napięcia powinny być na wtyczce

jak się robi adaptacje przepływomierza

Opublikowano

witam

mam problem

po odpięciu wtyczki przepływomierza pokazało na vagu błąd 16486

ja podłączyłem wtykę z powrotem to błąd pozostaje cały czas taki sam

nie znika . żadnej różnicy.

jak poradzić sobie z tą sytuacją

jakie napięcia powinny być na wtyczce

jak się robi adaptacje przepływomierza

przeplywomierz sie wymienia... :wink4:
Opublikowano

mówisz że przepływomierz jest death.

dlatego taki błąd , jutro załatwię oryginalny na podmianę i zobaczymy co będzie

jeszcze dodam że wcześniej auto szarpało i nie chciało jechać przy 4000rpm

a po odpięciu wtyki dostało takiej mocy jak nigdy

wiem że ma wartości domyślne i można zapchać kata.

mam nadzieje że wszystko wróci do normy...

Opublikowano

po wymianie przepływki trzeba adaptować przepustnice? :mysli:

Opublikowano

po wymianie przepływki trzeba adaptować przepustnice? :mysli:

po kazdorazowej wymianie elementu,który ma ścisły związek z ustalaniem dawki paliwa-powinno zrobić sie reset sterownika-ułatwia przywrócenie wartości domyslnych,zapisanych w ECU,adaptacja przepustnicy-bez jej uprzedniego czyszczenia-nie ma sensu :wink4:
Opublikowano

Witam, chciałem powrócić do swojego problemu, opisanego na szczycie strony.

Otóż w ostatnim czasie wymieniłem przypływkę, świece, kable, cewkę zapłonową,filtr powietrza i jest lepiej ,ale problem z przyspieszaniem jest nadal. Po podłączeniu VAGa nie wyrzuca żadnych błędów. Doradźcie proszę co mogłem przeoczyć? Ostanio przed wymianą cewki mechanior stwierdził ,że auto pracuje na 3 garach. Już sam nie wiem co o tym myśleć. Liczę na Wasze podpowiedzi! Pozdrawiam!

Opublikowano

Sprawdź ciśnienie jakie jest przepustnica zaadoptowana

Opublikowano

Witam, chciałem powrócić do swojego problemu, opisanego na szczycie strony.

Otóż w ostatnim czasie wymieniłem przypływkę, świece, kable, cewkę zapłonową,filtr powietrza i jest lepiej ,ale problem z przyspieszaniem jest nadal. Po podłączeniu VAGa nie wyrzuca żadnych błędów. Doradźcie proszę co mogłem przeoczyć? Ostanio przed wymianą cewki mechanior stwierdził ,że auto pracuje na 3 garach. Już sam nie wiem co o tym myśleć. Liczę na Wasze podpowiedzi! Pozdrawiam!

Jakby Ci pracował na 3 garach, to nie miałby normalnej pracy, i napewno byś to zauwazył. Chodziłby jak młockarnia.

Opublikowano

witam kolegów czy możne mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się ta przepustnica bo u mnie też jest coś slaby strasznie go muli i dużo pali

Opublikowano

witam kolegów czy możne mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się ta przepustnica bo u mnie też jest coś slaby strasznie go muli i dużo pali

przepustnice masz tam, gdzie widzisz linke od gazu. Takie kólko oprotowe, bezpośrednio przed kolektorem ssącym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...