norbi8402 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 witam wszystkich. Mam pewien problem ze swoim silnikiem 1.8 125KM....otóż po przekroczeniu 4000-5000 rpm silnik zamiast dosatać kopa to traci moc. Wygląda to tak jak by załączało się odcięcie paliwa. Auto ma istalację gazową. Na gazie jak i benzynie problem jest ten sam. Tutaj pytanie do doświadczonych użytkowników: od czego zacząć aby rozwiązać problem? Z góry dzięki za pomoc.
kaczmar13 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 zacznij od podpięcia VAG-a i zobacz co pokaże, może układ zapłonowy...kable świece, może przepływka...
norbi8402 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2010 podpinałem....wyrzucił sonde lambde, jakąś kontrole wolnych obrotów i jeszcze jakiś sterownik. Błędy zostały wykasowane z kompa, pośmigam trochę i podepnę ponownie i zobaczę co wyrzuci. Ale czy sonda lambda może odpowiadać za takie objawy jak opisałem powyżej?
undermax Opublikowano 6 Stycznia 2010 Opublikowano 6 Stycznia 2010 witam mam to samo co kolega... proszę o kilka wskazówek co można zrobić aby silnik znów pracować jak należy.. pozdrawiam
norbi8402 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2010 Byłem wczoraj u znajomego elektromagika ...i problem został rozwiązany. Znajomy nie do końca chciał mi zdradzić co dokładnie zrobił, natomiast szukaj rozwiązania w kompie auta. Z tego co mi mówił to grzebał coś w jakimś sterowniku. Wyrzucało mi błędy sondy i wolnych obrotów. Teraz jest ok...co prawda autko trochę zamulone ale jest duża poprawa. Planuję wymienić jeszcze filtry, świece i przewody i mam nadzieję ,że będzie wszystko dobrze.
undermax Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 sprawdziłem na Vagu pokazało Błąd 16486 przepływomierza , czy ktoś może mi powiedzieć co to może oznaczać , postaram się wymienić przepływomierz może padł.
domjenick Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 sprawdziłem na Vagu pokazało Błąd 16486 przepływomierza , czy ktoś może mi powiedzieć co to może oznaczać , postaram się wymienić przepływomierz może padł. "słaby sygnał z przepływki" zrob loga-zobaczymy,co z nią
tymonA4 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 ale raczej trzeba będzie ją wymienić co z przepustnica czyściłeś
undermax Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 witam mam problem po odpięciu wtyczki przepływomierza pokazało na vagu błąd 16486 ja podłączyłem wtykę z powrotem to błąd pozostaje cały czas taki sam nie znika . żadnej różnicy. jak poradzić sobie z tą sytuacją jakie napięcia powinny być na wtyczce jak się robi adaptacje przepływomierza
domjenick Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 witam mam problem po odpięciu wtyczki przepływomierza pokazało na vagu błąd 16486 ja podłączyłem wtykę z powrotem to błąd pozostaje cały czas taki sam nie znika . żadnej różnicy. jak poradzić sobie z tą sytuacją jakie napięcia powinny być na wtyczce jak się robi adaptacje przepływomierza przeplywomierz sie wymienia...
undermax Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 mówisz że przepływomierz jest death. dlatego taki błąd , jutro załatwię oryginalny na podmianę i zobaczymy co będzie jeszcze dodam że wcześniej auto szarpało i nie chciało jechać przy 4000rpm a po odpięciu wtyki dostało takiej mocy jak nigdy wiem że ma wartości domyślne i można zapchać kata. mam nadzieje że wszystko wróci do normy...
tymonA4 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 po wymianie przepływki trzeba adaptować przepustnice?
domjenick Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 po wymianie przepływki trzeba adaptować przepustnice? po kazdorazowej wymianie elementu,który ma ścisły związek z ustalaniem dawki paliwa-powinno zrobić sie reset sterownika-ułatwia przywrócenie wartości domyslnych,zapisanych w ECU,adaptacja przepustnicy-bez jej uprzedniego czyszczenia-nie ma sensu
norbi8402 Opublikowano 19 Marca 2010 Autor Opublikowano 19 Marca 2010 Witam, chciałem powrócić do swojego problemu, opisanego na szczycie strony. Otóż w ostatnim czasie wymieniłem przypływkę, świece, kable, cewkę zapłonową,filtr powietrza i jest lepiej ,ale problem z przyspieszaniem jest nadal. Po podłączeniu VAGa nie wyrzuca żadnych błędów. Doradźcie proszę co mogłem przeoczyć? Ostanio przed wymianą cewki mechanior stwierdził ,że auto pracuje na 3 garach. Już sam nie wiem co o tym myśleć. Liczę na Wasze podpowiedzi! Pozdrawiam!
tymonA4 Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Sprawdź ciśnienie jakie jest przepustnica zaadoptowana
Radziu Audi A4 Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Witam, chciałem powrócić do swojego problemu, opisanego na szczycie strony. Otóż w ostatnim czasie wymieniłem przypływkę, świece, kable, cewkę zapłonową,filtr powietrza i jest lepiej ,ale problem z przyspieszaniem jest nadal. Po podłączeniu VAGa nie wyrzuca żadnych błędów. Doradźcie proszę co mogłem przeoczyć? Ostanio przed wymianą cewki mechanior stwierdził ,że auto pracuje na 3 garach. Już sam nie wiem co o tym myśleć. Liczę na Wasze podpowiedzi! Pozdrawiam! Jakby Ci pracował na 3 garach, to nie miałby normalnej pracy, i napewno byś to zauwazył. Chodziłby jak młockarnia.
adasko12 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 witam kolegów czy możne mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się ta przepustnica bo u mnie też jest coś slaby strasznie go muli i dużo pali
Radziu Audi A4 Opublikowano 29 Marca 2010 Opublikowano 29 Marca 2010 witam kolegów czy możne mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się ta przepustnica bo u mnie też jest coś slaby strasznie go muli i dużo pali przepustnice masz tam, gdzie widzisz linke od gazu. Takie kólko oprotowe, bezpośrednio przed kolektorem ssącym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się